آیا پایگاه داده باند نیویورک باعث آسیب می شود؟


اوایل این هفته، اداره تحقیقات شهر نیویورک گزارشی منتشر کرد که گفت که بازرسان هیچ “شواهدی دال بر آسیب” به نیویورکی‌های فهرست شده در پایگاه داده پلیس نیویورک از افراد مشکوک به ارتباط باندی که رسماً پایگاه داده گروه جنایی نامیده می‌شود، پیدا ن،د. بر اساس این گزارش، پایگاه داده نزدیک به 16000 نام فعال دارد. این تحقیق پنج سال به طول انجامید، شامل بررسی نمونه ای از کمتر از 500 موضوع در پایگاه داده بود و در ابتدا قرار بود سال گذشته منتشر شود.

در حالی که این گزارش می گوید که محققان رابطه مستقیمی بین گنجاندن در CGD و “نتیجه های نامطلوب” شناسایی نکرده اند، اما یک اخطار ارائه می دهد: از آنجایی که کاربرد GCD در سایر سیستم ها و اشکال در سراسر NYPD تکرار می شود، ممکن است آسیب به آن سخت باشد. مستقیماً مشخص شود. محققان تشخیص دادند که NYPD راهنمایی کافی در مورد اینکه چه معیارهایی باید باعث شود فردی در پایگاه داده گنجانده شود ارائه نمی کند و این بخش به اندازه کافی فرآیندهای موجود خود را مستند نکرده است. محققین دریافتند که کودکان 11 ساله زم، در پایگاه داده گنجانده شده اند و در نهایت 17 توصیه را با محوریت یک فرآیند شفاف برای استفاده و گنجاندن در GCD ارائه ،د.

سازمان دهندگان عدالت کیفری در شهر از یافته “بدون آسیب”، آریا ساندارام، شگفت زده شدند گزارش برای Gothamist. سال گذشته 21 عضو شورای شهر از یک قانون محلی جدید حمایت کرد که در صورت تصویب، کد اداری نیویورک را اصلاح می کند و GCD را به طور کامل لغو می کند و از ایجاد یک ابزار مشابه جلوگیری می کند.


منبع: https://thecrimereport.org/2023/04/20/does-nycs-gang-database-cause-harm/