اجرای قانون ترافیک غیرنظامی به کارولینای شمالی می آید – قانون کیفری کارولینای شمالی قانون جزایی کارولینای شمالی


یادداشت سردبیر: ما خوشحالیم که از M. Jeanette Pits به ،وان نویسنده در وبلاگ استقبال می کنیم. Jeanette متخصص تحقیقات حقوقی در آزمایشگاه نوآوری عدالت کیفری است.

با توجه به الف گزارش توسط بخش وسایل نقلیه موتوری کارولینای شمالی، بیش از 250000 تصادف رانندگی در سال 2021 رخ داده است (276026، به طور دقیق). حتی زم، که تصادفات شامل تلفات و جراحات از این رقم حذف می‌شود، تعداد تصادف‌هایی که فقط شامل خسارت مالی می‌شوند همچنان در 200000 قرار دارد. با نگاهی اجمالی به آمار و ارقام سال گذشته و میانگین پنج ساله مشخص می شود که تعداد تصادفاتی که فقط شامل خسارت مالی بوده اند، برای چندین سال بیش از 175000 بوده است.

چرا این اعداد مهم هستند؟ تصادفات رانندگی زمان زیادی را برای اجرای قانون مصرف می کند. پس از تصادف، با اورژانس تماس گرفته می شود و اولین امدادگران در صحنه حاضر می شوند. متخصصان پزشکی هر گونه جراحت را درمان می کنند و مأموران مجری قانون در صورت انجام هر گونه تخلفی، حادثه را مورد بررسی قرار می دهند و دستگیر می کنند یا استناد می کنند. با توجه به تعداد زیاد تصادفات، این فعالیت از منابع زیادی برای اجرای قانون استفاده می کند. برخی استدلال کرده‌اند که، به‌ویژه برای تصادف‌هایی که فقط شامل خسارت مالی می‌شوند، متخصصان غیر مجری قانون و آموزش‌دیده می‌توانند این مسائل را مدیریت کنند و به مجریان قانون اجازه می‌دهند تمرکز خود را به مسائل ضروری‌تر ایمنی عمومی هدایت کنند.

این دقیقاً همان کاری است که شهرهای سراسر کارولینای شمالی اکنون می توانند انجام دهند. در 23 ژوئن، فرماندار کوپر امضا کرد SL 2023-52، که در آن تاریخ لازم الاجرا شد. قانون جدید که به ،وان NCGS § 160A-499.6 تدوین می‌شود، به شهرها اجازه می‌دهد تا کارکنان غیرنظامی را استخدام کنند و به پرسنل غیرنظامی اجازه می‌دهند تا تصادف‌هایی را که فقط شامل خسارت مالی است، بررسی کنند. از جمله، بازرسان باید در آکادمی دادگستری کارولینای شمالی و سپس با یک افسر مجری قانون برای حداقل چهار هفته آموزش ببینند. به بازرسان اسلحه صادر نخواهد شد و اختیاری برای دستگیری ندارند. گزارش آنها در دادگاه قابل پذیرش خواهد بود. نکته مهم این است که قانون بیان می‌کند که بازرسان غیرنظامی ترافیک نمی‌توانند «جایگزین . . . یا در غیر این صورت تعداد مأموران اجرای قانون سوگند خورده را که در یک شهر استخدام می‌شوند کاهش دهید.»

استفاده از پرسنل غیر مجری قانون برای پاسخگویی به تماس‌ها برای خدمات، روش جدیدی نیست. همانطور که آزمایشگاه در حال کشف در پروژه پاسخگوی جایگزین، بسیاری از حوزه های قضایی کارولینای شمالی در حال حاضر از پرسنل غیر مجری قانون برای پاسخ به تماس ها برای خدمات مربوط به مسائل اجتماعی مانند بی خانم، و سلامت روان و بحران های مصرف مواد استفاده می کنند. همچنین محدود ، دخالت مجری قانون در مسائل ترافیکی اداری مفهوم جدیدی نیست. همانطور که امیلی روسکو، معاون حقوقی و تحقیقات سیاستی مدرسه، خلاصه کرد اینجا، حوزه های قضایی در کارولینای شمالی و سراسر کشور تغییرات قانونی و سیاستی ایجاد کرده اند که مشارکت مجری قانون در تخلفات رانندگی را محدود می کند.

در آزمایشگاه، ما به دنبال داده‌هایی در مورد استفاده و اثربخشی بازرسان ترافیک غیرنظامی خواهیم بود. اگر در جامعه‌ای هستید که این روش را اجرا می‌کند، لطفاً تماس بگیرید—ما دوست داریم با شما صحبت کنیم. می توان با من در [email protected] تماس گرفت.


منبع: https://nccriminallaw.sog.unc.edu/civilian-traffic-enforcement-comes-to-north-carolina/