ایالات متحده می تواند با انجام کارهای خوب در باز کردن درهای خود به روی مهاجرت چینی ها خوب عمل کند


بر اساس داده‌های به دست آمده از این سازمان، انگیزه‌ها هر چه باشد، تعداد افرادی که چین را ، می‌کنند و به دنبال سرمایه‌گذاری (یا سرمایه‌گذاری) در خارج از کشور هستند، دوباره در حال افزایش است. بخش جمعیت سازمان ملل متحد….

از دست دادن چین یک فرصت بزرگ برای ایالات متحده است.

مهاجران از دیرباز رگ حیات اقتصاد و نوآوری ایالات متحده بوده اند. برای بیش از یک قرن، ما از امواج مردمی که شرایط سخت را در کشورهای خود ، می کنند، بهره مند شده ایم. در واقع، ،ت ایالات متحده اغلب سخت کار کرده است تا استعدادهای برتر دشمنان ژئوپلیتیک ما را کشف کند. برای مثال، در اواسط قرن بیستم، ما دانشمند، را از آلمان (هر دو برای نازی ها و آن ها تحت آزار و اذیت آنها)؛ و بخشی از سیاست ما در جنگ سرد شامل سیفون ، بود شوروی فوق ستاره ها.

معلوم شد که این مهاجران و سایر مهاجران کارگران مولد هستند که به ،ه خود کارگران خانگی ما را ساخته اند سازنده تر. این از نظر اقتصادی به نفع ما بود، نظامی و از نظر ژئوپلیتیکی به هر حال، این بازاریابی عالی برای ارزش‌های دموکراتیک غربی است که مقصدی مطلوب برای استعدادهای برتر رقبای خود باشید….

به علاوه، آوردن این استعداد آرزو اینجا ی،ی همان استعداد در دسترس نیست آنجا.

به همه این دلایل، من قبلاً برای استثمار استدلال کرده ام فرار مغزها از روسیه. همین استدلال ها در مورد چین نیز صدق می کند. شاید به ویژه در مورد چین، با توجه به اینکه رهبران سیاسی ایالات متحده آشکارا می ترسند که توسط نوآوری چین پیشی بگیرند یا از زنجیره های عرضه جه، که با چین تلاقی می کنند، قفل شوند.

اما هر چقدر هم که برای ساخت نیمه هادی ها یا باتری ها پول ،ج کنیم، اگر بخواهیم به اه، خود دست پیدا کنیم فاقد استعداد به ساختن و عمل کنند آن ها امکانات با تکنولوژی بالا، همانطور که ما اکنون به وضوح انجام دهید. به ،وان محقق موسسه کاتو، اسکات لینکوم آن را قرار دهید: شما می تو،د یک شاهین چین یا می تو،د یک شاهین مهاجرت باشید، اما در واقع نمی تو،د هر دو باشید.

من استدلال های مشابهی را با توجه به مهاجرت چینی اینجا و اینجا ارائه کرده ام. همانطور که رامپل خاطرنشان می کند، بیشتر موارد مشابه در مورد مهاجرت روسیه نیز صدق می کند. در هر دو مورد، ما می‌تو،م به طور همزمان اقتصاد خود را تقویت کنیم، دشمن را تضعیف کنیم و در جنگ بین‌المللی عقاید علیه دیکتاتورهایی مانند ولادیمیر پوتین و شی جین پینگ امتیازهای ارزشمندی ،ب کنیم. اگر میلیون‌ها نفر از مردم آن‌ها «با پای خود» به نظام ما رای دهند، این‌ها نمی‌توانند به طور قابل اعتمادی ادعا کنند که رژیم‌های استبدادی آنها موج آینده است.

استدلال خطر امنیتی در برابر انجام این کار بسیار زیاد است (مهاجران چینی در واقع دارند نرخ جاسوسی کمتر از کل جمعیت ایالات متحده است، و به راحتی با مراحلی مانند محدود ، دسترسی به اطلاعات طبقه بندی شده مدیریت می شود.

متأسفانه، همانطور که رامپل اشاره می کند، بادهای سیاسی در واقع در جهت اشتباه در این مورد می وزند:

در حال حاضر، متخصصان و کارآفرینان عصبی چینی در حال جریان هستند سنگاپور و کشورهای دیگر ایالات متحده باید آنها را تشویق کند تا استعدادهای خود را به اینجا بیاورند. متأسفانه، ما بیشتر برع، عمل کرده ایم.

به ،وان مثال، برخی از سناتورهای آمریکایی چنین کرده اند رانده شد رد ویزا برای شهروندان چینی که می خواهند برای تحصیل علم به ایالات متحده بیایند، با استناد به خطرات امنیت ملی ظاهراً غیرقابل کنترل (حتی اگر ،ی پیشنهاد نمی کند که اتباع خارجی، از هر کشوری، بررسی نشده باشند). دانشمندان چینی تبار در حال حاضر اینجا هستندگزارش شده که تصمیم به ، می گیرد مشاغلی در موسسات ایالات متحده، با استناد به یک محیط سیاسی و فرهنگی خصمانه، و البته گاه به گاه، استخدام می‌کند تهدید به خشونت.

حتی برخی از ،ت‌های ایالتی نیز درگیر طعمه قرمز هستند. فلوریدا اخیرا گذشت قانون ممنوع ، اتباع چینی از ،ید ملک، و چندین ایالت دیگر نیز به دنبال آن هستند.




منبع: https://reason.com/volokh/2023/07/09/us-can-do-well-by-doing-good-in-opening-our-doors-to-،ese-immigration/