با مقررات زدایی از ساخت و ساز مسکن به طبقه کارگر کمک کنید


هم چپ‌ها و هم راست‌گرایان «محافظه‌کار ملی» از کاهش فرصت‌های شغلی برای طبقه کارگر – به‌ویژه مردان، ابراز تأسف کرده‌اند و پیشنهاد کرده‌اند که ثروت خود را از طریق انواع یارانه‌ها و اقدامات حمایتی احیا کنند. اما همکار من در دانشگاه جورج میسون، اقتصاددان برایان کاپلان به راه بسیار بهتری اشاره می کند برای ایجاد میلیون ها شغل جدید جذاب طبقه کارگر:

دوست و همکار عزیزم دون بودرو نگه می دارد استدلال با محافظه کاران ملی پسندیدن اورن کاس که می خواهند از سیاست صنعتی برای احیای تولید آمریکایی استفاده کنند…. هر چه بیشتر این بحث ها را می خوانم، بیشتر متقاعد می شوم هر دو طرفین مشرف به نقاط مش،ی هستند که به افق می رسد.

شما می‌پرسید که چه نقطه مش،ی می‌تواند باشد؟

محافظه کاران ملی مشتاق کمک به کارگران خانگی غیر دانشگاهی هستند، به ویژه مرد، که احساس می کنند در اقتصاد خدمات مدرن جای خود را ندارند. پسندیدن مشاور پایان نامه من آن کیس و همسرش آنگوس دیتون برنده جایزه ،ل، آنها به طور قابل قبولی بیشتر اپیدمی مواد افیونی را به آن نسبت می دهند فقدان کار م،ادار برای مردان غیر دانشگاهی.

در همین حال، اقتصاددانان بازار آزاد سال‌ها در مورد اصلاح سیاست بزرگی صحبت می‌کنند که میلیون‌ها شغل پردرآمد و م،ادار برای مردان غیردانشگاهی ایجاد می‌کند: مقررات‌زدایی مسکن. در حالی که تعداد کمی این اصلاحات را اولویت اصلی من می‌دانند، تقریباً هر اقتصادد، که می‌شناسم می‌داند که مقررات مسکن برای دهه‌ها عرضه مسکن را به‌ویژه در ثروتمندترین مناطق کشور خفه کرده است.

چه چیزی مرا اینقدر مطمئن می کند که مقررات زدایی مسکن برای مردان غیر دانشگاهی عالی است؟ چون مردان غیر دانشگاهی تقریباً تمام مسکن ما را می سازند! بیش از 80٪ از تمام مشاغل ساختم، در حال حاضر غیر دانشگاهی هستند و تقریبا 90٪ آنها مرد هستند…

[N]از قبل وجود دارد ده میلیون کارگران ساختم، در آمریکا این فقط در زیر است ملت جمع اشتغال تولیدی!

نتیجه: ما می تو،م به طور قابل اعتمادی هر کاری را که محافظه کاران ملی امیدوارند برای مردان غیر دانشگاهی آمریکا انجام دهند، از طریق انجام دهیم. ازمقررات. حتی کاهش اندک قو،ن موجود می تواند به سرعت یک یا دو میلیون شغل با درآمد خوب برای طبقه کارگر ایجاد کند. مقررات زدایی رادیکال مسکن که من از آن حمایت می کنم، به راحتی می تواند اندازه صنعت ساخت و ساز را برای چندین دهه دو برابر کند.

فقط تمام زحمات صادقانه مورد نیاز برای ت،یب آن خانه های دو طبقه ،انه در سانفرانسیسکو و جایگزینی آنها با آسمان ،اش ها را تصور کنید.

غیر واقعی؟ خوب، اضافه ، میلیون ها شغل ساختم، است بسیار زیاد واقع بینانه تر از اضافه ، میلیون ها شغل در کارخانه است. حتی اگر به حمایت گرایی ترامپ اعتبار 100 درصدی برای افزایش اشتغال در بخش تولید در طول ،ت او بدهید، این تنها حدود 400000 شغل است. و این یک فرض ،انه است زیرا نرخ رشد در طول هفت سال گذشته اوباما تقریباً ی،ان بوده است. …

ایجاد میلیون‌ها شغل جدید در کارخانه مست،م حمایت‌گرایی واقعاً سخت‌گیرانه است. چرا؟ زیرا شما نه تنها با رقابت جه،، بلکه با خود پیشرفت فناوری مبارزه می کنید. پیشرفت تکنولوژی در کشاورزی به ما غذای زیادی داده است که دیگر نیازی به کشاورزان زیادی نداریم. پیشرفت تکنولوژی در تولید به ما چیزهای زیادی داده است که دیگر نیازی به کارگران کارخانه نداریم.

همینطور است نه برای ساخت و ساز درست است، زیرا این صنعت در نیم قرن گذشته توسط مقررات خفه شده است. ما به جای اینکه تقریباً سیر شویم، تقاضای انبوهی داریم. آمریکایی ها تشنه خانه های ارزان، بزرگ و در مکان های مطلوب هستند. ما فناوری ساخت این خانه ها را داریم. ما میلیون ها مرد از طبقه کارگر داریم که به شغل های بهتر امیدوارند. تنها چیزی که ما کم داریم اجازه ،ت است که به آنها اجازه انجام کار را بدهیم.

در حالی که مردان طبقه کارگر فوری ترین ذینفعان از مقررات زدایی ساخت و ساز مسکن خواهند بود، ،ن نیز می توانند از مزایایی بهره مند شوند. بدیهی است که فرصت های شغلی بیشتر و بهتر برای مردان طبقه کارگر به نفع همسران، دختران و سایر اعضای زن خانواده خواهد بود. علاوه بر این، آنها جرم و جنایت و سایر آسیب شناسی های اجتماعی را در جوامع طبقه کارگر کاهش می دهند که به ،ن و همچنین مردان کمک می کند.

،ن و مردان کارگر و طبقه متوسط ​​پایین به طور ی،ان نیز می‌توانند از افزایش توانایی‌ها سود زیادی داشته باشند با پای خود رای دهند و «حرکت به سمت فرصت» که با ش،تن منطقه‌بندی ممنوعه و سایر موانع بر سر راه ساخت‌وسازهای جدید ایجاد می‌شود. همینطور که من دارم طول، بحث کرداین یک علاقه مش، اقلیت‌های فقیر عمدتاً دموکرات و طبقه کارگر سفیدپوست به طور فزاینده جمهوری‌خواه است. بسیاری از هر دو گروه می توانند به مکان هایی با فرصت های شغلی و تحصیلی بهتر نقل مکان کنند.

کل کشور نیز از افزایش نوآوری و رشد ناشی از آن سود زیادی خواهد برد. حتی صاحبان خانه های فعلی در مناطق جذاب – که اغلب به ،وان م،عان طبیعی مقاومت “NIMBY” در برابر ساخت و سازهای جدید شناخته می شوند – نیز می توانند سود ببرند.

غلبه بر مخالفت با مقررات زدایی مسکن آسان نخواهد بود. اما پیشرفت های مهمی در سال های اخیر در جاهایی مانند اورگان و کالیفرنیا. و پتانسیل برای خیلی بیشتر وجود دارد. رهبران به اندازه لیبرال متفاوتند فرماندار کالیفرنیا ،ین نیوسام و فرماندار ویرجینیا، گلن یانگکین، شروع به دیدن نور در این موضوع کرده اند. امیدواریم این روند ادامه داشته باشد.


منبع: https://reason.com/volokh/2023/01/08/help-the-working-cl،-by-deregulation-،using-construction/