بهترین وکیل در تهران 09124970000 موسسه حقوقی آسایش گستران با بهترین وکلا-وکیل نجفی

خدمات حقوقی نیز از این امر مستثنی نیست و با وجود دفتر وکالت تهران که علاوه بر خدمات حقوقی و مشاوره حقوقی حضوری به صورت تلفنی نیز خدمات خود را ارائه می دهد. از آن جا که در خصوص پرونده شما رای قطعی صادر شده است تنها راه اعتراض فوق العاده یا همان اعاده دارسی کیفری باقی مانده است که البته شرایط خاصی دارد و احتمال موفقیت در آن بستگی به مدارک و شرایط خاص هر پرونده دارد. بایست مدارک و آرای شما توسط وکلای مجموعه مورد بررسی قرار بگیرد تا راه کار قانونی پرونده شما مشخص گردد.برای کسب اطلاعات حقوقی بیشتر با وکلای مجموعه تماس حاصل فرمایید. برای اطلاعات بیشتر و اطلاع از قیمت مشاوره های تلفنی و حضوری با شماره تماس وکلا تماس حاصل فرمایید.

تمامی اشخاصی که مشکلات حقوقی دارند یک دغدغه بسیار مهم دارند و آن انتخاب بهترین وکیل در تهران می‌باشد. زیرا هر شخص اطلاعات کافی در رابطه با قوانین حقوقی ندارد که بتواند از خود دفاع کند. از مناسب‌ترین راه‌ها برای انتخابوکیل حرفه‌ای در تهران مراجعه به موسسات حقوقی است.

  • در نتیجه هرکسی نمی‌تواند وکیل قضایی باشد.وکیل پایه یک دادگستریاختیارات بیشتری نسبت به وکیل پایه دو دارد.
  • یه سوال از شما وکلای محترم تهران بزرگ داشتم، پدر من از یک نفر شکایت کرده ولی موقتا نمیخواهد دادگاه به شکایت رسیدگی کند، الان باید چکار کنیم؟ نه اینکه کلا بخواهد شکایت اش را پس بگیرد فقط در حال حاضر نمیخواهد دادگاه به این پرونده رسیدگی کنه.
  • در این مقاله سعی خواهد شد تا به بررسی کاملی در خصوص وکیل و وکیل پایه یک دادگستری و سایر مفاهیم مرتبط بپردازیم.
  • زمانی که افراد با مشکل حقوقی مواجه می شوند می خواهند که پرونده خود را به بهترین وکیل تهران بسپارند.
  • مدارک کارشناسی حقوق مدرک پایه است و سایر فارغ‌التحصیلانی که مدرک کارشناسی سایر رشته‌ها را دارند، حتی اگر مدرک کارشناسی یا دکترای آن‌ها حقوق باشد، نمی‌‎توانند در این آزمون شرکت کنند.

کسی است که در خصوص مسائل حقوقی در مراجع قضایی و هم چنین غیر قضایی اقدام می کند. به زبان ساده تر باید بگوییم که وکیل حقوقی اقدامات قانونی موکل خود را انجام می دهد. لازم به ذکر است که وظایف و حیطه ی کاری این وکلا در قرارداد مشخص می شود و آن ها تمام کار های مشخص شده در متن قرار داد را انجام می دهند.

موسسه حقوقی تهران وکیل

سرکار خانم رستمی وکیل پایه یک دادگستری و کارشناس ارشد حقوق جزا و جرم شناسی هستند و در زمینه های حقوقی و کیفری پرونده های مختلفی را پذیرفته اند و سابقه ای 17 ساله در وکالت دارند. ایشان آماده پاسخگویی به هرگونه سوال در زمینه دعاوی کیفری و حقوقی بوده و بهترین راه حل ها را به موکل خود ارائه می دهند. سوابق ایشان شامل فعالیت در مجموعه مدرسان شریف، شرکت آواژنگ، شرکت تایلندی هایک ویژن در ایران، شرکت گیگا بایت در ایران و شرکت مینو به عنوان مشاور و وکیل بوده است. این موضوع قابل بیان است که وکیل پایه یک دادگستری می‌تواند در خصوص دعاوی قابل طرح در دیوان عدالت اداری شما را راهنمایی نماید، به این سبب می‌توانید به مقاله وکیل دیوان عدالت اداری مراجعه نمایید و در صورت لزوم از وکلای موسسه حقوقی ما مشاوره دریافت نمایید.

ضرورت مشورت با وکیل

وکیل خوب پایه یک دادگستری باید نسبت به منافع و حقوق موکل خود هکواره دغدغه‌مند باشد و در همه شرایط برای منافع موکلش به پا خیزد. علم حقوق به دلیل گستردگی و پیچیدگی‌هایی که دارد باعث شده تا هر وکیلی در یک زمینه خاص تسلط و تخصص داشته باشد. بنابراین یکی از ویژگی‌های وکیل خوب، داشتن تسلط و تجربه کافی در یک زمینه خاص حقوقی است. وکلای دادگستری در مراسم تحلیف، سوگند یاد می‌کند که به تمامی وظایف خود عمل کنند.

آنچه که در میزان حق الوکاله تاثیر می گذارد تجربه و تخصص وکیل پایه یک دادگستری می باشد. حق الوکاله شامل هزینه های مربوط به دادرسی، کارشناسی، ثبت درخواست و… غرب تهران یکی از پرجمعیت ترین و شلوغ ترین مناطق تهران می باشد. با وجود ترافیک و وسعت زیاد شهر تهران اگر قرار باشد ساکنین هر منطقه برای دریافت خدمات به مناطق دیگر بروند دچار مشکل می شوند. با زندگی های مدرن و پیشرفته که به نوعی با پیشرفت های تکنولوژی عجین شده است بسیاری از امور را می توان از خانه نیز پیگیری کرد و نیازی به سردرگمی در شلوغی های شهر نیست.

جرائم کیفری شامل چه چیزهایی می شود؟

هرچند که وکلای دادگستری پس از گذراندن آزمون‌های متعدد و مصاحبه های مختلف می‌تواند در کلیه موضوعات حقوقی ورود کند اما بهتر آن است که هر وکیلی در یک زمینه خاص مبادرت به وکالت کند. داشتن پروانه وکالت و گذراندن مراحل آزمونی متعدد تنها برای یک وکیل خوب بودن کافی نیست و وکلای خوب دادگستری دارای یک سری ویژگی‌های در زمینه‌های اخلاقی و مهارت و توانایی حقوقی هستند. وکیل موظف است بعد از انعقاد قرارداد وکالت، تمامی دادخواست یا شکواییه لازم و مربوط به پرونده را تنظیم کند. باید گفت به طور کلی هرکسی می‌تواند بدون حضور وکیل پایه یک دادگستری اقدام به شکایت و دفاع در مراجع قضایی نماید اما واضح است که میزان موفقیت وی بدون حضور وکیل کمتر و احتمال شکست در پرونده بسیار بیشتر می‌باشد.

آقای حمیدرضا کاکاوند وکیل پایه یک دادگستری و مشاوره حقوقی می باشند که در زمینه وکالت بیشتر از 18 سال سابقه و در زمینه انجام امور تخصصی وکالت بانک صادرات دارای 10 سال سابقه هستند. تخصص ایشان در مورد دعاوی مربوط به امور بانکی و موسسات مالی و اعتباری است. ایشان موفق به دریافت مدرک کارشناسی حقوق بین الملل از دانشگاه شهید بهشتی شده اند. مهم ترین ویژگی وکیل پایه یک دادگستری تهران این است که در زمینه پرونده ای که قبول کرده، تخصص و مهارت کافی داشته باشد تا بتواند رای دادگاه را به مجله خبری وکیل نفع موکل خود تغییر دهد. زیرا رشته وکالت همانند رشته پزشکی یک حرفه ی تخصصی است و بهتر است وکیل در یکی از رشته های حقوقی یا کیفری فعالیت کند تا درصد موفقیت پرودنده های خود را بالا ببرد یعنی بهتر است تا در یکی از زمینه های خانواده، مالی، ملکی و کیفری فعالیت داشته باشند. مورد دیگری که در دیوان عدالت اداری ممکن است به وجود بیاید این می باشد که حکم صادره در این رابطه احتمال دارد که بر علیه فرد صادر شده باشد در این مورد لایحه خود را برای اعتراض به دیوان عدالت اداری ارسال نماید.