«تحلیل توافق» جدید LexisNexis از هوش مصنوعی برای کمک به وکلا در تجزیه و تحلیل و اصلاح بندهای معامله استفاده می کند.


وقتی LexisNexis Lexis+ خود را راه اندازی کرد خدمات تحقیقات حقوقی ممتاز در سال 2020، این سرویس شامل تجزیه و تحلیل مختصر، پاسخ آن به خطی از محصولات است که توسط شرکت تحقیقاتی حقوقی Casetext با ابزار تحلیل مختصر CARA پیشگام بود و شرکت‌هایی مانند تامسون رویترز و قانون بلومبرگ دنبال می‌شوند. سال گذشته، LexisNexis آن را گسترش داد تا تجزیه و تحلیل مختصر قضایی را اضافه کند، ابزاری که کاربران را قادر می‌سازد تا شش خلاصه را در یک زمان تجزیه و تحلیل کنند و گزارشی را دریافت کنند که تمام قو،ن موردی، استدلال‌ها، نقل‌قول‌ها و نقل‌قول‌ها را با هم مقایسه می‌کند.

در حالی که این ابزارهای تجزیه و تحلیل اسناد بر جنبه دعاوی حقوقی متمرکز شده اند، LexisNexis امروز یک ابزار تجزیه و تحلیل اسناد طراحی شده برای وکلای دادگستری را معرفی می کند تا به آنها در تحقیق، مذاکره و بستن قراردادهای معاملاتی کمک کند.

تماس گرفت تجزیه و تحلیل توافقنامه Lexis+، این محصول از هوش مصنوعی برای است،اج و توصیه بندهای جایگزین از م،ن 6.7 میلیون بند موجود در پرونده های عمومی EDGAR و 300000 مورد دیگر از اسناد راهنمای عملی LexisNexis استفاده می کند. وکلای دادگستری می توانند زبان را برای مفاد بسیار مورد مذاکره در یک سند مقایسه کنند و از راهنمایی ها و بینش های پیش نویس از راهنمای عملی و نقاط داده پشتیب، از استانداردهای بازار استفاده کنند تا به بندهای من، برای معامله خود دست یابند.

همانطور که امروز عرضه می شود، این محصول فقط از معاملات M&A پشتیب، می کند، از جمله قراردادهای ادغام، ،ید سهام و ،ید دارایی. نسخه های آینده انواع تراکنش های دیگری را اضافه خواهند کرد.

دسترسی به محصول مست،م اشتراک در Lexis+ و همچنین دسترسی به محتوای M&A در راهنمای عملی است.

“وکلای معامله مدت زمان قابل توجهی را صرف تجزیه و تحلیل زبان بند در اسناد بزرگ و پیچیده می کنند تا مطلوب ترین شرایط را ایجاد کنند و اطمینان حاصل کنند که چیزی را نادیده نگرفته اند.” شان فیتزپاتریکمدیر عامل LexisNexis آمریکای شمالی، بریت،ا و ایرلند در بی،ه ای با اعلام این محصول گفت. «تحلیل توافقنامه، زبان بند جایگزین را از هفت میلیون بند است،اج و ارائه می‌کند و آنها را همراه با پیش‌نویس بینش و راهنمایی ارائه می‌کند، به گونه‌ای که باعث صرفه‌جویی در زمان و بهبود دانش و کارایی وکیل شود».

پیشنهاداتی برای بندهای جایگزین

قبل از اعلام امروز، نمایشی از محصول توسط من داده شد ویکتوریا جرارد، مدیر ارشد محصول برای راهنمایی عملی و لوری لی گاریتی، مدیر بازاریابی محصول.

جرارد به من گفت: «تحلیل توافق ابزاری است که وظایف تحقیقاتی دستی را که ذاتی در مذاکره و نهایی ، قراردادهای معاملاتی هستند، کاهش می‌دهد».

در تجزیه و تحلیل اسناد، این ابزار برای تمرکز بر شناسایی بندهای «ارزش بالا» طراحی شده است – بندهایی که اغلب بر اساس تجزیه و تحلیل آن از 7 میلیون SEC و اسناد راهنمای عملی، بین طرفین معامله به شدت مورد مذاکره قرار می‌گیرند. “مدل زبان بزرگ ما همه اینها را تجزیه می کند و می تواند به سرعت آنچه را که ما به ،وان زبان بند جایگزین م،ی دار می د،م بازگرداند.”

او گفت، هدف این است که وکلای پس از بررسی قرارداد، «با اطمینان از اینکه همه آن مکان‌هایی را پیدا کرده‌اند که ممکن است وکیل مخالف برخی زبان‌ها را به زبان بیاورند، یا مکان‌هایی را پیدا کرده‌اند که آنها واقعاً نیاز به ویرایش دارند تا مطمئن شوند که منافع موکل خود را در معامله نشان می‌دهند، اجازه دهند.»

داشبورد خلاصه ای از تجزیه و تحلیل سند و تفکیک بندها را نشان می دهد.

در Lexis+، کاربر از همان برگه تجزیه و تحلیل سند که برای دسترسی به تجزیه و تحلیل مختصر استفاده می شود، به ابزار دسترسی پیدا می کند. هنگامی که کاربر توافق نامه ای را آپلود می کند، ابزار آن را رمزگذاری و تجزیه و تحلیل می کند، بندهای توافق نامه را تجزیه می کند و سپس خلاصه ای از تجزیه و تحلیل و تفکیک بندهایی را که با گزینه های زبان جایگزین یا یادداشت های پیش نویس مطابقت دارند نمایش می دهد.

کاربران می توانند این نتایج اولیه را با افزودن و اصلاح جزئیات مربوط به معامله، مانند نوع معامله، اندازه معامله، یا حتی اینکه آیا پیشنهادات به نفع ،یدار یا فروشنده است، تغییر دهند.

همچنین به طور خاص تعداد بندهای جایگزین موجود و منابع آنها را نشان می‌دهد و پیوندهایی به محتوا و ابزارهای راهنمای عملی مرتبط، از جمله استانداردهای بازار و ابزار مقایسه قو،ن ایالتی، ارائه می‌کند.

برگه تجزیه و تحلیل سند، بندهای جایگزین مرتبط با موارد موجود در سند منبع را نشان می دهد.

از خلاصه داشبورد، کاربر می تواند به برگه تجزیه و تحلیل سند حرکت کند، که یک طرح کلی از بندهای سند را نشان می دهد. کاربر می‌تواند هر بخش بند را گسترش یا ببندد تا زبان جایگزین دیگر توافق‌نامه‌ها یا مقالات راهنمای عملی مرتبط را ببیند. مفاد جایگزین در سمت راست طرح کلی بند نمایش داده می شوند، از جمله ابرداده های کلیدی مرتبط با هر بند جایگزین.

کاربر می تواند پنجره ای را برای ویرایش بند اصلی باز کند و در عین حال آن را با سایر بندها مقایسه کند.

پانل سمت راست شامل یک دکمه، مقایسه و ویرایش است، که یک نسخه قابل ویرایش از بند را از توافق نامه آپلود شده در بالای نمایش بندهای جایگزین باز می کند. کاربر می تواند تغییرات را در بند تایپ کند یا به سادگی روی کپی کلیک کند تا از یکی از گزینه ها استفاده کند.

جالب اینجاست که این پنجره ویرایش تغییراتی در سند اصلی ایجاد نمی کند. اگر کاربر تصمیم بگیرد از این ویرایش‌ها برای یک بند خاص استفاده کند، کاربر باید از پنجره ویرایش در سند در Microsoft Word کپی و جای‌گذاری کند. جرارد به من گفت که به این شکل عمدا طراحی شده است، به طوری که نرم افزار هیچ تغییری در سند اصلی ایجاد نکرده است.

همچنین خطوط قرمز را نشان نمی دهد. جرارد گفت، در حالی که نمونه اولیه اولیه این کار را انجام داد، آنها رابط را پر از نکات برجسته و مهم ساختند، زیرا بندهایی که مقایسه می شوند از نویسندگان و توافقات مختلف آمده اند. در حالی که LexisNexis تصمیم گرفت خطوط قرمز را از این نسخه اولیه حذف کند، او گفت که نسخه آینده چیزی خواهد داشت که این نیاز را به روشی «ظریف‌تر» برطرف می‌کند.

در نمایش من، صفحه خلاصه اولیه نشان داد که تجزیه و تحلیل اسناد در مجموع 751 سرنخ جایگزین از 375 توافقنامه SEC پیدا کرده است. من از جرارد پرسیدم که چگونه می توان از یک کاربر انتظار داشت که این تعداد مسابقات را پشت سر بگذارد. معلوم است، آنها مجبور نیستند.

او گفت، در عوض، تجزیه و تحلیل اسناد هرگز بیش از 10 یا 15 توصیه SEC را پیشنهاد نمی کند. هدف ارائه مجموعه‌ای از بندهایی است که از نظر م،ایی مرتبط هستند اما به اندازه کافی با یکدیگر متفاوت هستند تا طیف وسیعی از گزینه‌ها را در اختیار کاربر قرار دهند که نشان‌دهنده نحوه مذاکره دیگران با زبان مشابه است.

کاربر می تواند اسناد منبعی را که از آنها توصیه ها گرفته شده است، مشاهده کند.

برگه دیگری در تجزیه و تحلیل سند، اسناد منبع، کاربر را قادر می‌سازد تا توافق‌های کاملی را که از آنها توصیه‌ها گرفته شده است، همراه با ابرداده‌های مربوط به هر معامله، مانند اندازه دلار، صنعت، و طرف‌های درگیر مشاهده کند.

یک برگه نهایی پیوندهایی به ابزارها و منابع مرتبط را نشان می دهد.

برگه پای، پیوندهایی به ابزارها و منابع مرتبط، از جمله چک لیست های تهیه پیش نویس، داده های استانداردهای بازار و کیت های منابع راهنمای عملی را نشان می دهد. جرارد گفت: منابع نشان داده شده در این برگه همیشه مختص نوع سندی است که کاربر آپلود کرده است.

جرارد گفت که تجزیه و تحلیل توافق محصولی است که می تواند توسط هر متخصص حقوقی که به طور فعال پیش نویس، بررسی یا مذاکره قراردادهای معاملاتی را انجام می دهد، از جمله وکلا در شرکت های حقوقی با هر اندازه و در دپارتمان های حقوقی شرکتی استفاده کند. این ابزار همچنین می تواند توسط متخصصان مدیریت دانش و تحقیقاتی که از وکلای معاملاتی پشتیب، می کنند استفاده شود.


منبع: https://www.lawnext.com/2023/06/lexisnexiss-new-agreement-،ysis-uses-ai-to-help-transactional-lawyers-،yze-and-revise-deal-clauses.html