تلاش دادستان های شهرستان میشیگان برای رسیدگی به جرایم جنسی معوقه


احکام جرایم ، در وین کانتی، میشیگان آغاز شده است و بیش از 200 قرب، جنایات ، ادعایی را منتظر مانده است زیرا پرونده آنها در دفتر دادستان راس جونز متوقف شده است. گزارشات برای WXYZ Detroit’s 7 Action News. بر اساس آ،ین شمارش در ماه مه 2023، 283 حکم جرایم ، برای حداقل شش ماه در دادسرا در جریان بود که حداقل چهار مورد آن به سال 2020 بازمی‌گردد.

یوهانا ،ونن، مدیر قانون و سیاست ائتلاف میشیگان برای پایان دادن به خشونت خانگی و ،، به ۷ اکشن نیوز گفت که می‌خواهد ببیند که دفتر دادست، طرح خاصی را درباره نحوه رسیدگی به این مشکلات به اشتراک بگذارد. دادستان کیم ورثی گفت: این دفتر کمبود بودجه و کمبود نیروی کار را عامل این حجم معوقه می‌داند: «مبارزه پرونده‌های ما سنگین‌تر است و ما با آنچه در اختیار داریم بهترین کار را انجام می‌دهیم».

یک زن ناشناس داستان خود را بازگو کرد: در سال 2022، پس از یک مهم، مورد تجاوز قرار گرفت. او به پلیس رفت و مردی که متهم کرد به درستی توسط DNA در کیت تجاوز ، شناسایی شد. در ماه دسامبر، درخواست حکم جلب وی به دادسرا ارائه شد. این درخواست تقریباً پنج ماه قبل از تأیید آن دست نخورده باقی ماند. زن دیگری گزارش داد که درخواست حکم او در مارس 2022 ارائه شده است و در حال بررسی است. خبرنگاران متوجه شدند که به اداره اشتباهی اختصاص داده شده است. داستان را کامل بخو،د اینجا.


منبع: https://thecrimereport.org/2023/06/29/michigan-county-prosecutors-struggle-to-process-،-crime-warrant-backlog/