توری حصاری فنس قیمت توری حصاری توری حصاری گالوانیزه راه ساخت | fouladgostar

توری حصاری فنس قیمت توری حصاری توری حصاری گالوانیزه راه ساخت | fouladgostar

از زمان‌های گذشته و حتی قبل از تشکیل شهرها و روستاها، از جمله نیازهای بشر تعیین مرزهای مختلف با توری حصاری بوده است. حصار کشی در ابتدا با سنگ‌ها و چوب درختان انجام می‌شد و سپس با استفاده از پرچین‌ ها که متشکل از درختچه‌ها و گیاهان طبیعی بود ادامه پیدا کرد. اما این حصارها به اندازه کافی امنیت و کارآیی نداشتند و خیلی زود جای خود را با حصارهای مدرن‌تر که کیفیت بیشتر، عمر بالاتر و از همه مهم‌تر امنیت قابل‌ تری دارند، عوض کرد. اگر هنوز توری حصاری مورد نظرتان را انتخاب نکرده‌اید یا بین چند مدل تردید دارید، می‌توانید از کارشناسان آهن آنلاین کمک بگیرید. آن‌ها تجربه زیادی در زمینه فروش فنس مناسب برای کاربردهای مختلف دارند. اگر قصد خرید فنس توری را دارید، می‌توانید برای اطلاع از نرخ به جدولی که داخل سایت آهن آنلاین قرار داده شده است، مراجعه کنید.

  • سپس یک فرد این توری را به شکل رول درمی‌ آورد و بسته بندی می‌ کند.
  • در روش اتوماتیک تمامی این مراحل توسط دستگاه‌های کارخانه‌ای بزرگ انجام می‌ شود.
  • در کارخانه‌ و کارگاه‌‌های تولیدکننده، قیمت فنس کیلویی، به عواملی مانند کیفیت آهن و متراژ آن‌ بستگی دارد.
  • این روش نیز درست همانند روش اتوماتیک انجام می‌شود با این تفاوت که تمامی مراحل توسط یک یا دو نفر انجام می‌شود.
  • یکی از مهم ترین عوامل تعیین کننده قیمت توری های حصاری یافنس قطر و ارتفاع این توری ها است.

ما افتخار همکاری با اکثر بازرگانی‌های آهن در سراسر کشور را داشته و به لطف اعتماد مشتریان عزیز و عنایت ایزد منان، ثامن حدید را به یک برند معتبر تبدیل نموده‌ایم. فولاد گالوانیزه با روکش پی وی سی نیز در انواع آب و هوا قابل استفاده می باشد و در مکانهایی استفاده می شود که جلوه زیبای کار بسیار مد نظر باشد قیمت این نوع تقریبا 20% از گالوانیزه بیشتر است. فولاد گالوانیزه در مناطق مرطوب ، خشک ، گرم ، سرد و هر نوع آب و هوایی قابل استفاده است و به هیچ عنوان زنگ نمیزند و خرده نمی شود ، ظاهری زیبا دارد و عمر مفید این نوع توری تقریبا 40 سال است.

قیمت فنس باغی

6.به عنوان توری تزئینی جهت افزایش زیبایی، یک باغ، محوطه یا سایر دارایی ها کاربرد دارد. 7.جهت جلوگیری و محدود کردن حرکت دوزیستان و خزندگان، مثل لاک پشت، قورباغه، سوسمار، مار از این نوع از حصار استفاده می شود. بنابراین این محصول در مناطقی که احتمال زنگ زدگی کمتر است؛ بکار می رود و حدود 15 تا 20 سال مقاومت دارد.

انواع روش تولید توری حصاری:

بنابراین عمر بیشتری نسبت به سایر توری فلزی های موجود و  نوع فولادی آن داشته و قیمت بالاتری دارد؛ از طرفی ظاهر زیباتری داشته و در هر شرایط آب و هوایی میتوانیم از آن استفاده کنیم. طول رول های فنس حصاری عموماً 15 متر بوده که می شود بنا به درخواست مشتری مقدار آن را کم یا زیاد کرد . وزن فنس تولیدی بنا به شرایط تولیدش ( قطر مفتول و اندازه چشمه ) تغییر می کند و هر چه قطر مفتول افزایش پیدا کند یا اندازه چشمه کاهش پیدا کند ، رول ها سنگین تر می شود . بدیهی است که در صورت کاهش قطر مفتول یا افزایش چشمه فنس حصاری وزن رول تولیدی کاهش خواهد یافت که به طور مستقیم در قیمت این محصول پرکاربرد موثر خواهد بود . دارای وزن بسیار زیادی است و استفاده از آن بیشتر در مناطقی است که میزان رطوبت کمی دارند. در محیط‌های بازی که امکان زنگ زدگی فولاد زیاد است، استفاده از این محصول به صرفه نخواهد بود.

فنس کشی یا استفاده از توری حصاری سبب میشود تا علاوه بر ایجاد امنیت برای زمین شخصی، امکان دیدن داخل محوطه حصارکشی شده نیز فراهم شود. در ادامه به توضیح ویژگی ها، قیمت توری حصاری و سایر مشخصات آن اشاره خواهیم کرد، با اهنیتو همراه باشید. البته فقط بر اساس جنس دسته‌بندی نمی‌شود بلکه نوع مفتول، ضخامت مفتول، سایز شرکت فولاد گستر چشمه‌های فنس و… نیز در این مسئله دخیل است. فنس آهنی یا توری حصاری، به راحتی تولید می‌شود و روش تولید پیچیده‌ای ندارد.