جدیدترین راهنمای خرید لپ تاپ دانشجویی فالنیک | behtarin-laptop

جدیدترین راهنمای خرید لپ تاپ دانشجویی فالنیک | behtarin-laptop

با توجه به تمام ویژگی‌های گفته شده، این لپ تاپ یکی از بهترین لپ تاپ های موجود در بازار بوده و ارزش خرید بسیار بالایی دارد. اصولا دانشجویان همیشه در حال جابجایی و رفت آمد بین خانه و دانشگاه هستند، بنابراین لپ تاپی که انتخاب می کنند و قصد خرید آن را دارند باید از نظر وزنی سبک باشد تا در هنگام جابجایی مشکلی برای آن ها ایجاد نشود. جدا از وزن لپ تاپ، توجه به صفحه نمایش مورد دیگری است که باید در نظر بگیرید. کروم بوک‌ها وضعیت بهتری دارند و اگر اکثر کارهای شما پیرامون تحقیق و مقاله نویسی است، می‌توانید از این دستگاه‌ها که بیشترین سرعت ممکن را در هنگام گشت و گذار در وب با گوگل کروم فراهم می‌کنند، استفاده کنید.

  • این لپ تاپ زیبا و سبک با وزن ۱.۵ کیلوگرم یک لپ تاپ مناسب دانشجویان پزشکی است.
  • حافظه رم دستگاه هم از دو مدل ۸ یا ۱۶ گیگابایتی است و بسته به سرعتی که نیاز دارید، می‌توانید به سراغ‌شان روید.
  • نمایشگر ۱۳.۳ اینچی این دستگاه از نوع IPS است و با وضوح QHD از نظر کیفیت، وضوح، روشنایی و شفافیت عملکرد فوق‌العاده‌ای دارد.
  • نکته اینه که باتری فول شارژش در هنگام کار با افیس تا هشت ساعت جواب داد.
  • یک لپ تاپ عالی از اچ پی که تنها خواندن مشخصات آن کافیست تا فرد از خرید خود اطمینان حاصل کند.
  • این لپ تاپ بیشتر مناسب افراد کم سن و سال در مدرسه مناسب است، اما دانشجویان هم با نیازهای کمتر می‌توانند از آن استفاده کنند.

وزن لپ تاپ در حد ۱.۳ کیلوگرم است و ابعاد معادل ۱۲.۱ در ۷.۷ در ۰.۷ اینچ را هم خواهید داشت. همین مشخصات نشان می‌دهند که با یک محصول سبک وزن با قابلیت حمل بالا روبرو هستیم. می‌توانید در کیف دانشگاهی یا کوله پشتی خود این لپ تاپ را به موقعیت‌های مختلف حمل کنید.

لپ تاپ ایسوس ROG اسکار G733ZW-A

همچنین پردازشگر گرافیکی انویدیا GeForce MX230 برای کارهای گرافیکی کاربران در نظر گرفته شده است. استفاده از حافظه هیبریدی بدین معنی است که ویندوز و برنامه‌ها روی حافظه پر سرعت SSD نصب می‌شوند و با سرعت بالاتری اجرا خواهند شد. این ویژگی در کنار پردازنده به روز باعث ارتقای سرعت دستگاه در انجام کارهای روزمره و برخی کارهای سنگین می‌شود. رایااستور جدیدترین اخبار تکنولوژی ، نقد و بررسی، مقایسه، راهنمای خرید و بررسی ویدئویی رو ارائه میده. مرکز پخش تکنوسان، با آرزوی ایجاد شفافیت در بازار IT ایران و از بین بردن هزینه های اضافی خرید، فروشگاه اینترنتی تکنوسان را راه اندازی نمود. پس از سال ها و با تکیه به اعتماد و رهنمودهای همکاران و مشتریان گرامی توانسته ایم بستر ارائه یکی از بالاترین تنوع های کالایی (حوزه کاری خود) در کنار بهترین قیمت و ارسال به سراسر ایران را ایجاد کنیم.

۱۰. لپ تاپ ۱۵.۶ اینچی ایسوس مدل ROG Strix G513IE-HN060

پردازنده AMD Ryzen U، رم 8GB، حافظه 512 گیگ از نوع SSD و صفحه نمایش 1920×1080 آن برای هر محصل و دانشجویی مناسب است. لپتاپ‌های دانشجویی باید بتوانند با حمل و نقل آسان، به راحتی به دانشگاه یا محل تحصیلی حمل شوند. برای همین این دسته از لپ تاپ ها، سبک و کم حجم بودن از اهمیت بالایی برخوردار است. بسیاری از افراد به‌خصوص دانشجویان به دنبال لپ‌تاپی با قیمت مناسب و اقتصادی هستند تا بتوانند امور روزمره خود را انجام بهترین لپ تاپ گیمینگ تا 25 میلیون دهند. گزینه‌های بسیاری وجود دارند که امکانات مناسب را در کنار قیمت مقرون‌به‌صرفه به کاربران ارائه می‌دهند.