خلاصه اخبار – قانون جزایی کارولینای شمالی قانون جزایی کارولینای شمالی


من خجالت می کشم اعتراف کنم که از فیلم های این فیلم لذت می برم سریع و خشن حق امتیاز. من ماشین های عجیب و غریب را دوست دارم، که فیلم ها به وفور دارند. و در مورد دومینیک تورتو، شخصیتی که وین دیزل نقش آن را بازی می‌کند، چیزی با فضیلت وجود دارد. نکته منفی این مجموعه این است که فیلم ها، به ویژه فیلم های اولیه، ورزش بسیار خطرناک و غیرمسئولانه مسابقه خیاب، را تجلیل می کنند. پل واکر، ستاره فیلم های اولیه، هنگام رانندگی با پورشه با سرعت بالا در خیابان های لس آنجلس جان باخت. WRAL گزارش می دهد اینجا لایحه ای که به سرعت در مجمع عمومی تصویب می شود، مسابقات خیاب، و تصاحب خیابان ها در کارولینای شمالی را هدف قرار می دهد. زبان به آن اضافه شده است S91 که «عملیات را جرم انگاری می کند[ing] یک وسیله نقلیه موتوری در تصاحب خیابان» یا مشارکت یا تسهیل در چنین رویدادی. رانندگان برای اولین تخلف در ک، A1 و برای جنایات بعدی یک جنایت ک، H مقصر خواهند بود. توقیف خودرو نیز طبق قانون امکان پذیر است. برای اخبار بیشتر به خواندن ادامه دهید.

گزارش نشان می دهد که خودکشی جفری اپستین به دلیل “،یبی از سهل انگاری، سوء رفتار و ش،ت آشکار در عملکرد شغلی” ممکن شده است. به یاد بیاورید که در تابستان 2019، جفری اپستین سرمایه دار به اتهام قاچاق ، فدرال دستگیر شد. کمی بیش از یک ماه بعد، زم، که در بازداشتگاه در مرکز اصلاح و تربیت متروپولیتن نیویورک بود، خود را حلق آویز کرد. چهار سال بعد، دفتر بازرس کل در و، دادگستری یک نامه را صادر کرد گزارش 128 صفحه ای بررسی حادثه آسوشیتدپرس خلاصه می کند اینجا اپستین «شبی که خودکشی کرد در سلول زندانش با ملحفه های اضافی تنها ماند. تقریباً تمام دوربین های مداربسته در واحد او ضبط نمی ،د. یک کارگر 24 ساعت متوالی در حال انجام وظیفه بود. و علیرغم این که دو هفته قبل از آن اقدام به خودکشی کرده بود، به طور مرتب معاینه نشد.» دو تن از نگهبانان وظیفه “اعتراف ،د که در سوابق زندان دروغ گفته اند تا به نظر برسد که چک کرده اند اما بر اساس توافق با دادستان از زندان خودداری کرده اند.” اداره زندان ها متعهد شده است که رویه های خود را همانطور که در گزارش جدید توصیه شده اصلاح کند.

WRAL در مورد چالش های موجود در دادگاه های الکترونیکی گزارش می دهد. WRAL دارد این داستان جدید در مورد سامانه تشکیل پرونده الکترونیکی و مدیریت پرونده در حال اجرا توسط اداره اداری دادگاه ها. این سیستم در چندین شهرستان به صورت آزمایشی اجرا می‌شود و داستان گزارش می‌دهد که سیستم خسته‌کننده، زمان‌بر است و موضوع نزدیک به 600 نقص گزارش شده و همچنین یک دادخواست مبنی بر اینکه سیستم در دستگیری و بازداشت غیرقانونی چندین نفر نقش داشته است. قرار است این سیستم در مرحله بعدی به شهرستان مکلنبورگ گسترش یابد، اما این مرحله در حال حاضر متوقف شده است. AOC گزارش می دهد که این سیستم در حال انجام “پیشرفت قابل توجه” است و نمی تواند هیچ گونه ادعایی در مورد دستگیری ها یا بازداشت های غیرقانونی ناشی از سیستم جدید را اثبات کند. با نگاهی از بیرون، دشوار است که بفهمیم چالش های گزارش شده برای دادگاه های الکترونیکی دردهای رشد طبیعی هستند یا چیزی بیشتر. من مطمئنا امیدوارم که هر مشکلی به سرعت حل و فصل شود.

نرخ قتل در سال جاری به شدت کاهش یافته است (؟). جف اشر می نویسد اینجا که در اقیانوس اطلس داده‌های او نشان می‌دهد «شواهد قوی از کاهش شدید و گسترده در نرخ قتل در کشور». داده های او بر اساس گزارش های اولیه از شهرهای بزرگ منتخب است، و او هشدار می دهد که «[i]هنوز در اوایل سال است و روند ممکن است در نیمه دوم سال تغییر کند. اما به طور کلی، “[t]ایالات متحده ممکن است یکی از بزرگترین درصد تغییرات سالانه در قتل را تجربه کند که تا به حال ثبت شده است، به طور متوسط ​​حدود 12 درصد در شهرهایی که او ردیابی می کند، و 30 درصد یا بیشتر در شهرهایی مانند آتلانتا، مینیاپولیس و میلواکی. چرا این اتفاق می افتد؟ آشر خاطرنشان می کند که “[e]توضیح این روند بسیار دشوارتر از توصیف آن است، اما این احتمالات شامل استخدام افسران پلیس بیشتر، بازگشت برنامه‌ها و ساختارهای عادی با پایان یافتن همه‌گیری کووید، و تأمین بودجه برنامه‌های وقفه در خشونت‌های اجتماعی است.

تعداد بیشتری از زند،ان به دانشگاه می روند. آسوشیتدپرس گزارش می دهد اینجا برنامه کمک مالی فدرال پل “در ماه آینده به طور تصاعدی گسترش می یابد و به حدود 30000 دانشجوی دیگر پشت میله های زندان حدود 130 میلیون دلار کمک مالی در سال می دهد.” بر اساس این مقاله، کنگره در سال 1994، زند،ان زندان را از دریافت کمک هزینه های پل منع کرد. این دوره در سال 2020 تغییر کرد، اما تنها تعداد محدودی از دانشگاه ها مجاز به ارائه برنامه به زند،ان بودند. اکنون، دریچه‌ها باز خواهند شد و به هر کالجی که می‌خواهد از کمک مالی Pell Grant برای خدمت به دانشجویان زند، استفاده کند، اجازه می‌دهد درخواست دهند و در صورت تایید، برنامه خود را راه‌اندازی کنند.» این مقاله شامل چند داستان الهام بخش از تحول شخصی از طریق آموزش است که – البته – موسیقی برای گوش این استاد است.

،مت جدید از گزارش جنایی کارولینای شمالی پاد،ت هم اکنون در دسترس است ،مت 9 از راه رسید، با حسن نیت از همکارم فیل دی،ون. می تو،د گوش دهید اینجا یا در برنامه پاد،ت دلخواه شما. با توجه به یادداشت‌های برنامه، این ،مت «قانون‌گذاری اخیر، از جمله تغییرات در نظارت ماهواره‌ای و یک جرم جدید جنحه‌ای خشونت خانگی، و همچنین پرونده‌های اخیر ،تی در مورد مالکیت سازنده را مورد بحث قرار می‌دهد. هاربیسون خطا و شهادت کارشناس.»

ویرایش جدید از فرم های حکم دستگیری و کیفرخواست در حال حاضر موجود است. می دانم – مثل کریسمس در ژوئن است! نسخه 2023 که واقعاً توسط شما نوشته شده است، دارای بیست و نه فرم جدید یا اصلاح شده است و می تو،د آن را ،یداری کنید. اینجا فقط با 43 دلار آیا همکار شما تولدی در پیش دارد؟ آیا این می تواند هدیه سالگرد منحصر به فردی باشد که همسر شما دوست دارد؟ افرادی که برای سیستم دادگاه کار می کنند احتمالاً می خواهند آن را از طریق فروشگاه آنلاین AOC تهیه کنند. ما در حال کار برای به روز رس، هستیم NCPRO تا آ،ین فرم ها را نیز شامل شود.


منبع: https://nccriminallaw.sog.unc.edu/news-roundup-665/