دریافت‌های شاهدانه به کالیفرنیا می‌آیند


صنعت حشیش کالیفرنیا یک آشفتگی است. بین بازار غیرقانونی افسارگسیخته، مالیات‌های طاقت‌فرسا، مقررات پیچیده غیرضروری، بدهی‌های پیش‌فرض و بسیاری از عوامل دیگر، اوضاع هرگز بدتر از این نبوده است. ،ب و کارهای کوچک و بزرگ در حال فروپاشی هستند. بدون حمایت فدرال در برابر ورش،تگی، بهترین ابزار موجود برای شرکت های ورش،ته و تقریباً ورش،ته از بین رفته است. بنابراین، ما شروع به مشاهده یک پیشرفت بزرگ در روش‌های جایگزین برای مق، با ،ب‌وکارهای ش،ت خورده حشیش خواهیم کرد: دریافت‌کنندگان.

رسیورشیپ چیست؟

اگر با رسیورشیپ آشنایی ندارید، در سال های آینده چیزهای زیادی یاد خواهید گرفت. در اینجا یک مطلب واضح از یک پست ما در سال 2020 آمده است:

در کالیفرنیا، گیرنده، افسری است که توسط دادگاه برای تصاحب و محافظت از دارایی‌ها به نفع همه افرادی که ممکن است در آن دارایی‌ها علاقه دارند، منصوب شود. گیرنده یک نماینده بی طرف دادگاه است و دارایی ها را برای دادگاه نگهداری می کند نه برای شاکی یا خوانده. وصول فقط یک راه حل موقت در اقدامی است که با قضاوت نهایی به دنبال تسکین دیگری است. به عبارت دیگر، شما نمی تو،د تنها به منظور تعیین گیرنده، طرح دعوا کنید.

دادگاه در حکمی، اختیارات گیرنده را مشخص می‌کند، که معمولاً شامل مدیریت موقت ،ب‌وکار تا زم، که وضعیت مالی بهتری پیدا کند، فروش دارایی‌ها، استخدام کارمندان و متخصصان، و انعقاد قراردادها یا اجاره‌نامه‌ها و سایر اختیارات است.

دریافت کنندگان اغلب توسط طلبکاران در صورت نکول بدهکار منصوب می شوند. به ،وان مثال، اگر وام گیرنده از پرداخت وام خود نکول کند، وام دهنده ممکن است به دنبال تعیین یک گیرنده باشد. و اگر مستاجر نتواند اجاره بها را پرداخت کند، صاحبخانه ممکن است به دنبال تعیین یک گیرنده باشد. قراردادهای وام خوب و اجاره عموماً دارای مقرراتی هستند که توضیح می دهد وام دهنده/مالک چگونه می تواند این کار را انجام دهد.

با این حال، دریافتی ها به عدم پرداخت بدهی محدود نمی شود. گیرندگان را می‌توان در موقعیت‌های متعدد دیگری منصوب کرد، و من در طول سال‌ها شاهد مفاد دریافتی در انواع قراردادها بوده‌ام.

گیرنده چگونه تعیین می شود؟

ایالت هایی که مجوز انتصاب را می دهند، قو،ن خاصی دارند که بر انتصاب حاکم است. اینجاست کالیفرنیا. همانطور که گفته شد، یک قرارداد همچنین ممکن است حاوی مقرراتی باشد که جزئیات بیشتری را به فرآیند انتصاب اضافه می کند. پس از منصوب شدن، یک گیرنده کنترل تجارت حشیش را بر عهده می گیرد، مشروط به هر حکم دادگاه. به ،وان مثال، فرض کنید یک طلبکار تضمین شده در مناقصه ای برنده می شود تا گیرنده ای منصوب شود تا تجارت بدهکار را به عهده بگیرد. گیرنده امور بدهکار را تا جایی که حکم دادگاه مجاز بداند اداره می کند. اگر یکی از صاحبان بدهکار کاری را انجام دهد که گیرنده می‌گوید انجام ندهید، گیرنده می‌تواند دوباره به دادگاه مراجعه کند و از دادگاه بخواهد که شخص را قطع کند.

یکی دیگر از تفاوت‌های بالقوه این است که طرفین می‌توانند با یک قرارداد کتبی به دریافت وصول خارج از دادگاه نیز رضایت دهند. فردی که برای مدیریت تجارت منصوب می شود، اگر توسط دادگاه منصوب نشود، از حقوق کمتری نسبت به گیرنده تعیین شده توسط دادگاه برخوردار خواهد بود. به ،وان مثال، اگر ،ی از دستورات گیرنده پیروی نمی کرد، دادگاه در آنجا حاضر نمی شد تا او را مورد بازخواست قرار دهد. اما فایده انجام این کار این است که باعث صرفه جویی در هزینه و زمان مراجعه به دادگاه می شود. این چیزی نیست که شما باید انتظار داشته باشید که در منازعات بدهکار مشاجره‌آمیز ببینید، اما می‌تواند راهی مفید برای افرادی باشد که در یک اختلاف شراکتی یا صاحب یک شرکت نیمه ورش،ته هستند تا یک شخص ثالث بی‌طرف را برای تمیز ، خانه و بازگرداندن کارها به مسیر اصلی خود وارد کنند.

دو مورد دیگر در اینجا قابل ذکر است. اول، دپارتمان کنترل حشیش (DCC) کالیفرنیا یک ویژگی خاص دارد قانون در محل برای تایید یک گیرنده. ناگفته نماند، اما عدم پیروی از این قانون می تواند منجر به مشکلات بیشتری برای یک تجارت حشیش شود. علاوه بر این، انتصاب گیرنده ممکن است به طور خودکار باعث ایجاد پیش‌فرض در قراردادهای شرکت موضوع شود. قراردادهای تجاری اغلب بیان می کنند که انتصاب گیرنده یک نقض خودکار یا پیش فرض است که ممکن است قابل درمان نباشد. شرکتی که در حال بررسی این است که آیا با انتصاب گیرنده موافقت کند یا خیر، باید در مورد اینکه چگونه این مفاد می تواند بر آن تأثیر بگذارد، طول، و سخت فکر کند.

آنچه اخیراً در اورگان دیده‌ایم

بازار کنترل شده شاهدانه کالیفرنیا به اندازه ایالت هایی مانند اورگان و واشنگتن بالغ نیست. ما شاهد اولین دریافتی در واشنگتن در سال 2016 بودیم که توسط یک صاحبخانه در رابطه با یک مستأجر تجارت حشیش به اجبار انجام شد. شرکت ما همچنین در اورگان با دریافت حشیش و کنف سروکار داشته است. همکار من، وینس اسلیوسکی، چند سال پیش به تسهیل اولین تصاحب طلبکار تضمین شده یک تجارت حشیش کمک کرد. این تحت همان قاعده ای بود که امکان تعیین گیرنده های اورگان در حشیش را فراهم می کرد. وکلای دیگر در شرکت ما مانند ایتان مینکین، یک وکیل ورش،تگی باتجربه، و وکلا مانند جسی موندری روی موارد مشابهی کار کرده اند.

اخیراً اخباری منتشر شده است مارک های جامی Ltd. (CSA: CHAL)، یک بازیگر بزرگ در صنعت حشیش اورگان، در حال رفتن به یک شرکت دریافتی بود. شما می تو،د تحلیل اولیه ما از دریافت کننده Chalice را در اینجا و یک پست بعدی را در اینجا بخو،د. ما نماینده یک طلبکار در آنجا با حکمی علیه Chalice، و همچنین یکی از چهار مناقصه‌دهنده در فروش، و طرف‌های بی‌ضمان – از جمله صاحبخانه – هستیم. دریافت Chalice پیچیده تر از بسیاری از صنعت است که شامل یک والدین کانادایی است. اما این ممکن است در مورد برخی از دریافت کنندگان شاهدانه کالیفرنیا نیز صادق باشد.

برای دریافت حشیش کالیفرنیا چه انتظاری باید داشت؟

دریافت‌ها ،وماً برای صنعت شاهدانه کالیفرنیا جدید نیستند. به ،وان مثال، در سال 2021، تبلیغات گسترده ای وجود داشت حراج به دنبال دریافت حشیش بدون شک رسیورهای دیگری نیز وجود داشته اند که در طول این سال ها چندان مورد توجه قرار نگرفته اند. این همه شروع به تغییر کرده است، زیرا اخیراً اعلام شد که غول توزیع، Herbl، در حال تبدیل شدن به یک سرویس گیرنده است. با من مصاحبه شد MJBizDaily در داست، در مورد وضعیت Herbl، بنابراین من تمام حقایق را در اینجا بازگو نمی کنم. پیشنهاد می کنم آن مقاله را مطالعه کنید.

Herbl اولین شرکت بزرگ حشیش نبود که در کالیفرنیا سقوط کرد و آ،ین نیز نخواهد بود. برخی از پست‌های اخیر من را که در بالا پیوند داده شده‌اند بخو،د و خواهید دید که چرا عرشه به‌طور گسترده‌ای در مقابل صنعت قرار گرفته است، زیرا DCC و ،ت محلی برای رسیدگی م،ادار به وضعیت کم کاری انجام می‌دهند. در حالی که نمی‌توانم خیلی چیزها را تضمین کنم، می‌توانم کاملاً تضمین کنم که شرکت‌های بیشتری ش،ت خواهند خورد. و به دلیل استفاده از اهرم بیش از حد که در صنعت به دلیل غیرقانونی بودن عمدتاً فدرال رایج است، ما انتظار داریم که وام دهندگان و سایر طلبکاران برای جستجوی انتصاب گیرندگان به دادگاه ها هجوم آورند.


در حالی که حمایت از ورش،تگی از روی میز خارج است، شرکت ها هنوز گزینه های بسیار بیشتری از آنچه که اغلب فکر می کنند دارند. من قصد دارم در آینده نزدیک در مورد روش هایی که در سال های اخیر به شرکت های حشیش در مضیقه یا به طلبکاران آنها کمک کرده ایم، پستی بنویسم – که شامل همه چیز از دریافتی، فروش دارایی، نامه های مطالبه شده تا دعاوی است. با این اوصاف، ما کاملاً انتظار داریم که با سقوط و سوختن ،ب‌وکارها شاهد موجی از دریافت‌های بحث‌برانگیز باشیم. با ما همراه باشید وبلاگ حقوق کاننا برای به روز رس، در مورد دریافت حشیش و همه چیزهای مرتبط.


منبع: https://harrisbricken.com/cannalawblog/cannabis-receiver،ps-are-coming-to-california/