دوره آموزش فقط مکالمه انگلیسی Speaking Only موسسه زبان سفیر گفتمان | zabannew

دوره آموزش فقط مکالمه انگلیسی Speaking Only موسسه زبان سفیر گفتمان | zabannew

در اکثر موارد، دروس آنها به زبان انگلیسی تدریس می شود و یا از یک منبع انگلیسی استفاده می شود. در اکثر مدارس پزشکی آمریکا یادگیری زبان انگلیسی به عنوان بخشی الزامی از دوره کارشناسی است. حین سفر متوجه خواهید شد که برخی از بهترین تعاملات شما با افراد خیابانی است که سعی دارند چیزی را به شما بفروشند یا کسانی که دوست دارند در تعامل با شما مهارتهای انگلیسی خود را بهبود دهند. زبان انگلیسی شکاف ارتباطاتی شما را هموار ساخته و سفر شما را لذت بخش تر می سازد. بله، احتمالا افرادی که نسبت به یادگیری انگلیسی معترض هستند حق داشته باشند. اما باید بگویم اگر چه یادگیری زبان انگلیسی ممکن است چالش برانگیز و زمان بر باشد، اما همچنان نمی توان ارزش بالای یادگیری و فرصت های بسیاری را که ایجاد می کندنادیده گرفت.

  • پاسخ به این سوال با توجه به هدف هر فرد از یادگیری زبان متفاوت است.
  • تحقیقات سراسر جهان نشان می دهد که روابط تجارت های برون مرزی، اغلب با زبان انگلیسی انجام می شود و بسیاری از کمپانی های بین المللی به زبان انگلیسی مسلط هستند.
  • اگر خودتان را در چنین محیطی قرار دهید که دائماً در معرض انگلیسی قرار بگیرید، یعنی به زبان انگلیسی صحبت کنید،گوش کنید و بخوانید می توانید به سرعت شاهد پیشرفت خود باشید.

برای اثبات این ادعا می توانید مقاله آیا واقعا می توان در 10 روز به زبان انگلیسی مسلط شد؟ را بخوانید تا متوجه شوید به لحاظ علمی چنین چیزی امکان پذیر نیست! واقعیت این است که گام های زیادی هست که باید بردارید تا به نتیجه ای که می خواهید برسید. در این مقاله می خواهم به شما به نشان دهم که چطور می توانید به این دسته مشکلات که ممکن است در مسیر تسلط به زبان انگلیسی سر راهتان سبز شوند غلبه کنید. روشهایی که برای شما می گویم تماما مواردی هستند که در دوره مکالمه آنلاین فرمول ۱ درست بودنشان به اثبات رسیده اند. همه افراد عملگرایی که در این دوره ثبت نام کرده اند، توانسته اند از همان ابتدا مهارت های اسپیکینگ خود را از پایه تقویت کنند و به پیشرفتهای چشمگیری برسند.

آموزش ویدیویی ویرایش سوم کتاب American English File Starter – مدرس محمدرضا فرامرزی فر

این دوره نیز شامل فیلم ویدیویی همراه با زیرنویس انگلیسی می باشد .به طور کلی این مجموعه علاوه بر آموزش مطالب و نکات تجارت انگلیسی، در تقویت مهارت مکالمه نیز موثر است. این کتاب  آموزش زبان را  با تصاویر همراه نموده که تاثیر بیشتری در درک مطالب دارد. این مجموعه علاوه بر فایل های صوتی شامل فیلم های آموزشی همرا با  زیرنویس انگلیسی است که باعث می شود زبان آموز هنگام تماشای فیلم درک دقیق تری نسبت به کلمات و جملات گفته شده پیدا کند. اکثر افراد در پی یادگیری زبان انگلیسی به دنبال یادگیری قواعد دستوری و گرامرزبان انگلیسی برای صحیح صحبت کردن هستند . این شیوه ، روشی بسیار اشتبا ه است ،  چرا که گرامر به شما یاد می دهد که شما به زبان انگلیسی فکر کنید حال آن که هدف  شما صحبت کردن به زبان انگلیسی بدون فکر کردن به صورت خودکار است . در اپلیکیشن Hello English می‌توان با استفاده از روش‌های سرگرم‌کننده و تعاملی زبان انگلیسی آموخت و به طور موازی هر چهار مهارت خواندن، نوشتن، شنیدن و مکالمه را تقویت کرد.

زمانهای مختلف را انتخاب کنید

یا می توانید مهارت گرامرتان را با یک دوره گرامر پیشرفته انگلیسی به سطح بالاتری برسانید. به هنگام مکالمه موضوعی زبان انگلیسی سعی کنید همه ی زمانها را استفاده کنید. مثلا یک روز درمورد حال ساده, راهنما روز دیگردرمورد زمان گذشته و یا دیگرزمانها صحبت کنید.

بخش زیبوک یک کتاب‌خانه‌ی بزرگ انگلیسی است که در آن جا میتوانید هر کتاب انگلیسی معروفی که از گوشه‌ی ذهنتان می‌گذرد را پیدا کنید. البته اگر پیدا هم نکردید می‌توانید به تیم پشتیبانی درخواست بدید و آن‌ها به سرعت کتاب مدنظرتان را به اپلیکیشن اضافه کنند. تمامی کتاب‌های داخل بخش زیبوک هم دارای متن و هم دارای صوت هستند.