سرگرمی دسته جمعی باحال بازی گروهی خفن با رفقا | allescape

سرگرمی دسته جمعی باحال بازی گروهی خفن با رفقا | allescape

اتاق فرار یا اسکیپ روم یک سرگرمی گروهی و فکری است که در آن شما با تشکیل یک تیم و ورود به فضای بازی اتاق فرار، وارد یک داستان از پیش تعیین ترسناکترین اسکیپ روم کرج شده خواهید شد. فضایی که توسط طراحان اتاق فرار و با توجه به یک سناریو، ایجاد شده است. شما در این فضا باید سیر داستانی بازی را با حل کردن معماها، پازل‌ها و همچنین کار گروهی طی کرده و خودتان را به هدف نهایی بازی برسانید.

  • این اتاق فرار داستان جالبی دارد و به گذشته و آینده مربوط است.
  • Escape Room Game یا بازی فرار عنوان یک سرگرمی جذاب و ماجراجویانه است.
  • نکته این است که به عنوان یک تیم با هم کار کنید، بنابراین معماها معمولاً در سراسر اتاق پخش می‌شوند و سرنخ‌های مربوط به آنها در مکان‌های مختلف پنهان می‌شوند.
  • هدف ما ایجاد یک تجربه خوب در اینترنت و فراهم کردن محتوای مورد نیاز برای کاربران می باشد.
  • می‌توانید، سانس مورد علاقه خود را بدون نیاز به هماهنگی های اضافه رزرو کنید.

بنابراین قبل از شروع بازی، شما باید یک تیم تشکیل دهید که معمولاً بین ۳ تا ۱۰ نفر متغیر است. سپس با مراجعه به سایت اسکیپ ‌زوم، با مطالعۀ جزئیات بازی‌های مختلف، اتاق دلخواه خود را انتخاب کنید. دکور و معماهای هر اتاق نیز باتوجه‌به این ژانر طراحی و ساخته شده‌اند. معمولا داستان یا سناریو این بازی ها از قوانین اجتماعی و علمی این دنیا فارغ است و بازی‌کنندگان برای حل معماها بایستی از قوه تخیل استفاده کرده و ماجراجو باشند. این ژانر برای تمامی سنین می‌تواند مناسب باشد به ویژه افرادی که به داستان‌ها و فیلم‌های تخیلی علاقه مند هستند.

آیا همه اتاق فرارهای تهران را شناختید؟

پیروزی در این اتاق‌فرار مستلزم هوش، تفکر سریع و کار گروهی است. درجه ترس این نوع بازی‌ها از اتاق فرار ترسناک یا ژانر وحشت کمتر بوده و از لحاظ محبوبیت در درجه دوم قرار دارد. وظیفه اصلی این بازی ها ترساندن نیست بلکه ایجاد فضایی پر از تشویش و ابهام است.

معرفی اتاق فرار احضار

به همین دلیل باید بتوانید جستجوی درست و حرفه ای داشته باشید و زمانتان را بررسی پریز برق و کانال کولر و غیره از دست ندهید. در اغلب مواقع سرنخ ها نزدیک تر از چیزی هستند که شما فکر میکنید و کافیست کمی ساده فکر کنید و با افراد تیم با سرعت بالا جستجوی مناسبی داشته باشید. جیب کت و لباس هایی که روی جالباسی قرار گرفته اند، پشت و گوشه های قاب عکس ها و موارد مشابه را از دست ندهید. این مجموعه ۷ اتاق فرار با درجه سختی و رده سنی متفاوت دارد که در ادامه سه تا از آن‌ها را بررسی خواهیم کرد. با رفتن به هرکدام از این اتاق‌ها ۶۰ دقیقه وقت به شما داده می‌شود که معماها را حل کنید و خارج شوید.

ژانر بازی ها گاهی ترسناک بوده و در برخی از مواقع ممکن است مارجرجویی باشد که ارائه دهنده گان این بازی ها اطلاعات کافی را در این زمینه در اختیارتان قرار می دهند. ترفندهای فرار موفق از اسکیپ روم ها و آموزش اتاق فرار که در ادامه ارائه می دهیم، تمام راه حل های کاربردی برای موفق شدن در اسکیپ روم ها با ژانرهای ترسناک، دلهره آور و ماجراجویی و غیره می باشد. در واقع با اطلاع از این موارد می توانید بدون استرس و با اعتماد به نفس کامل خود را برای تجربه یک ساعت بازی و شور و هیجان و به چالش کشیدن ذهن آماده کنید و در نهایت با فرار موفق از اسکیپ روم ها به نتیجه مطلوبی دست پیدا نمایید. برای رکورد زدن در اتاق فرار با ما در تاج اسکیپ روم؛ یکی از بهترین اسکیپ روم های تهران همراه باشید.