شاهدانه نیویورک: بازار کشاورزان، به‌روزرسانی مجوز CAURD


همانطور که قبلاً در اینجا در وبلاگ گزارش کردیم، نیویورک ایده بازارهای کشاورزان شاهدانه را برای باز ، زنجیره تامین قانونی علف های هرز معرفی کرد. دفتر مدیریت کانابیس نیویورک (OCM) قبلاً طرحی را اعلام کرده بود که به کشت‌کاران و ،ده‌فروشان مشروط اجازه می‌دهد تا تابستان امسال علف‌های هرز را در بازارهای کشاورزان به همراه سایر مکان‌های تایید شده ،تی و محلی سازماندهی و به فروش برسانند. با این حال، این ایده توسط فرماندار هوچول رد شد.

طی جلسه ای با انجمن شاهدانه نیویورکجان کاگیا، مدیر سیاست OCM به شرکت کنندگان گفت که آژانس به پرورش دهندگان حشیش مشروط و داروخانه های ،ده فروشی مشروط برای استفاده بزرگسالان اجازه می دهد تا با هم متحد شوند و محصولات را در مک، غیر از فروشگاه ،ده فروش بفروشند. همانطور که قبلاً اعلام شد، اگر طرح مورد تایید قرار گیرد، یک فروشنده ،ده فروشی شاهدانه باید با حداقل سه کشاورز ماری جوانا برای فروش علف هرز گلدار شریک شود.

مشخص نیست که هر یک از دارندگان پروانه CAURD چگونه تحت تأثیر این اطلاعیه قرار خواهند گرفت، یا اینکه آیا دارندگان مجوز CAURD می توانند محصول را در منطقه تعیین شده خود یا به طور خاص بر اساس شهر، شهرستان، شهر و غیره بفروشند. اگر دارندگان مجوز CAURD فقط بتوانند در منطقه تعیین شده خود بفروشند، این مزیت هدفمندتری برای آن مناطق و مناطقی خواهد بود که روند باز ، یک داروخانه فیزیکی کند یا غیرممکن بوده است. امیدواریم، دارندگان مجوز CAURD و کشاورزان ماری جوانا به زودی در این مورد شفاف سازی کنند تا بتوانند به طور موثر و به موقع بسیج شوند.

تولیدکنندگان و فروشندگان حشیش دارای مجوز نیویورک همچنین امیدوارند که چراغ سبز برای فروش محصولات خود در نمایشگاه‌های بازرگ، علف‌های هرز، کنسرت‌ها و جشنواره‌های تحت ،وان قو،ن جدید که پیشنهاد شد و ممکن است در کوتاه مدت توسط ،ت تایید شود. علیرغم اینکه احتمالاً یک بازار در فضای باز است، مشتریان می توانند محصولات گلدار، ،س صمغی و سایر خوراکی ها را ،یداری کنند – اما در این رویدادها نمی توانند علف های هرز بکشند (هیچ چیز در مورد مصرف خوراکی ها ذکر نشده است).

در اخبار مرتبط، OCM همچنین 212 مجوز موقت اضافی CAURD را مطابق با 19 جولای تأیید کرد. بی،ه مطبوعاتی. این تقریباً دو برابر مجموع مجوزهای صادر شده را به 463 می رساند و مجموعه ،ده فروش، را که واجد شرایط فروش در بازارهای کشاورزان و مکان های مرتبط هستند، افزایش می دهد.

ما همچنان به ردیابی همه چیزهای مربوط به بازارهای کشاورزان، عرضه توده‌ای CAURD و صدور مجوز حشیش نیویورک به طور کلی در طول روزهای سگ تابست، ادامه خواهیم داد. منتظر بروزرس، ها باشید.


منبع: https://harrisbricken.com/cannalawblog/new-york-cannabis-farmers-market-caurd-licensing-update/