شرکت E-Discovery Nextpoint سرمایه گذاری رشد سرمایه را به میزان نامعلومی افزایش داد


شرکت کشف الکترونیکی مبتنی بر ابر نکته بعدی سرمایه گذاری رشدی را دریافت کرده است شرکای سرمایه گذاری RF، شرکتی که سرمایه رشد ساختار یافته را فراهم می کند.

میزان سرمایه گذاری اعلام نشده است.

Nextpoint و RF می گویند که این سرمایه گذاری برای تسریع رشد Nextpoint از طریق حرکت به بازارهای جدید، پیشرفت های عملیاتی و توسعه محصول استفاده خواهد شد.

این شرکت ها همچنین به دنبال شناسایی فرصت هایی برای رشد Nextpoint از طریق M&A خواهند بود.

Nextpoint اخیراً اولین شرکت کشف الکترونیکی است که یک شرکت حقوقی راه اندازی کرده است گروه حقوقی Nextpoint در آریزونا تحت قو،ن عملی آزادسازی شده آن ایالت که به غیر وکلا اجازه می‌دهد تا دارای فعالیت‌های حقوقی باشند. این شرکت خدمات حقوقی کشف و دعاوی را به سایر شرکت های حقوقی و بخش های حقوقی شرکت ها ارائه می دهد.


درباره Nextpoint در فهرست راهنمای فناوری حقوقی LawNext بیشتر بد،د.


این شرکت که در سال 2001 تأسیس شد، تا سال 2021 بوت استرپ بود.

برای RF، این دوازدهمین سرمایه گذاری آن در بخش نرم افزار است. این شرکت می‌گوید که قصد دارد به گسترش مجموعه نرم‌افزاری خود از جمله فناوری حقوقی ادامه دهد.

راکش ماداوا، مدیرعامل ن،ت پوینت، در بی،ه‌ای گفت: «تمرکز نرم‌افزاری RF و درک عمیق اولویت‌ها و چالش‌های ما یک مزیت قانع‌کننده بود زیرا ما به شریکی برای آینده Nextpoint فکر می‌کردیم. «علاوه بر این، فرهنگ و ارزش‌های بسیار همسو با ما، و همچنین نشست مدیر عامل نوآورانه RF، قدرت این مشارکت را تأیید کرد. من مطمئن هستم که منابع و شبکه RF، به ویژه در شهر مش، ما شیکاگو، در حمایت از آینده موفق Nextpoint موثر خواهد بود.

پیتر فید،، یکی از بنیانگذاران و شریک مدیریت RF، گفت: “موفقیت و مقیاسی که Nextpoint به ،وان یک شرکت کاملاً بوت استرپ در یک بخش بسیار رقابتی و بازار نهایی خاص به دست آورده است، واقعاً گواهی بر راکش و تیم در سطح جه، او است.” “ما کاملا متعهد هستیم که منابع Nextpoint را برای تکامل و خدمات بهتر به شرکت‌های حقوقی و سازمان‌ها در سراسر کشور فراهم کنیم.”

مطالب مرتبط: در LawNext: به من،ت 20 سالگی، راکش ماداوا، مدیرعامل Nextpoint، در مورد اولین تامین مالی، اولین ،ید و کنفرانس کاربران این هفته بحث می کند.


منبع: https://www.lawnext.com/2023/07/e-discovery-company-nextpoint-raises-growth-capital-investment-of-undisclosed-amount.html