فرماندار نیویورک خلاصه ای از آمیکوس را به قاضی کاوانا در رحیمی تسلیم کرد


برای یک نسل، قاضی کندی رای نوس، دادگاه بود. اروین چمرینسکی به شوخی می گفت که اگر می توانست، چهره آنتونی کندی را روی جلد بریف می گذاشت. اکنون شاهد درخواست‌های مشابهی برای رأی‌دهنده متوسط ​​جدید دیوان، جاستیس کاوانا هستیم.

امروز نیویورک تایمز شامل الف انشا مهمان توسط کتی هوچول. فرماندار نیویورک در مورد رحیمی. اما در عمل، این مقاله به ،وان یک خلاصه دوستی با هدف عدالت کاوانا عمل می کند. او را تحسین کرد پل موافق، و گفت که با ا،ریت “شکاف” وجود دارد:

قبل از استماع استدلال های شفاهی، هیچ راهی وجود ندارد که بگوییم دادگاه عالی به کدام طریق حکم خواهد کرد. سابقه ای که بروئن ایجاد کرده است فوق العاده نگران کننده است. با این حال، حتی در میان ا،ریت دادگاه در بروئن، یک انشعاب وجود داشت. قاضی توماس تمرکز خود را بر استدلال های تاریخی حفظ کرد. اما موافقت قاضی برت کاوانا، که در آن جان رابرتز، قاضی ارشد به آن ملحق شد، فضایی را برای برخی از حمایت‌های اساسی باقی گذاشت و خاطرنشان کرد که “متمم دوم با تفسیر صحیح، “تنوعی” مقررات اسلحه را مجاز می‌کند.

متعجب؟ قاضی کاوانو به طور کامل به نظر ا،ریت پیوست. “شکاف” وجود نداشت. اما، قاضی کاوانا همان کاری را که همیشه انجام می‌داد، انجام داد – برای تصمیم‌گیری درباره مسائلی که در مقابل دادگاه نبودند، به منظور نشان دادن اعتدال. او این کار را در پل، دابز، و موارد دیگر. متأسفانه، قاضی کاوانا ردای را از قاضی کندی به ،وان میانجی اصلی ایالات متحده گرفته است.

در واقع، فرماندار هوچول ادعا کرد که این توافق به اطلاع رس، پاسخ نیویورک به پل.

این هماهنگی به اطلاع رس، پاسخ نیویورک به بروئن کمک کرد. پس از لغو قانون اسلحه یک قرن ایالت نیویورک، من اقدامات فوری برای بازگرداندن محافظت در برابر خشونت اسلحه انجام دادم، از جمله امضای قو،ن جدید برای تقویت ا،امات آموزشی و مجوز اسلحه.

به تعبیر قاضی ارشد رابرتز دانشجویان برای پذیرش منصفانه، خواندن یک کنکور برای فهمیدن اینکه نظرات ا،ریت به چه م،است تمرین ضعیفی است. علاوه بر این، بسیاری از قو،ن نیویورک به م،ای “مقاومت گسترده” است پل، که حتی در توافق کاوانا هم هیچ پایه ای پیدا نمی کند.

هوچول با یک جذابیت عاطفی برهنه به قاضی کاوانا خاتمه می‌یابد که با اتهام خشونت‌آمیز با انگیزه ،تی همراه است:

یک دادگاه عالی افراطی و خارج از کنترل، قو،ن ایمنی اسلحه را در بروئن به خطر انداخت. در سرتاسر آمریکا، بازماندگان آزار خانگی اکنون با ترس منتظر خواهند ماند تا ببینند آیا قاضی کاوانا و همکارانش قو،نی را که از بازماندگان محافظت می کند، تفسیر «درست» قانون اساسی می دانند یا خیر.

در طول سال آینده، شاهد درخواست های مشابهی از قاضی کاوانا خواهیم بود. متن فرعی روشن است: حکم بر علیه رحیمی و کفاره اتهامات مطرح شده در جلسه تایید. پیش نمایش: کار نخواهد کرد. هیچ چیز هرگز باعث نمی شود که این افراد نخواهند عدالت کاوانو را نابود کنند.


منبع: https://reason.com/volokh/2023/07/11/new-york-governor-submits-amicus-brief-to-justice-kavanaugh-in-rahimi/