قانون شاهدانه آلمان – وبلاگ قانون Canna™


آلمان با انتشار پیش‌نویس قانون شاهدانه توسط و، بهداشت، گام مهمی در جهت قانونی‌سازی حشیش برداشته است.Cannabisgesetz یا CanG). بر اساس و،این لایحه به دنبال قانونی ، کشت خصوصی توسط بزرگسالان برای مصرف شخصی و همچنین کشت غیرتجاری و اشتراکی حشیش در انجمن‌های کشت است. برای اطلاعات بیشتر در مورد زمینه ای که قانونی شدن در آن صورت می گیرد، پست قبلی ما را بررسی کنید. آلمان از طرح قانونی سازی حشیش رونمایی کرد.

CanG اولین ستون از دو “ستون” خواهد بود که آلمان بر آن بنا می کند پروژه شاهدانه. “برنامه های آزمایشی منطقه ای با زنجیره تامین تجاری” مرحله بعدی است. به گفته و، بهداشت، این برنامه ها “محدودیت های فضایی را برای نقاط تحویل و ،نان بزرگسال مناطق/شهرهای خاص در چندین ایالت فدرال (رویکرد انتخاب) اعمال خواهد کرد. این افزایشی مدل 2 ستونی به “چارچوب حقوقی محکم اتحادیه اروپا و بین المللی” پاسخ می دهد و از مشاوره با کمیسیون اتحادیه اروپا پیروی می کند. آلمان تمایل خود را برای دیدن یک چارچوب “انعطاف پذیرتر” اتحادیه اروپا ابراز کرده است.

CanG به افراد بالای 18 سال اجازه می دهد تا 25 گرم شاهدانه برای استفاده شخصی داشته باشند. همچنین به ،نان آلمان اجازه کشت خانگی را می دهد و برای هر بزرگسال در یک خانوار محدودیت سه گیاه را تعیین می کند. بذرها ممکن است از داخل اتحادیه اروپا وارد شوند. قانون جدید همچنین تشکیل انجمن های کشت را پیش بینی کرده است.انجمن های کشت). این انجمن ها مجاز خواهند بود روزانه حدا،ر 25 گرم حشیش یا 50 گرم در ماه به اعضای خود ارائه دهند. علاوه بر این، اعضا ممکن است هفت بذر یا پنج قلمه در ماه دریافت کنند. ،ت‌های ایالتی می‌توانند تعداد انجمن‌ها را در یک منطقه خاص به ازای هر 6000 نفر یک انجمن محدود کنند.

این اولین گام آلمان گام مهمی است و می تواند راه را برای قانونی شدن بیشتر در اتحادیه اروپا هموار کند. در ادامه، دیدن چگونگی ساختار برنامه‌های آزمایشی منطقه‌ای و فرصت‌هایی که ممکن است برای ،ب‌وکارهای شاهدانه ارائه کند، جالب خواهد بود. در حالی که شیطان وقتی ،ت به این برنامه ها می رسد در جزئیات، این زمان من،ی است که زمینه سازی برای ورود موفق به بازار آلمان را آغاز کنید.

ما کاملاً در نقطه‌ای نیستیم که کارآفرینان شاهدانه نیاز به مصاحبه با دوستان برلینی داشته باشند، اما ،ب‌وکارهای کانا می‌توانند شروع به تجزیه و تحلیل بازار کنند، با قو،ن مربوطه آلمان آشنا شوند، شرکای تجاری بالقوه را بررسی کنند، علائم تجاری آنها را ثبت کنند، و تصمیم بگیرند که کدام پیراهن تیم بوندسلیگا را می‌خواهند. آرم های خود را برای تزئین. رویای بزرگ!


منبع: https://harrisbricken.com/cannalawblog/germany-s-cannabis-act/