قانون ورشکستگی فدرال برای قربانیان سوء استفاده جنسی از کودکان سمی است | Marci A. Hamilton | حکم


در این ماه، اسقف نشین های آلب، و اوکلند علناً اذعان ،د که ممکن است به زودی برای حمایت از ورش،تگی اقدام کنند. ماه گذشته، اسقف نشین سانتا روزا، کالیفرنیا، در واقع این اقدام را انجام داد. در مجموع 31 نهاد کاتولیک در جریان رسیدگی به فصل 11 هستند یا به دنبال آن هستند. سایر گروه های بزرگ، محبوب و قدرتمند نیز همین کار را کرده اند، به ویژه پیشاهنگی پسران آمریکا و ژیمناستیک ایالات متحده آمریکا.

درست است که بگوییم قدرتمندان و ثروتمندان می‌توانند استراتژی‌های قانونی را برای منفعت ایجاد کنند. با این حال، طنز بی‌رحمانه‌ای است که فصل 11 در قانون ورش،تگی به طور انحرافی به مؤسساتی می‌پردازد که شرایط را برای سوء استفاده ، از کودکان ایجاد کرده‌اند و در عین حال قرب،ان را به حاشیه می‌برند.

فصل 11 برای «بدهکاران صادق» طراحی شده بود تا ،ب و کار خود را سازماندهی کنند تا بتوانند بدهی های خود را پشت سر بگذارند و با موفقیت ادامه دهند. برای بدهکار فقیر، که “قرب،” فرآیند ورش،تگی است که نیاز به یک قاضی ورش،تگی فدرال دارد تا آنها را به یک فرود امن راهنمایی کند، تریاژ است. در عین حال، این شکنجه برای قرب،ان کودک آزاری است که شجاعانه جلو آمده اند. به محض اینکه مؤسسه ای که زندگی آنها را ویران کرد، در سیستم ورش،تگی محصور شد، به آنها گفته می شود که پشت در دادگاه بنشینند. آنها برای صبوری خود عدالت، سبک و سکه بر دلار در قبال ضرری که بدهکار به آنها وارد کرده است، دریافت می کنند.

انحراف سیستم به سرعت خود را در روز اعلام ورش،تگی نشان می دهد. مؤسسات مورد اعتماد مانند اسقف‌ها می‌گویند که «مجبور به ورش،تگی» می‌شوند، که عموم مردم تصور می‌کنند به این م،است که دارایی‌هایشان تمام شده است. در حالی که اسقف ها به ،وان قرب، موضع می گیرند، قرب،ان واقعی را کنار می گذارند. راستش را بگوییم، اگر آنها ش،ته می شدند، تحت فصل 7 برای انحلال تشکیل می دادند.

این عملکرد فصل 11 است که برای بازیگران بد بسیار خوب عمل می کند. اول، دادگاه یک «تاریخ ممنوعیت» تعیین می‌کند، که هر قرب، را که امیدوار است از نهادی که باعث جهش تروما در آن تاریخ شده است، وادار کند، خواه آماده باشد یا نه. به طور متوسط، قرب،ان سوء استفاده ، از کودکان در بزرگسالی، در حدود 50 سالگی ظاهر می شوند. یک سوم آنها هرگز چنین نمی کنند. تاریخ بار به طرز ناخوشایندی به آسیب دیده‌ها می‌گوید – در هر کجا که در روند بهبودی خود هستند – وارد سیستمی شوند که با آنها به ،وان “بستان‌دهنده” رفتار می‌کند و دوباره آسیب می‌بیند. برای بدهکار، تاریخ بار چیز زیبایی است.

آنها می توانند درصد زیادی از قرب،ان خود را یکباره بیرون بیاورند – چه قرب، آماده باشد یا نه – تا بتوانند قبل از سوار شدن به غروب آفتاب، یک صفحه تمیز داشته باشند. همانطور که ترین هامفری ژیمناستیک در طول ورش،تگی ژیمناستیک ایالات متحده آموخته است، حتی دو هفته پس از بسته شدن تاریخ میله می تواند قرب، را از هر گونه خسارت م،ی دار مسدود کند.

پاداش بعدی برای بدهکاران، ارائه خودکار اقامت است که دعاوی جاری علیه بدهکار و حتی نهادهای مرتبط را متوقف می کند. دعاوی مدنی قرب،ان تنها راهی است که آنها می توانند حقایق مربوط به سیستمی را که آنها را راه اندازی کرده و بازیگران بد داستان آنها را بیاموزند. آنها به دنبال کشف هستند تا آنچه را که در دوران کودکی برای آنها اتفاق افتاده است جمع آوری کنند. قرب،ان این جنبه از این موارد را میل می کنند، اما فصل 11 به بدهکار این مزیت را می دهد که تمام دعاوی قضایی را متوقف کند، بنابراین هر کشفی که قبلاً در پرونده جمع آوری نشده باشد در بایگ، مخفی اسقف ها و سوابق و خاطرات پیشاهنگان پسر قفل می شود. این به والدین آسیب می زند، که نمی آموزند آنچه را که برای محافظت از فرزندانشان باید بدانند، و عموم مردم که باید شیوع سوء استفاده ، از کودکان و عملکرد مؤسسات مورد اعتماد را که به کودکان آسیب می رسانند، درک کنند. در مقابل، به بدهکاران اجازه می دهد اسرار خود را حفظ کنند و حقیقت را از مردم پنهان کنند. انتشار غیر توافقی شخص ثالث در پرونده های سوء استفاده ، از کودکان خلاف عدالت است و آموزش همه ما را در مورد مؤسسات مورد اعتماد که زندگی کودکان را نابود می کنند، مسدود می کند.

یکی دیگر از حرکت‌های قدرتی که توسط بدهکاران در سیستم تعبیه شده است این است که به آنها اجازه داده شده است تا با دریافت مجوزهای شخص ثالث، سازمان‌های مرتبط خود را با محافظتی مشابه بدهکار پوشش دهند. بهترین مثال ورش،تگی پیشاهنگان است که در آن سازمان ملی تحت فصل 11 تشکیل پرونده داد و سپس اصرار داشت که شوراهای محلی و غنی از زمین خود نیز زیر چتر بدهکاران قرار گیرند. قرب،ان پس از آن نمی‌توانستند علیه شوراهای محلی، که بسیاری از حقایق را برای اثبات پرونده‌های خود نیاز دارند، دعوا کنند. مقررات توقف خودکار خط مشی عمومی را در پرونده های فصل 11 سوء استفاده ، از کودکان نادیده می گیرد: آنها کشف را متوقف می کنند و بنابراین به سازمان های متخلف اجازه می دهند از افشای حقیقت در مورد نقش خود در سوء استفاده از قرب، شاکی اجتناب کنند. به همان اندازه مهم، آنها حقیقت را از افکار عمومی که نیاز به درک سازمان های بازیگر بد برای محافظت از فرزندان ما دارند، حفظ می کنند.

این سیستم همچنین باید به طور آشکار و علنی قرب، محور شود. هر قرب، این حق را دارد که قبل از تصویب طرح، اظهارنامه تأثیر قرب، را در دادگاه ارائه کند.

قانون ورش،تگی فدرال برای قرب،ان سوء استفاده ، از کودکان، به بیان خفیف، طراحی نشده است. در حال حاضر یک استثنا برای درمان موارد آزبست وجود دارد. وقت آن است که فصل 11 با استثنایی برای موارد سوء استفاده ، از کودکان اصلاح شود که زمین بازی را هموار می کند، رفتار با قرب،ان را در روند قانونی بهبود می بخشد و دسترسی عمومی را به اسرار این سازمان ها را برای به خطر انداختن کودکان تسهیل می کند. در این موارد، فصل 11 نمی تواند صرفاً در مورد یک «بدهکار صادق» باشد که سعی در سازماندهی مجدد و حرکت به جلو دارد. رک و پوست کنده، تمرکز بر رفاه آینده بدهکار در این موارد، زم، که قرب،ان چیزی جز «بستانکاران» حاشیه‌نشین نیستند، ناپسند است. وقت آن است که کنگره فصل 11 را اصلاح کند تا در خدمت منافع عمومی باشد.


منبع: https://verdict.justia.com/2023/03/30/federal-bankruptcy-law-is-toxic-for-child-،-abuse-victims