متهم سریالی که جعل هویت مامور فدرال به دادگاه می رود


در اوایل ماه جاری، یک مرد جورجیا دستگیر و به اتهام شخصیت دروغین یک افسر یا کارمند ایالات متحده متهم شد. رابرت ارهارت جونیور ظاهراً تلاش کرده است تا ماه گذشته خود را به ،وان مامور سیا به دفتر دادست، ایالات متحده در کلمبوس، جورجیا، معرفی کند، زم، که او ادعا کرد که در “بخش عملیات حفاظتی” سیا است و درخواست ملاقات با پیتر لیری، دادستان ایالات متحده را کرد.

دفتر دادست، ایالات متحده (USAO) برای ناحیه میانه جورجیا، ارهارت را دارای سابقه جعل هویت مجریان قانون توصیف کرد: اعلام شکایت بدون مهر علیه وی، او را جعل هویت یک مامور سیا، یک مامور امنیت داخلی، و در پرونده ای از 2019، یک مامور DEA. ظاهراً، در آن مورد، ارهارت ظاهراً خود را به ،وان یک مأمور DEA به ،وان بخشی از طرحی برای آزادی سه زند، از یک زندان شهرست، معرفی کرد.

در حال حاضر، هیئت منصفه بزرگ اتهامات علیه او را به 5 فقره شخصیت دروغین افزایش داده است و ارهارت به محاکمه می رود.

در شکایتی که در 8 فوریه ثبت شد و روز بعد پس از دستگیری ارهارت از مهر و موم خارج شد، جاشوا می،ون، مامور اف بی آی، هم پست صوتی به جا مانده از ارهارت در ایالات متحده آمریکا و هم تماس بعدی که در آن ارهارت به جعل هویت یک بازپرس فدرال به یک مامور مخفی ادامه داد، بازگو کرد. می،ون یک است افسر سابق با اداره پلیس آبورن در آلاباما و در حکم دستگیری ارهارت به ،وان افسر دستگیر کننده ذکر شده است.

می،ون در پست صوتی خود در 11 ژانویه به ایالات متحده آمریکا در کلمبوس گفت که ارهارت یک شماره نشان جعلی را ذکر کرده و درخواست کرده است تا کارهای لیری را تحت الشعاع قرار دهد.

سپس، در گفتگو با مامور مخفی در 3 فوریه، می،ون بازگو کرد، ارهارت ادعا کرد که در حال بررسی تعدادی از پرونده‌ها بوده و با بازرس کل کار کرده است. او گفت که قرب، سرقت هویت شده است و دوست دختر سابقش مدارک و نشان هایش را گرفته است، بنابراین باید اسناد جدید تهیه کند. در این تماس، او یک شماره تلفن و ایمیل برای رئیس ادعایی خود ارائه کرد.

گویا ارهارت ادعا کرده است که هم مجوز سیا و هم گواهینامه امنیتی عالی دارد.

در این تماس، مامور مخفی برنامه‌ریزی کرد تا ارهارت در 8 فوریه به دفتر USAO بیاید. پرونده در ابتدا برای جلوگیری از انتشار زودهنگام آنلاین مهر و موم شد.

کیفرخواست هیئت منصفه بزرگ که روز چهارشنبه ارائه شد، ارهارت را به پنج فقره شخصیت دروغین یک افسر یا کارمند ایالات متحده به اتهام ادعای دروغین به ،وان مامور ویژه و، امنیت داخلی در تعدادی از زمینه ها متهم کرد.

در کیفرخواست ادعا شده است که ارهارت از جعل هویت خود استفاده کرده است تا از ایالات متحده آمریکا حکم دستگیری افراد خاصی را دریافت کند، تا تحقیقاتی را در مورد تج،ات، سلاح گرم و نشان دزدیده شده خود آغاز کند و سپس برای گرفتن نشان (و سایر تج،ات) تلاش کند. ) برای وی صادر شده و برای وسیله نقلیه خود بر،ب ،تی دریافت کند.

در نهایت، در کیفرخواست ادعا شده است که ارهارت به دروغ خود را به ،وان یک مامور ویژه معرفی کرده و یک شکایت جنایی و سوگندنامه را امضا کرده است که به دنبال دستگیری چندین نفر است.

گذشته ارهارت پیچیده است. وی در سال 1394 دستگیر شد و در ابتدا شارژ شد با قتل دختر شیرخوارش در نهایت، او به قتل از سهل انگاری در مرگ او محکوم شد.

زم، که ارهارت به خاطر حادثه زندان شهرست، در سال 2019 محاکمه شد، وکیل او استدلال کرد که او از مشکلات رو، قابل توجهی ناشی از مرگ دخترش و مدتی که در زندان بود رنج می برد. تیم چیتوود در Ledger-Enquirer بیشتر داشتن درباره تاریخچه حقوقی ارهارت

،ت برای بازداشت ارهارت به ،وان خطر پرواز در طول محاکمه اقدام کرده است.


منبع: https://thecrimereport.org/2023/02/17/alleged-serial-federal-agent-impersonator-heads-to-court/