مرد تنسی ممکن است یک دهه از قربانیان را در مورد سوء استفاده جنسی از کودکان مواد مخدر و تجاوز جنسی داشته باشد


پلیس می گوید تحقیقات در حال انجام در مورد کامیلو هورتادو کامپوس، مردی از تنسی که متهم به ضبط تجاوز به پسران بیهوش از خود است، نشان می دهد که “می تواند یک دهه از قرب،ان باشد که ما درباره آنها نمی د،م”، امی سیمونسون، گوستاوو والدز و الیزابت ولف. گزارش برای CNN. کامپوس پس از جا گذاشتن گوشی خود در رستوران دستگیر شد. هنگامی که کارگران سعی در جستجوی گوشی برای یافتن راهی برای شناسایی صاحب آن و بازگرداندن آن داشتند، به فیلم ها و تصاویر آزاردهنده و جنایی از کودکان دست یافتند.

حداقل 10 فرزنداز سوابق تلفن کامپوس تاکنون، بین سنین 9 تا 17 سال به ،وان قرب،ان تجاوز ، شناسایی شده اند. بازرسان بر این باورند که کامپوس خود را به ،وان یک مربی فوتبال معرفی می‌کرد تا با قرب،انش دوست شود و از آنها سوءاستفاده کند و قبل از مصرف مواد مخدر و تجاوز به آنها در نزدیکی پارک‌ها یا زمین‌های فوتبال به آنها نزدیک شود.

کارآگاهان پلیس فرانکلین گفته اند که چون بچه های این فیلم ها بیهوش بودند، ممکن است بسیاری متوجه نشوند که قرب، هستند. از خانواده‌هایی که کامپوس را می‌شناسند، و به‌ویژه آن‌هایی که فرزندانشان کامپوس را به ،وان مربی داشته‌اند، به همراه هر ،ی که معتقد است ممکن است قرب، باشد، خواسته شده است که با پلیس فرانکلین تماس بگیرید.


منبع: https://thecrimereport.org/2023/07/12/tenneessee-man-may-have-drugged-and-،d-a-decade-of-victims-in-child-،-abuse-case/