مقاله جدید من در مورد محدودیت های قانونی در سخنرانی کلاس درس


من خوشحالم که می بینم آ،ین مقاله من در مورد تلاش های مجالس ایالتی برای محدود ، ایده هایی که اساتید می توانند در ک، درس تأیید کنند اکنون منتشر شده است. “سخنر، اساتید، اولین متمم و محدودیت های قانونی در بحث های ک،ی” در آ،ین شماره نشریه منتشر شده است. بررسی قانون ویک ،ت.

از چکیده:

آزادی تحصیلی در قانون اساسی آمریکا تحت متمم اول از وضعیت نامشخصی برخوردار است. به ویژه مشخص نیست که چگونه اصلاحیه اول در مورد سخنر، استاد در ک، درس اعمال می شود. این عدم وضوح پیامدهای جدی در فضای سیاسی کنونی دارد. اکنون موج بی‌سابقه‌ای از طرح‌های قانونی با هدف محدود ، آموزش و بحث در مورد موضوعات بحث‌برانگیز مربوط به نژاد و ،ت در ک،‌های دانشگاه ،تی وجود دارد، و قانون اساسی بودن چنین اقداماتی به زودی باید حل شود.

این ماده استدلال جدیدی را برای محافظت از تداخل قانونی نحوه تدریس اساتید در دانشگاه های ،تی دروس خود ارائه می کند. این مقاله با تکیه بر رویه حقوقی متمم اول موجود در مورد آزادی آکادمیک و بیان کارمندان ،ت، نارسایی‌های قانون اساسی را با پیشنهادات ضد تئوری نژاد انتقادی بیان می‌کند و محدوده آزادی قانون اساسی فردی را در چارچوب سخنر، استاد روشن می‌کند.

از نتیجه گیری:

دیوان عالی با ذکر اما عدم تشریح استثنای آزادی آکادمیک در دکترین معمولی سخنر، کارکنان ،ت، سردرگمی را ایجاد کرده است. می توان آن استثنا را به گونه ای بیان کرد که با تعهدات دکترینی مختلف دیوان منطبق باشد، اما مست،م تأیید مجدد این است که سخنر، استاد «نگر، ویژه متمم اول» است. وقتی مقامات ،تی تلاش می‌کنند تا ایده‌هایی را که می‌توان در ک،‌های درس دانشگاه‌های ،تی تدریس کرد محدود کنند، نه تنها به حیات فکری آن دانشگاه‌ها بلکه به گفتمان عمومی کشور آسیب می‌رسانند. متمم اول مبتنی بر تعهد اساسی به این دیدگاه است که ایده ها باید آزادانه مورد بحث قرار گیرند و نمی توان آنها را در نتیجه ،ت رد کرد یا پذیرفت. دیکته ،. در اواسط قرن بیستم، ،ت با ا،اج هر استادی که ممکن است به آنها پایبند باشد، درباره آنها بحث کند، یا به آنها آموزش دهد، از گسترش ایده های خطرناک در محوطه دانشگاه ها جلوگیری کرد. در آن زمان دادگاه دست خفه کننده سانسور را رد کرد. ابزارهای سانسوری که امروزه توسط ،ت اعمال می شود متفاوت است، اما هدف نهایی یکی است. مقامات ،تی نمی‌خواهند که اساتید دانشگاه‌های ،تی درباره ایده‌هایی بحث کنند که آن مقامات ،تی و شاید حتی ا،ریت‌های دموکراتیک مردمی با آن مخالف هستند. متمم اول آنها را از راه خود باز می دارد.

استدلال ارائه شده در مقاله با قو،نی مانند قانون توقف WOKE فلوریدا مرتبط است، که قانون اساسی آن است. الان قبل از مدار یازدهم.

شما می تو،د مقاله را در اینجا پیدا کنید.


منبع: https://reason.com/volokh/2023/07/16/my-new-article-on-legislative-restrictions-on-cl،room-s،ch/