هزینه های پردازش کارت اعتباری: یک راهنما


پرداخت با کارت اعتباری یک روش پرداخت استاندارد برای بسیاری از تجار و ارائه دهندگان خدمات است. اما با پیوستن صنعت حقوقی و با توجه به اینکه بسیاری از شرکت های حقوقی اکنون پرداخت های اعتباری از مشتریان خود را می پذیرند، یک نکته مهم باقی می ماند: هزینه های پردازش کارت اعتباری.

هزینه‌های پردازش کارت اعتباری می‌تواند بیش از آنچه که صاحبان آن تصور می‌کنند به سود یک ،ب‌وکار وارد کند. این هزینه ها معمولاً از 1.5٪ تا 3.5٪ از هر مقدار ،ید متغیر است. در حالی که پذیرش کارت های اعتباری مزایای آشکاری دارد، صاحبان مشاغل و شرکت های حقوقی باید قبل از تصمیم گیری برای انجام این کار، این هزینه ها را درک کنند.

این پست بررسی می‌کند که هزینه‌های پردازش کارت اعتباری، از جمله انواع مختلف کارمزدها و کجا می‌روند. ما همچنین در مورد چگونگی به حداقل رساندن این هزینه ها صحبت خواهیم کرد. با در نظر گرفتن این نکات، یک شرکت حقوقی یا سایر مشاغل می توانند بهترین فناوری را برای تحقق پرداخت با کارت اعتباری انتخاب کنند.

دستی که کارت اعتباری را جلوی صفحه کلید و ماوس گرفته است

هزینه های پردازش کارت اعتباری چیست؟

کارمزد پردازش کارت اعتباری هزینه هایی است که یک ،ب و کار برای مجوز و تکمیل تراکنش های کارت پرداخت می کند. این هزینه ها به موسسات مالی و ارائه دهندگان خدمات مالی درگیر در معامله پرداخت می شود. به طور معمول، نهادهایی که کارمزد پردازش کارت اعتباری را دریافت می کنند، صادرکننده کارت، شبکه کارت و پردازشگر پرداخت هستند.

سایر هزینه ها ممکن است فراتر از هزینه های پردازش باشد. به ،وان مثال، بسیاری از پردازنده‌های کارت اعتباری، هزینه‌های انطباق با PCI را دریافت می‌کنند، که هزینه‌ای برای مطابقت با استانداردهای امنیتی تحمیل‌شده توسط صنعت کارت‌های پرداخت است که اغلب به صورت ماهانه یا سالانه اعمال می‌شود. همچنین ممکن است پردازشگرها برای پرداخت‌های کارت اعتباری که توسط بانک دارنده کارت پس از مخالفت دارنده کارت در مورد هزینه، مع، می‌شود، هزینه‌های استرداد وجه درخواست کنند.

میانگین کارمزد پردازش کارت اعتباری چقدر است؟

کارمزدهای پردازش کارت اعتباری معمولی از 1.5 تا 3.5 درصد کل تراکنش متغیر است. مقدار دقیق بسته به موارد زیر متفاوت خواهد بود:

  • شبکه پرداخت
  • نوع کارت اعتباری
  • کد دسته تجاری شرکت (MCC)

هزینه های پردازش کارت اعتباری نیز به ساختار کارمزد بستگی دارد. ما به طور خاص در زیر به آنچه برای شرکت های حقوقی به نظر می رسد، می پردازیم.

آیا می تو،د هزینه های پردازش کارت اعتباری را به مشتریان قانونی منتقل کنید؟

بسیاری از شرکت های حقوقی می خواهند بدانند که آیا می توانند هزینه های پردازش کارت اعتباری را به مشتریان خود واریز کنند یا خیر. پاسخ کلی؟ گاهی بله، گاهی نه – اما توصیه نمی شود.

برخی از ایالت ها صراحتاً هزینه های اضافی برای هزینه های پردازش کارت اعتباری را ممنوع می کنند، در عوض شرکت های حقوقی را م،م می کنند که این هزینه ها را به ،وان هزینه های سربار یا هزینه های انجام تجارت بپذیرند. سایر ایالت‌ها صراحتاً این هزینه‌های اضافی را برای هزینه‌های پردازش مجاز می‌دانند، اگرچه شرکت‌های حقوقی باید این هزینه‌های اضافی را در توافق نامه کتبی هزینه افشا کنند.

سایر حوزه های قضایی بیشتر از یک منطقه خا،تری در مورد این موضوع استفاده می کنند، به خصوص اگر آنها زبان آن را اتخاذ کنند انجمن وکلای آمریکانظر اخلاق حقوقی (ABA) 1974.

رای 1974 مقرر می‌دارد که وکلایی که پرداخت‌های کارت اعتباری را می‌پذیرند نباید:

(1) افزایش هزینه های قانونی برای خدمات پرداخت شده توسط کارت اعتباری؛ یا

(2) برای هر چیزی غیر از خدمات حقوقی ارائه شده یا پول نقدی که از طرف مشتری پرداخت می شود، از طریق کارت اعتباری هزینه دریافت کنید.

انتقال هزینه های پردازش اعتبار به مشتریان می تواند به ،وان کارمزد افزایش یافته یا کارمزدی برای چیزی در کنار خدمات ارائه شده یا هزینه های پرداخت شده در نظر گرفته شود، بنابراین این عمل طبق نظر 1974 غیراخلاقی است. حتی در حوزه های قضایی که این هزینه های اضافی مجاز است، بسیاری از نظرات اخلاقی توصیه می کنند که آنها را به مشتریان تحمیل نکنید.

بهترین روش برای شرکت های حقوقی جذب هزینه های پردازش به ،وان هزینه سربار است.

بارگذاری …

در وبلاگ مش، شوید

در خبرنامه ما مش، شوید و پست های وبلاگ قانونی مانند این را مستقیماً در صندوق ورودی خود دریافت کنید!

انواع کارمزد پردازش کارت اعتباری

هنگام پرداخت هزینه های پردازش کارت اعتباری، مهم است که بد،د پول شما کجا می رود. هزینه‌های پردازش برای تراکنش‌های کارت اعتباری را می‌توان به انواع مختلفی ت،یم کرد که توسط نهادهای مختلف دریافت می‌شود، که در زیر خلاصه می‌شود.

هزینه های مبا، ای

بانک های صادرکننده معمولاً کارمزد مبا، ای دریافت می کنند، از جمله بانک های صادرکننده اصلی مانند سیتی، بانک آمریکا و چیس. تشخیص بین صادرکننده کارت و شبکه کارت مهم است. به ،وان مثال، برای کارت بانک آمریکا ویزا، بانک آمریکا صادرکننده و ویزا شبکه است. البته لازم به ذکر است که برای کارت های Discover یا American Express، Discover و American Express هم به ،وان صادرکننده و هم به ،وان شبکه عمل می کنند.

این کارمزدها بسته به نوع معامله می تواند متفاوت باشد. برای مثال، بانک‌ها ممکن است کارمزدهای مبا،‌ای خود را برای تراکنش‌های آنلاین افزایش دهند تا در صورت عدم ارائه کارت فیزیکی، ریسک افزایش تقلب را جبران کنند. هزینه مبا، نیز ممکن است بسته به مبلغ کل شارژ یا نوع کارت استفاده شده متفاوت باشد.

هزینه های ارزیابی

هزینه های ارزیابی بر اساس کل تراکنش های ماهانه به جای هر تراکنش مح،ه می شود. هزینه ارزیابی به شبکه کارت اعتباری می رود. شبکه های اصلی عبارتند از American Express، Discover، Mastercard و Visa. برای مثال کارت ویزا بانک آمریکا در بالا، هزینه ارزیابی به ویزا تعلق می گیرد.

هزینه های پردازشگر پرداخت

هزینه پردازشگر پرداخت به شرکتی تعلق می گیرد که تدارکات پردازش پرداخت کارت اعتباری را برای شرکت شما مدیریت می کند، مانند Square. بسته به پردازنده، این کارمزدها ممکن است شامل کارمزد هر تراکنش، کارمزد ماهانه یا هزینه تج،ات مورد استفاده برای پردازش تراکنش ها باشد.

زن در حال پرداخت صورتحساب با کارت اعتباری

چگونه هزینه های پردازش کارت اعتباری را به حداقل برس،م

خوشبختانه، راه هایی وجود دارد که مشاغل می توانند هزینه های پرداخت شده برای پردازش کارت اعتباری را به حداقل برسانند. ما این روش ها را در زیر خلاصه می کنیم.

در نظر بگیرید که آیا پرداخت با کارت اعتباری برای تجارت شما من، است یا خیر

توجه اولیه این است که آیا پذیرش پرداخت های کارت اعتباری حرکت من،ی برای ،ب و کار شما است یا خیر. بسته به نوع ،ب و کار، ممکن است بهتر باشد کارت های اعتباری را نپذیرید و از هزینه های پردازش اجتناب کنید. علاوه بر این، ملاحظات اخلاقی پرداخت با کارت اعتباری برای برخی از مشاغل، مانند وکلا، وجود دارد که باید آنها را در نظر بگیرید. از سوی دیگر، اجرای پرداخت های کارت اعتباری می تواند محرک بزرگی برای تجارت باشد.

برای کمترین هزینه پردازش کارت اعتباری در اطراف ،ید کنید

هزینه های پردازش کارت اعتباری از پردازنده ای به پردازنده دیگر متفاوت است. نگاهی به پردازشگرهای پرداخت مختلف ممکن است به شما کمک کند راه حل مقرون به صرفه تری پیدا کنید. علاوه بر این، یک نقل قول از یک پردازنده مقرون به صرفه تر ممکن است به شما کمک کند تا در مورد نرخ بهتر با پردازنده فعلی خود مذاکره کنید. همچنین توجه داشته باشید که هرچه تراکنش‌های کارت اعتباری بیشتری را در ماه معین انجام دهید، مشتری جذاب‌تری برای پردازنده فعلی خود خواهید بود و به شما اهرم بیشتری در هنگام مذاکره در مورد نرخ‌ها می‌دهد.

ساختار هزینه پردازش کارت اعتباری خود را ارزیابی کنید

هزینه های پردازش کارت اعتباری نیز بر اساس ساختار کارمزد پردازش بسیار متفاوت است. انواع اصلی ساختارهای هزینه عبارتند از

  • تبادل به علاوه،
  • نرخ ثابت،
  • اشتراک، و
  • طبقه بندی شده

حتما ارزیابی کنید که آیا ساختار کارمزد شما بر اساس ماهیت فعالیت پرداخت کارت اعتباری به ،ب و کار شما خدمت می کند یا خیر.

تبادل پ،

کارمزدهای مبا، به علاوه بر اساس هر تراکنش انجام می شود. کارمزدهای تبادل به علاوه شامل درصدی از قیمت‌گذاری و کارمزد معامله تعیین‌شده برای پردازنده است. در حالی که این اغلب ارزان‌ترین گزینه قیمت‌گذاری است، اما بیشترین تنوع را نیز دارد. همانطور که در بخش بالا ذکر شد، این تغییر به دلیل متغیر بودن کارمزدهای مبا، است.

نرخ ثابت

مدل قیمت‌گذاری نرخ ثابت بر اساس هر تراکنش انجام می‌شود، اما به ازای هر تراکنش، مبلغ ی،، از شما دریافت می‌شود. این روش هزینه های پردازش را هم ساده و هم قابل پیش بینی می کند. نکته منفی این است که هزینه های کلی ممکن است بالاتر باشد.

اشتراک، ابونمان

تحت مدل اشتراک، شرکت شما در ازای «عضویت»، ماهانه هزینه ای به پردازنده می پردازد. سپس کارمزد هر تراکنش فقط شامل یک کارمزد بسیار ناچیز پردازنده و هزینه های پایه تراکنش است. در حالی که هزینه های اشتراک ماهانه ممکن است نسبتاً بالا باشد، هزینه های تراکنش کمتر خواهد بود.

طبقه بندی شده

همانند قیمت‌گذاری با نرخ ثابت، قیمت‌گذاری لایه‌ای بر اساس هر معامله انجام می‌شود و شامل درصدی به اضافه کارمزد ثابت است. تفاوت این است که این سیستم به نرخ های مختلف برای سطوح مختلف کارت متکی است. نرخ‌ها برای کارت‌های غیرواجد شرایط، که شامل کارت‌های شرکتی می‌شوند، بالاترین و برای کارت‌های واجد شرایط، مانند کارت‌های نقدی و کارت‌های بدون برنامه پاداش، پایین‌ترین هستند.

اجازه دهید پردازشگر پرداخت کارت اعتباری شما کار سخت را برای شما انجام دهد

بین هزینه‌های پردازش، ساختارهای قیمت‌گذاری و سایر ملاحظات، پذیرش پرداخت‌های کارت اعتباری می‌تواند انتخاب دشواری به نظر برسد. به همین دلیل است که پیدا ، یک سیستم پردازش کارت اعتباری که بتواند کار سخت را برای شما انجام دهد و یکپارچه با سایر ابزارها ادغام شود بسیار مهم است.

به ،وان مثال، Clio Payments، نرم افزار پرداخت آنلاین با کارت اعتباری برای شرکت های حقوقی است که فرآیند جمع آوری را خودکار می کند. نرخ‌های ساده و شفاف را برای پرداخت‌های کارت اعتباری ارائه می‌کند – 2.9٪ برای هر تراکنش و 3.5٪ برای American Express. Clio Payments همچنین صورت‌حساب را انجام می‌دهد و به خوبی با سایر ابزارهای فنی حقوقی ادغام می‌شود، در حالی که از پذیرش پرداخت‌های کارت اعتباری دوری می‌کند.

عالی به نظر می رسد، درست است؟ برای شنیدن بیشتر در مورد Clio Payments در عمل، بخو،د که چگونه The Strategic Legal Group از Clio Payments برای صرفه جویی در زمان و تمرکز بر کمک به مشتریان استفاده می کند.

مرد و زن در حال پرداخت آنلاین صورتحساب با کارت اعتباری

نظرات نهایی در مورد هزینه های پردازش کارت اعتباری

پذیرش پرداخت کارت اعتباری می تواند یک حرکت عالی برای ،ب و کار شما باشد تا زم، که پیامدهای کارمزد پردازش کارت اعتباری را درک کنید. علاوه بر درک انواع قیمت گذاری برای این هزینه ها، باید روش های کاهش آنها را نیز در نظر بگیرید.

برای راهنمایی های بیشتر، راهنمای Clio را برای راه حل های پردازش پرداخت قانونی بررسی کنید و بررسی کنید که چرا Clio Payments بهترین ابزار برای اجرای پرداخت های کارت اعتباری برای شرکت شما است.

ما این پست وبلاگ را در آوریل 2023 منتشر کردیم. ا،ین به روز رس،: .

طبقه بندی: حسابداری، بازرگ،


منبع: https://www.clio.com/blog/fees-credit-card-processing/