پادکست LawNext: حقوقدان کاترین توسون در تلاش برای پاسخگویی از DoNotPay


کاترین توسون زم، که در 24 ژانویه به طور ناگه، در کانون توجه قرار گرفت، یک حقوقدان کمتر شناخته شده بود. آن روز، او منتشر کرد مجموعه ای از توییت های کوبنده بازگویی تحقیقات خود از پرداخت نکن، شرکتی که خود را به ،وان “اولین وکیل روباتی جهان” معرفی می کند. او به این نتیجه رسید که محصولات فرضی مبتنی بر هوش مصنوعی چیزی بیش از دود و آینه نبود و اظهاراتش در مورد محصولاتش تقلب مصرف کننده است.

یافته های او علاقه شدیدی را هم در رسانه های اجتماعی و هم در رسانه های سنتی برانگیخت. بلافاصله پس از انتشار یافته های خود، بنیانگذار DoNotPay جاشوا برودر اعلام کرد که محصولاتی که او آزمایش کرده را حذف می کند. حالا، توسون دارد اقدام قانونی کرد در برابر DoNotPay و Browder در ایالت نیویورک که اولین گام در یک اقدام دسته جمعی مصرف کننده بالقوه است.

هفته گذشته در این پاد،ت، برودر مهمان ما بود برای پاسخ به اتهامات توسون و سایر انتقادات از او و شرکتش که طی ماه گذشته منتشر شده است. در این مصاحبه، او بسیاری از بحث و جدل ها را رد کرد و آن را “کمی هیچ همبرگر” خواند. امروز، توسون به باب آمبروگی میزبان LawNext می‌پیوندد تا داستان خود را در مورد چگونگی تحقیق درباره DoNotPay، آنچه کشف کرده است، و اینکه چرا اکنون اولین گام‌ها را برای یک اقدام گروهی بالقوه برداشته است، به اشتراک بگذارد. او همچنین مستقیماً به برخی از صحبت های برودر در برنامه هفته گذشته پاسخ می دهد.

از حامیان مالی خود تشکر می کنیم

این ،مت از LawNext سخاوتمندانه توسط حامیان مالی ما ممکن شده است. ما از حمایت آنها قدرد، می کنیم و امیدواریم آنها را بررسی کنید.

  • الگو، خانه پلتفرم های مدیریت تمرین است تمرین پلنگ، Bill4Time، MerusCase و لولی لاو; پلت فرم پرداخت های الکترونیکی سر نوشت; و نرم افزار حسابداری قانونی کتاب های اعتماد.
  • حقوق شناسیارائه مشتری قانونی، CRM قانون، اتوماسیون بازاریابی، صورت‌حساب قانونی، مدیریت اسناد، و موارد دیگر، همه در یک نرم‌افزار وکالت با استفاده آسان.
  • هفته قانونی، هفته ای که در آن هزاران متخصص حقوقی گرد هم می آیند تا با همتایان خود شبکه کنند، عمیق تر در توسعه حرفه ای خود غوطه ور شوند و ابزارهایی را برای انجام کارهای قانونی به دست آورند، ارائه شده توسط ALM و Law.com در 20-23 مارس 2023.

اگر از گوش دادن به LawNext لذت می برید، لطفاً هر جا که به پاد،ت ها گوش می دهید، یک بررسی برای ما بگذارید.




منبع: https://www.lawnext.com/2023/02/lawnext-podcast-paralegal-kathryn-tewson-on-her-quest-for-accountability-from-donotpay.html