چهارم ژوئیه افکار در مورد آنچه اعدام ها تا کنون انجام شده است در مورد مجازات اعدام آمریکا به ما می گویند | آستین صراط | حکم


4 جولای روز بزرگداشت آرمان های آمریکا است، اما همچنین زم، است که در مورد ش،ت های این کشور و مناطقی که واقعیت های زیسته ما با آرمان های بلند ما مطابقت ندارد، تأمل کنیم. استفاده مستمر از مجازات اعدام یکی از این زمینه هاست.

تا کنون در این سال وجود دارد شده است 13 اعدام در آمریکا بر اساس داده های مرکز اطلاع رس، مجازات اعدام، همه آنها فقط در چهار ایالت تگزاس (5)، فلوریدا (4)، میسوری (3) و اوکلاهاما (1) انجام شده است. اکنون یازده اعدام دیگر برای شش ماه باقی مانده از سال جاری در آلاباما، فلوریدا، میسوری، اوهایو، اوکلاهما و تگزاس برنامه ریزی شده است.

استاد حقوق داگ، برمن یادداشت ما در سال 2023 تعداد اعدام‌های بیشتری نسبت به کل سال 2021 داشته‌ایم. و اگر فقط چند تاریخ اعدام بیشتر در سال 2023 تعیین شود و بیشتر آنها اجرا شوند، امسال ممکن است تعداد کل اعدام‌ها در ایالات متحده بیش از هر سال دیگر باشد. سال از سال 2015 (زم، که 28 مورد وجود داشت) یا حتی سال 2014 (زم، که 35 مورد وجود داشت).

چیزی که برمن نمی گوید این است که اگر به اعدام های امسال نگاه کنیم، دوباره چیزهایی را خواهیم دید که باید برای همه ما آزاردهنده باشد، از جمله هرج و مرج مداوم پیرامون روش های اجرایی که ما استفاده می کنیم، نابرابری های نژادی، دوره های طول، که مردم محکوم به اعدام هستند (اغلب در سلول انفرادی) قبل از اعدام، و این واقعیت که بیشتر ،، را که ما اعدام می کنیم هستند خود قرب، سوء استفاده، غفلت، و مشکلات فلج کننده زندگی هستند که اغلب ایجاد می کنند.

علائم پارانویا، افسردگی، خودکشی، شیدایی و هذیان در محکومیت اعدام رایج هستند و بر توانایی افراد متهم به جرایم بزرگ برای مشارکت در دفاع از خود تأثیر می گذارد. مطالعات نشان داده اند که بیش از 40 درصد از مردم به اعدام محکوم شده اند از یک بیماری رو، مهم رنج می برند.

جای تعجب نیست که چنین مشکلاتی بخش برجسته ای از داستان های بسیاری از اعدام شدگان امسال بود.

بیایید ارزیابی اواسط سال خود را با بررسی روش های اجرا شروع کنیم.

با وجود آن مشکلات مستند و تلاش ایالت ها برای آنلاین ، سایر روش های اعدام، تزریق کشنده روشی بوده است که در تمام اعدام های امسال استفاده شده است. اما گفتن آن به خودی خود برای نشان دادن اینکه کشورهای مجازات اعدام از انواع و ا،ام مختلف مواد مخدر کشنده استفاده کرده اند کافی نیست.

DPIC گزارش می دهد که هشت مورد از 13 اعدامی که در سال جاری انجام شده است شامل تجویز تنها داروی پنتوباربیتال بوده است. همه آنها در تگزاس یا میسوری بودند.

پروتکل های سه دارویی، با هر یک از مسکن های میدازولام یا اتومیدات به ،وان اولین دارو، در اعدام ها در فلوریدا و اوکلاهما استفاده شد.

آنچه تاکنون در سال جاری اتفاق افتاده است شاهد دیگری از تجزیه کوکتل مواد مخدر تزریقی کشنده با سه دارو است که زم، استاندارد بود و از سال 1982 تا 2009 در هر تزریق کشنده ای در این کشور استفاده می شد. استفاده شد، دیگر نمی تو،م بد،م.

و در حالی که DPIC دوبله شده سال 2022، سال اعدام ناموفق، تاکنون هیچ یک از اعدام‌های سال 2023 اتفاق ناگوار ظاهری نداشته است.

12 نفر از 13 نفری که امسال به قتل رسیده اند مرد بوده اند. میسوری امبر مک لافلین را اعدام کرد در ژانویه، او را به اولین زن ترا،تی شناخته شده تبدیل کرد که در تاریخ ایالات متحده اعدام شد.

زند،ان سفید پوست در هفت مورد از اعدام های امسال کشته شدند. سیاهپوستان در پنج نفر دیگر به همراه یک لاتین تبار کشته شدند.

در پرونده شش نفر از افرادی که تا کنون در سال جاری به قتل رسیده اند چندین قرب، وجود داشته است. در هفت نفر از آنها، قرب،ان حداقل یک زن سفیدپوست بودند. در سه مورد دیگر مردان سفید پوست قرب، شدند. دو نفر از افرادی که در سال 2023 به قتل رسیدند به کشتن رنگین پوستان محکوم شدند.

مسابقه امسال متهم و نژاد قرب، رقم می خورد با الگویی که اکنون به خوبی مستند شده است مطابقت دارد.

پژوهش توسط اساتید اسکات فیلیپس و اسکات مارسو در سال 2020 منتشر شد تفاوت های نژادی فاحشی در اعدام ها یافت. آ نیویورک تایمز گزارش خلاصه می کند یافته‌های آن‌ها به شرح زیر است، «22 از 972 متهمی که به قتل یک قرب، سفیدپوست محکوم شده بودند، در مقایسه با دو نفر از 1503 متهمی که به خاطر قتل یک قرب، سیاه‌پوست محکوم شده بودند، اعدام شدند.»

به عبارت دیگر، “مطالعه به این نتیجه رسید که متهم، که به قتل قرب،ان سفیدپوست محکوم شده اند، 17 برابر بیشتر از ،، که در قتل قرب،ان سیاهپوست محکوم شده اند، اعدام شده اند.”

و همانطور که در سال 2023 اتفاق افتاده است، ،ت قرب، فقط تأثیر نژاد را تشدید می کند.

زند،ان کشته شده در سال جاری به طور متوسط ​​بیش از بیست و سه سال محکوم به اعدام بوده اند. لوئیس گسکین او که در آوریل گذشته در فلوریدا اعدام شد، طول،‌ترین مدت – سی و سه سال – در انتظار اعدام بود. یک ماه قبل، ایالت تگزاس کشته شد گری گرین، که کوتاه ترین مدت اقامت در محکومیت اعدام را داشت، سیزده سال.

همانطور که سال‌ها پیش بوده است، امسال نیز بسیاری از اعدام‌شدگان اعدام شدند رنج کشیده اند از آزار شدید جسمی و رو،، اختلالات شناختی یا بیماری های رو،.

جوزف تورنتون داستان یکی از آنها را گفت، دونالد دیلبک، در یک مقاله نظر در ماه مارس گذشته. به گفته تورنتون، «بدون مناقشه بود که داستان زندگی (دیلبک) داستان آزار و غفلت دوران کودکی بود.

سابقه آزار جسمی و عاطفی او در رحم آغاز شد و منجر به عواقب پزشکی و رو، مستند شد. متأسفانه، او هرگز تحت درمان بهداشت رو، قرار نگرفت و به سیستم مراقبت‌های پرورشی بازگردانده شد، مدرسه را در ک، نهم رها کرد و در نوجو، به فلوریدا گریخت.

تورنتون می‌گوید قبل از محکومیت به اعدام، دیلبک «هرگز به مراقبت از آسیب‌های مغزی رشدی، فیزیکی و رو، دسترسی نداشت». و هنگامی که در محکومیت اعدام بود، «پاک و هوشیار شد، با دوستان بیرونی روابط م،اداری برقرار کرد و دعا و مراقبه را راهی برای مق، یافت. او در سه دهه گذشته هیچ حادثه خشونت آمیزی نداشته است.»

برای ارائه یک مثال دیگر، ماه گذشته، در 13هفتم اعدام سال، فلوریدا دوان اوون را به قتل رساند برای قتل یک پرستار بچه نوجوان و مادر دو فرزند در سال 1984. مثل دیلبک، اونز قرب، آزار شدیدی بود که باعث شد بیمار رو، شود.

وکیل عمومی او گفت که او شواهدی از وحشیگری از زمان تولد اوونز پیدا کرده است – از والدینی که به شدت الکلی هستند تا پدری خشن. او گزارش داد: «روتینی وجود داشت، آزار جسمی و ، در خانه. او شاهد تجاوز به مادرش به طور مرتب بوده است. او یک برادر ناتنی داشت که توسط پدرش در زیرزمین حبس شده بود.»

با این وجود، فلوریدا جلو رفت و او را با کوکتل تزریق کشنده سه داروی خود به قتل رساند.

در سال 2020، PBS داستان چهارم ژوئیه را منتشر کرد در مورد روش هایی که آمریکایی ها از آن تعطیلات برای انعکاس و همچنین جشن گرفتن استفاده می کنند. به نقل از یک نفر که این نگرش را به خوبی دریافت کرده است. او گفت: «هر سال، من فقط در چهارم ژوئیه تولد کشورمان را جشن نمی‌گیرم. من از آن به‌،وان زم، استفاده می‌کنم تا بررسی کنم و ببینم در مورد کاری که آنها برای ما گذاشته‌اند چگونه انجام می‌دهیم.»

بخشی از این کار شامل پایان دادن به مجازات اعدام در آمریکاست تا روزی به زودی این لکه بر کشور ما زدوده شود و در مورد اعدام هایی که به نام ما انجام می شود حرفی برای گفتن باقی نماند.


منبع: https://verdict.justia.com/2023/07/05/fourth-of-july-t،ughts-about-what-the-executions-carried-out-so-far-this-year-tell-us-about-americas-death-penalty