چگونه عشق خود را با یک طرح املاک کامل نشان دهید


روز ولنتاین دوباره در راه است. و به جای شکلات یا گل (خوب، هنوز شکلات را بدهید)، چرا اعضای خانواده و عزیزان خود را با یک طرح املاک سنجیده غافلگیر نکنید؟

برنامه ریزی املاک چیست؟

برنامه ریزی املاک و مستغلات داشتن یک ملک یا ثروتمند بودن نیست. این در مورد برنامه ریزی برای آینده برای محافظت از ،، است که دوستشان دارید.

هنگام شروع فرآیند برنامه ریزی املاک، ممکن است بخواهید به سؤالات خاصی بپردازید:

  • اگر من نتوانم، چه ،ی به مسائل مالی من رسیدگی می کند؟
  • اگر نتوانم چه ،ی مراقبت های بهداشتی من را انجام می دهد؟
  • آیا در صورت مرگ می خواهم اقداماتی برای افزایش طول عمر انجام شود؟
  • پس از مرگم می خواهم اموالم را به چه ،ی دریافت کنم؟
  • اگر والدین دیگرشان در دسترس نباشند، می‌خواهم از چه ،ی مراقبت کنم؟
  • آیا وابستگ، با نیازهای ویژه دارم که نیاز به برنامه ریزی خاصی دارند؟
  • اگر من یک ،ب و کار داشته باشم، وقتی من نیستم چه اتفاقی برای آن می افتد؟

با تمرکز بر این سوالات، می تو،د اسناد برنامه ریزی املاک مورد نیاز خود را ایجاد کنید.

چندین مؤلفه در یک طرح کامل املاک وجود دارد که در صورت ناتو، در طول زندگی و همچنین پس از مرگ به شما و خانواده شما کمک می کند.

آ،ین وصیت و عهد

وصیت چیست؟ آ،ین وصیت نامه به شما این امکان را می دهد که یک نماینده یا مجری شخصی برای مدیریت دارایی خود نام ببرید، اموال خود را به ذینفعان مورد نظر خود بدهید و برای فرزندان ،دسال خود قیم نام ببرید. علاوه بر این، وصیت نامه روند صدور وصیت را تسریع می بخشد، زیرا دادگاه وصیت نامه از خواسته های شما پیروی می کند، نه قو،ن بی وصیت (قانون ایالتی برای توزیع اموال زم، که شخصی بدون وصیت می میرد).

وصیت نامه چگونه به خانواده شما کمک می کند؟ خانواده شما از برنامه ریزی شما سود می برند. هیچ تردیدی در مورد اینکه چه ،ی از فرزندان شما مراقبت می کند یا چه ،ی دارایی شما را به ارث می برد وجود ندارد. علاوه بر این، شما به طور قابل توجهی فرآیند انتصاب را برای آنها ساده کرده اید که باعث صرفه جویی در زمان و هزینه می شود.

وکالت مالی

وکالت مالی چیست؟ وکالت مالی به شما این امکان را می دهد که در واقع یک نماینده یا وکیل را نام ببرید تا در صورت ناتو، ناگه،، امور مالی شما را مدیریت کند. برخی از افراد برای راحتی از یک POA مالی استفاده می کنند، به ،وان مثال، اگر اغلب سفر می کنند. نماینده شما وظیفه امانتداری دارد که در راستای منافع شما عمل کند، بنابراین اگر نمی تو،د امور خود را مدیریت کنید، نماینده شما به شما و خانواده شما کمک می کند.

وکالت مالی چگونه به خانواده شما کمک می کند؟ اگر قادر به رسیدگی به مسائل مالی خود نیستید، نماینده شما برای تامین مخارج خانواده شما اقدام می کند. آنها می توانند برای پرداخت قبوض و ثبت مالیات به حساب های بانکی دسترسی داشته باشند. آنها همچنین می توانند معاملات املاک و بیمه و سایر موارد را انجام دهند. نماینده شما نگهداری و پشتیب، عزیزان شما را حفظ می کند.

وکالتنامه مراقبت های بهداشتی

وکالت نامه مراقبت های بهداشتی چیست؟ وکالت نامه مراقبت های بهداشتی یا وکالت نامه پزشکی به شما این امکان را می دهد که یک نماینده مراقبت های بهداشتی را برای تصمیم گیری در مورد مراقبت های بهداشتی در زم، که نمی تو،د نام ببرید. آنها می توانند با پزشکان مشورت کنند و در مورد مراقبت های بهداشتی شما تصمیم بگیرند که به نفع شما باشد. اگر دستورالعمل‌های مراقبت‌های بهداشتی، مانند دستورالعمل پزشکی یا وصیتنامه زندگی دارید، نماینده شما از این دستورالعمل‌ها پیروی می‌کند.

وکالت نامه مراقبت های بهداشتی چگونه به خانواده شما کمک می کند؟ خانواده شما می‌دانند که شما فردی را مسئول انجام این تصمیم‌ها کرده‌اید، بنابراین مجبور نیستند بین خودشان تصمیم بگیرند. یک نفر برای ،ب اطلاعات وجود دارد که باید با آنها مشورت کنید، و متخصصان پزشکی تشخیص می دهند که می توانند اطلاعات پزشکی را با نماینده شما به اشتراک بگذارند.

پیشبرد دستورالعمل پزشکی یا اراده زندگی

دستورالعمل پزشکی پیشرفته چیست؟ دستورالعمل پزشکی پیشرفته، دستورالعمل مراقبت های بهداشتی پیشرفته، همچنین به ،وان وصیت نامه زنده شناخته می شود، به شما اجازه می دهد تا مشخص کنید که چه اقداماتی را برای افزایش طول عمر خود می خواهید در هنگام ابتلا به یک بیماری لاعلاج یا در حال مرگ. اگر می‌خواهید داروهای مسکن، هیدراتاسیون، تغذیه و وسایل مصنوعی حمایت از زندگی می‌خواهید، توضیح دهید. پزشکان و نماینده مراقبت های بهداشتی شما خواسته های شما را برای مراقبت های آ، عمر دنبال می کنند.

دستورالعمل پزشکی پیشرفته چگونه به خانواده شما کمک می کند؟ خانواده شما از این امر که می دانند می توانند به آرزوهای پایان زندگی شما احترام بگذارند و مجبور نباشند خودشان این تصمیمات دشوار را بگیرند، آرامش خاطر دارند. بسیاری از خانواده ها در مورد حمایت از زندگی یا اقدامات افزایش طول عمر اختلاف نظر دارند. با قرار دادن خواسته های خود تصمیم (و عصب،ت) را از آنها دور کنید.

اعتماد کنید

امانت چیست؟ تراست یک قرارداد قانونی است که شما به ،وان اعطاکننده، اموال را در امانت قرار دهید. یک متولی آن دارایی های ام، را برای ذینفعان تراست مدیریت می کند. بسته به نیازهای شما، یک اعتماد زندگی قابل فسخ یا اعتماد غیرقابل برگشت ممکن است مکمل خوبی برای طرح املاک شما باشد، به خصوص اگر در مورد افراد وابسته با نیازهای ویژه، مالیات بر املاک فدرال، یا مراقبت طول، مدت و واجد شرایط بودن Medicaid نگر، دارید. اعتمادها مشکل هستند، بنابراین اگر فکر می کنید این استراتژی برای شما من، است، بهتر است با یک وکیل برنامه ریزی املاک یا قانون مسن مشورت کنید.

امانت چگونه به خانواده من کمک می کند؟ یک تراست دارایی ها را از نام شما خارج می کند، بنابراین شما دیگر مالک نیستید. این دارایی ها برای ذینفعان شما نگهداری می شود. با حذف آنها از نام خود (و در نتیجه دارایی خود)، اندازه دارایی خود را کاهش می دهید. این ممکن است به به حداقل رساندن مالیات بر املاک یا واجد شرایط بودن برای برنامه های ویژه مانند Medicaid کمک کند.

در کنار این اسناد مهم، چه کارهای دیگری باید انجام دهید؟

شما احتمالا دارایی هایی دارید که نمی تو،د آنها را از طریق وصیت نامه به شخص دیگری منتقل کنید، مانند حساب های بانکی، بیمه نامه های عمر، مستمری ها، حساب های بازنشستگی یا IRA. تعیین‌های ذی‌نفع در آن حساب‌ها و خط‌مشی‌ها را از نظر صحت بررسی کنید و مطمئن شوید که ذینفعان احتمالی دارید در صورتی که اولین انتخاب شما قبل از شما از بین برود.

آیا می توانم طرح املاک خود را بسازم؟

آره. اگر یک ملک ساده دارید و می د،د که چگونه می خواهید اموال خود را بین ذینفعان خود توزیع کنید، استفاده از خدمات آنلاین برنامه ریزی املاک آسان است. با این حال، اگر دارایی های قابل توجهی دارید، نگر، هایی در مورد مالیات بر دارایی دارید، یا فردی وابسته به نیازهای ویژه دارید، ممکن است بخواهید با یک وکیل برنامه ریزی املاک محلی برای مشاوره حقوقی

نکته مهم این است که هرگونه برنامه ریزی پیشرفته به درد عزیزانتان می خورد و به شما و آنها آرامش خاطر می دهد. اگرچه اسناد قانونی عاشقانه یا ،ی نیستند، اما می تو،د عشق خود را با محافظت از ،، که برایشان مهم هستید با یک طرح جامع املاک نشان دهید.

شما مجبور نیستید این را به تنهایی حل کنید – از یک وکیل کمک بگیرید

ملاقات با یک وکیل می تواند به شما در درک گزینه های خود و چگونگی محافظت از حقوق خود به بهترین شکل کمک کند. از … ما دیدن کنید دایرکتوری وکیل برای پیدا ، یک وکیل در نزدیکی شما که بتواند کمک کند.


منبع: https://www.findlaw.com/legalblogs/estate-planning/،w-to-s،w-your-love-with-a-complete-estate-plan/