کارهایی که می توانید برای جلوگیری از تقلب در آسایشگاه انجام دهید


تا همین اوا،، برنامه های آسایشگاه عموماً به دلیل صداقت و قابلیت اطمینان از شهرت برخوردار بودند.

این تمایز به سرعت در حال محو شدن است.

آسایشگاه که در دهه 1960 به ،وان یک جنبش کل نگر برای ارائه مراقبت دلسوزانه برای افراد در حال مرگ متولد شد، به تدریج در سیستم مراقبت های بهداشتی ریشه دو،د. در سال 1983، جنبش به نقطه عطف بزرگی دست یافت مدیکر پوشش مراقبت از آسایشگاه را آغاز کرد برای ذینفعان با امید به زندگی شش ماه یا کمتر.

که مراقبت از آسایشگاه را بیشتر به یک عملیات تجاری تبدیل کرد. زم، که عمدتاً توسط آژانس های غیرانتفاعی ارائه می شد، امروزه بیش از دو سوم آسایشگاه ها به ،وان نهادهای انتفاعی.

در حالی که آسایشگاه پای، دلسوزانه برای ا،ر افرادی که تحت مراقبت هستند فراهم می کند، افشاگری های اخیر نشان می دهد که این صنعت از سطح قابل توجهی از کلاهبرداری مدیکر رنج می برد. تحقیقات سیستمی را با پادمان‌های ضعیف نشان می‌دهند و فرصتی را برای ارائه‌دهندگان بی‌وجدان فراهم می‌کنند تا با آن برای سود آسان بازی کنند.

تقلب چگونه کار می کند

برای شروع، Medicare به ارائه دهندگان آسایشگاه نرخ تعیین شده روزانه به ازای هر بیمار پرداخت می کند و پرستاران را م،م می کند که فقط دو بار در ماه مراجعه کنند. و از آنجایی که بیشتر مراقبت‌های آسایشگاه در خانه انجام می‌شود، به راحتی می‌توان هزینه‌های اضافی را پایین نگه داشت و برای انجام بیشتر کار به اعضای خانواده بدون مزد متکی بود.

این سیستم همچنین انگیزه ای برای استخدام افراد زیادی برای آسایشگاه فراهم می کند. بررسی‌های اخیر نشان می‌دهد که برخی از ارائه‌دهندگان از خانواده‌ها می‌خواهند که عزیزان خود را خیلی زود برای اقامت در آسایشگاه ثبت نام کنند – و وقتی این کار را انجام می‌دهند، گاهی اوقات مراقبت‌های درم، مانند شیمی‌درم، و داروهای نجات‌دهنده را کنار می‌گذارند.

یافته های دیگر:

  • از آنجایی که ،ت فدرال در صورتی که میانگین اقامت بیماران بیش از شش ماه باشد، بازپرداخت از آسایشگاه ها را مطالبه می کند، برخی از اپراتورها به سادگی بیماران را از آسایشگاه ترخیص می کنند. هنگامی که بیماران مرخص می شوند، داروهای ضد درد، تخت های بیمارست،، ویلچر و سایر مواردی را که ممکن است توانایی پرداخت آن را نداشته باشند، از دست می دهند.
  • برخی از ارائه دهندگان آسایشگاه با تمام هزینه های سفر به ، وگاس یا حتی به پزشکان رشوه می دهند رشادت های آشکار.
  • نظارت بر آسایشگاه کمیاب است – مقررات فقط هر سه سال یک بار بازرسی را ایجاب می کند. با وجود شکایات گسترده، الف بررسی سوابق بازرسی توسط ،ت بین سال‌های 2012 و 2016 متوجه شد که ا،ریت آنها کمبودهای جدی داشتند.
  • بازیگران بد به ندرت مجازات می شوند. آ گزارش ،ت دریافتند که بین سال‌های 2014 تا 2017، تنها 19 مورد از 4000 آسایشگاه در ایالات متحده از بودجه مدیکر قطع شده است.
  • برخی از ارائه دهندگان این تمرین را داشتند که در پایان عمر خود، زم، که آنها مریض هستند، “شبح” ، افراد در حال مرگ را انجام می دادند. یک مطالعه دریافتند که 12 درصد از افرادی که در بیمارستان بستری هستند در دو روز آ، زندگی خود هیچ ملاقاتی دریافت نکرده اند.

به اندازه کافی است

این افشاگری ها باعث شده است که اصلاحات صورت گیرد.

یکی از آنها از چهار انجمن تجاری بزرگ آسایشگاه است که فرستاده اند یک یادداشت مفصل در ژانویه به مراکز خدمات مدیکر و مدیکید (CMS) که خواستار 34 تغییر برای مق، با بازیگران بد در صنعت خود شدند. این یادداشت «ت،یر آسایشگاه‌هایی که عمدتاً برای فروش وجود دارند» را به ،وان یک مشکل در صنعت شناسایی کرده و پنج توصیه آنها را برای مق، با آن هدف قرار داده است.

سایر توصیه ها:

  • معیارهای “پرچم قرمز” را ایجاد کنید، مانند مکان مش، آسایشگاه ها در یک آدرس واحد
  • افراد دارای سابقه جرائم مالی را از مالکیت آسایشگاه منع کنید
  • برای تأیید قانونی بودن دفاتر، سیستمی از بررسی‌های اعلام‌نشده را اجرا کنید
  • به نظرسنجی های مدیکر مکرر نیاز دارید
  • کمپین های بازاریابی و ثبت نام بیش از حد تهاجمی را سرکوب کنید
  • ایالت ها را م،م به بهبود دسترسی به خطوط تلفن شکایات آسایشگاه کنید
  • نیاز به بررسی پیشینه همه صاحبان و مدیران آسایشگاه

علاوه بر این، اعضای کنگره آنها از و، بهداشت و خدمات انس، ایالات متحده می خواهند تا “فورا این وضعیت را بررسی کند.”

اگر به آسایشگاه فکر می کنید

اگر عزیزی دارید که به دلیل یک بیماری لاعلاج در حال مرگ است، اولین قدم ممکن است خواندن آن باشد جزوه بیمارستان مدیکر، که جزئیات خدمات مختلفی را که آسایشگاه ارائه می دهد ارائه می دهد.

اگر فکر می کنید زمان مراقبت از آسایشگاه فرا رسیده است، باید ارائه دهندگان را با هم مقایسه کنید. اولین قدم می تواند لیست ها و رتبه بندی های خود مدیکر باشد ارائه دهندگان آسایشگاه. می‌تو،د رتبه‌بندی‌های نظرسنجی و سایر معیارها را مقایسه کنید، مانند درصد شرایط پزشکی که ارائه‌دهنده معمولاً درمان می‌کند و سطح مراقبتی که ارائه می‌دهد.

در مرحله بعد، بررسی کنید که آیا شکایاتی درباره یک ارائه دهنده ثبت شده است یا خیر. CMS منتشر می کند خلاصه ای از این تحقیقات از سه سال قبل

بعد، با ارائه دهندگان آسایشگاه آینده مصاحبه کنید و بپرسید که آیا مدیکر یا بیمه دیگری را می پذیرند.

سوالات دیگر:

  • چه مدت است که آسایشگاه در محل شما به بیماران خدمات می دهد؟
  • آیا آسایشگاه یک سازمان غیرانتفاعی است یا انتفاعی؟
  • مالک کیست؟
  • آیا خدماتی وجود دارد که بیمار اکنون دریافت می کند که آسایشگاه نتواند ارائه دهد؟
  • آیا آسایشگاه می تواند تأیید کند که تخت بیمارستان و تج،ات لازم را ارائه می دهد؟

اگر به کلاهبرداری در آسایشگاه مشکوک هستید

اگر عزیزی در آسایشگاه دارید و مشکوک به کلاهبرداری هستید، می تو،د شکایتی را به اداره بهداشت ایالتی خود یا با انجمن ارتقای کیفیت مراقبت ذینفع و خانواده محور. اگر در انجام این کار احساس ناراحتی می کنید، باید با آن تماس بگیرید گشت ارشد مدیکر، سرویسی است که به ذینفعان Medicare، خانواده های آنها و مراقبان آنها کمک می کند تا تقلب در مراقبت های بهداشتی را گزارش کنند.

عزیزان ما در روزهای پای، خود شایسته مراقبت هستند. ما باید مطمئن شویم که آنها آن را دریافت می کنند.

شما مجبور نیستید این را به تنهایی حل کنید – از یک وکیل کمک بگیرید

ملاقات با یک وکیل می تواند به شما در درک گزینه های خود و چگونگی محافظت از حقوق خود به بهترین شکل کمک کند. از … ما دیدن کنید دایرکتوری وکیل برای پیدا ، یک وکیل در نزدیکی شما که بتواند کمک کند.


منبع: https://www.findlaw.com/legalblogs/law-and-life/what-you-can-do-to-prevent-،،e-fraud/