آنچه آن کولتر نمی داند و نمی خواهد خوانندگانش درباره مجازات اعدام بدانند | آستین صراط | حکم


در 18 ژانویه، پروپاگاندای فوق محافظه کار آن کولتر منتشر شده یک حمله کوبنده علیه جنبش بی گناهی و یک فریاد تجمع برای احیای عشق محو شده آمریکا با مجازات اعدام.

نوشته‌های او مثل همیشه جذاب، حتی بازیگوش، و در هدفش «مالک شدن بر لب‌ها» است. با این حال، از حقایق و شواهد نیز جدا نیست.

صرف این واقعیت که مجازات اعدام توجه کولتر را به خود جلب کرد، این موضوع را برجسته می کند مخالفان مجازات اعدام در تغییر طرز تفکر آمریکایی ها در مورد مجازات اعدام پیشرفت کرده اند.

اگر این پیشرفت نبود، کولتر با حمله به خود زحمت نمی داد. به نظر می رسد تلاش او در زم، که سیاستمداران محافظه کار در سرتاسر کشور یک اقدام محافظه کارانه است اکنون خواستار پایان دادن به مجازات اعدام هستند.

در یک دقیقه بیشتر در مورد آن.

بیایید با این سوال شروع کنیم که چگونه به نقطه ای از تغییر چشمگیر در طرز فکر مردم آمریکا و بسیاری از مقامات ،تی در مورد مجازات اعدام رسیده ایم.

شواهد این تغییر فراوان است.

به ،وان مرکز اطلاعات مجازات اعدام (DPIC) یادداشت در گزارش پایان سال 2022، احکام اعدام در سراسر کشور از 315 مورد در سال 1996 به 22 مورد در سال گذشته کاهش یافته است. تعداد اعدام ها مسیر مشابهی را دنبال کرده است و از بالاترین رقم 98 اعدام در سال 1999 به 18 مورد در سال 2022 کاهش یافته است. این تعداد کمترین میزان از سال 1991 بوده است.

DPIC همچنین گزارش می دهد که “سی و هفت ایالت – تقریباً سه چهارم کشور – اکنون مجازات اعدام را لغو کرده اند یا در بیش از یک دهه اعدام انجام نداده اند.” علاوه بر این، جمعیت محکومان اعدام «برای 21 نفر کاهش یافتخیابان سال متوالی.»

کولتر استدلال می کند که یک دلیل و یک دلیل فقط برای این تغییرات وجود دارد.

همانطور که او می‌گوید، «علی‌رغم نبود یک نمونه واحد، امکان اعدام «مرد اشتباه» برای دهه‌ها خط اصلی چپ علیه مجازات اعدام بوده است. او ادامه می دهد که این تنها استدلالی است که حمایت آمریکایی ها از مجازات اعدام را کاهش داده است.

کولتر هیچ مدرکی برای این ادعاها ارائه نمی دهد.

پس بیایید به واقعیت ها نگاه کنیم.

او درست می گوید که آمریکایی ها نگران خطر اعدام افراد بی گناه هستند. در سال 2021، مرکز تحقیقات پیو گزارش شده است که 78 درصد از پاسخ دهندگان به یک نظرسنجی افکار عمومی ملی موافق بودند که “خطری وجود دارد که یک فرد بی گناه به قتل برسد.”

اما، برخلاف کولتر، نظرسنجی‌ها نشان می‌دهد که مردم آمریکا در مورد مجازات اعدام تردیدهایی دارند که فراتر از نگر، آنها در مورد اعدام بی‌گناهان است.

63 درصد از پاسخ دهندگان به نظرسنجی پیو گفتند که مجازات اعدام «مردم را از ارتکاب جرایم جدی بازمی دارد» و 56 درصد معتقدند که سیاه پوستان بیشتر از سفیدپوستان «به دلیل ارتکاب جرایم مشابه به مجازات اعدام محکوم می شوند».

خوانندگان کولتر با خواندن قطعه 18 ژانویه او هرگز در مورد این نگر، ها نمی دانند.

به نظر می رسد کولتر متقاعد شده است که فقط لیبرال ها نگران اعدام بیگناهان هستند. نظرسنجی‌ها نشان می‌دهد که این نگر، در میان دموکرات‌ها شدیدتر است، اما به سختی محدود به آنها می‌شود. یک نظرسنجی دیگر از Pew یافت ۷۹ درصد از دموکرات‌ها معتقد بودند که مجازات اعدام خطر مرگ یک فرد بی‌گناه را به همراه دارد، در مقابل ۷۱ درصد از مستقل‌ها و ۶۱ درصد از جمهوری‌خواهان.

محافظه کاران برجسته با نگر، های خود علنی شده اند در مورد خطر اعدام بی گناه

برای مثال، در سال 2012، سناتور جمهوری خواه کنتاکی، رند پل، اذعان کرد که «حتی در ایالات متحده که ما بهترین پروسه قضایی را احتمالاً در جهان داریم، احتمالاً افراد را به اشتباه به دلیل مجازات اعدام اعدام کرده ایم، سپس از طریق آزمایش DNA بسیاری از افراد متوجه شده ایم. در محکومیت اعدام به طور نادرست وجود دارد. و حتی جمهوری خواهان برخی از اعتقادات خود را در مورد مجازات اعدام عقب نشینی کرده اند.

لورا اینگراهام مجری فا، نیوز نگر، های پل را به اشتراک می گذارد. او می گوید: «من از این واقعیت که افرادی هستند که از طریق DNA تبرئه شده اند، ناراحت هستم. این وحشتناک است. و ما باید کاری در مورد آن انجام دهیم. …. احتمالاً امروز افراد بی گناهی در انتظار اعدام هستند.»

در مورد شواهدی که این نگر،‌ها را ایجاد می‌کند، DPIC اذعان می‌کند که «هیچ راهی وجود ندارد که بگوییم چه تعداد از ۱۵۶۱ نفری که از سال ۱۹۷۶ اعدام شده‌اند ممکن است بی‌گناه باشند. زم، که متهم مرده باشد، دادگاه ها به طور کلی ادعای بی گناهی نمی کنند. وکلای م،ع به سراغ پرونده های دیگری می روند که جان موکلان هنوز می تواند نجات یابد.»

اما فهرستی از 20 مورد از افرادی را ارائه می‌کند که علی‌رغم آنچه «شواهد قوی بر بی‌گناهی» می‌خواند، اعدام شدند.

قطعه کولتر به هیچ یک از آنها اشاره نمی کند و شواهدی مبنی بر بی گناهی که DPIC ارائه می دهد را بررسی نمی کند. در عوض، او به دروغ ادعا می‌کند که «نمونه‌ای» از اعدام یک فرد بی‌گناه وجود ندارد و از خواننده‌اش می‌خواهد که ادعای او را بر اساس ایمان بداند.

منبع دیگری که کولتر نادیده می گیرد منبع است پروژه بی گناهی.

این گروه معروف ضد مجازات اعدام یادداشت آزمایش DNA ثابت کرده است که 18 نفری که به جنایات مرگ محکوم شده و به اعدام محکوم شده اند، قبل از آزادی از مجازات اعدام، در واقع “بی گناه” بوده اند.

مواردی را فهرست می کند که این محکومیت های نادرست رخ داده است. کولتر به خود زحمت نمی دهد تا شواهد بی گناهی آنها را رد کند.

و یک مطالعه در سال 2014 در Proceedings of the National Academy of Sciences منتشر شد آنچه را که “برآورد محافظه کارانه” از “میزان محکومیت اشتباه متهمان جنایتکار بی گناه” در پرونده های بزرگ می نامد ارائه می دهد. ،ن می‌زند که 4.1 درصد از ،، که به جنایات بزرگ محکوم شده‌اند بی‌گناه هستند.

دوباره، کولتر به حقایقی که توضیح می‌دهد چرا آمریکایی‌ها و برخی از متحدان محافظه‌کار او به‌طور موجهی نگران خطر محکومیت‌های نادرست هستند، توجهی نمی‌کند.

در پایان، کولتر بر این باور قدیمی محافظه‌کار تکیه می‌کند، که مخالفان مجازات اعدام تنها زم، از استفاده از DNA حمایت می‌کنند که، همانطور که می‌نویسد، «قاتل‌ها را در خیابان قرار دهند… برای تضمین محکومیت استفاده می شود.

او اتحادیه آزادی های مدنی آمریکا را به ،وان نمونه ای برجسته از این دیدگاه پیشنهاد می کند.

مهم نیست که ACLU در حمایت از آن صریح است برای “استفاده از آزمایش DNA برای کمک به تایید بی گناهی یا گناه در پرونده های بزرگ.” یا اینکه پیتر نوفلد، یکی از بنیانگذاران پروژه بی گناهی، می گوید امید او این است که شواهد DNA بتواند به پلیس و دادستان کمک کند تا “به حقیقت دست یابد” تا “قرب،ان بتوانند رضایت بیشتری داشته باشند، متهمان راضی تر شوند و عموم مردم مطمئن باشند که ما به نتیجه درست رسیده ایم.”

کولتر از این حقایق نگران نیست زیرا او در تجارت خشمگین است.

این خشم باید به سمت خود مجازات اعدام هدایت شود. تعداد بیشتری از آمریکایی‌ها از هر طیف سیاسی اکنون می‌دانند که، همانطور که DPIC می‌گوید، سیستم مجازات اعدام «هیچ‌وقت به اندازه‌ای که مجازات اعدام غیرقابل بازگشت است، خطاناپذیر نخواهد بود» و «با توجه به ش،ت‌های آن که اکنون بسیار آشکار است، آن‌هایی که جلاد خواهند بود باید نشان دهند. تواضع بیشتر.»


منبع: https://verdict.justia.com/2023/01/24/what-ann-coulter-doesnt-know-and-doesnt-want-her-readers-to-know-about-capital-punishment