آنچه رپرها می توانند در مورد برنامه ریزی املاک به شما بیاموزند


همانطور که رپ Young Bloodz، “من در فکر پولم و پول در ذهنم هستم”، متوجه می شوید که مدیریت پول یک دغدغه جه، است. در حالی که ممکن است بهتر باشد با یک متخصص دارای مجوز صحبت کنید تا اینکه از ستاره های هیپ هاپ مشاوره مالی بگیرید، اما می تو،د درس های ارزشمندی از آنها بیاموزید.

نداشتن اراده منجر به عواقب ناخواسته می شود

در داستان های اخیر مربوط به کشته شدن خواننده رپ تاک آف، گزارش هایی در این باره منتشر شده است پدر و مادرش بر سر دارایی 26 میلیون دلاری او دعوا می کنند.

تیک آف بدون وصیت مرد و «بی ارث» مرد. این بدان م،است که قو،ن ایالت او، جورجیا، کنترل می کند که چه ،ی ارث می برد. بر اساس قو،ن بی وصیت گرجستان، چون Takeoff بچه دار نمی شود، پول و دارایی او به والدینش می رسد.

مشکل این است که مادرش او را به تنهایی بزرگ کرده است و او ارتباط چند، با پدرش نداشت. می توان تصور کرد که تیک آف می خواست مادر یا سایر دوستان یا نزدیکانش از دارایی او بهره مند شوند، نه پدر جدا شده اش. اما قانون اینطور نمی بیند. حالا مادرش باید برای رسیدگی به اموالش به دادگاه برود.

هنگامی که رپر DMX بدون وصیت از دنیا رفت، املاک خود را به نامزدش، Desiree، و فرزند 6 ساله آنها واگذار کرد. اما چون ازدواج نکرده بودند، از قو،ن بی‌وصیتی بهره‌مند نمی‌شود و جایگاهی برای ارث بردن ندارد. او به دادگاه نیویورک دادخواست داد برای وضعیت به ،وان یک همسر عادی تا بتواند اموال او را اداره کند، اما قاضی ادعای او را رد کرد. اکنون همسر سابق و سه پسر بزرگ او مدیران موقت دارایی او هستند.

شما هرگز آنقدر جوان نیستید که اراده کنید

تیک آف هنگام مرگ تنها 28 سال داشت، بنابراین احتمالاً فکر می کرد که وصیت نامه در چنین سن جو، غیرضروری است. با این حال، مک می،، رپر، احتمالاً مشاوره حقوقی درستی دریافت کرد و زم، که تنها 21 سال داشت، وصیت نامه و یک تراست ایجاد کرد. می تواند املاک، املاک و مستغلات و حساب های بانکی خود را اداره کند.

اگرچه پرینس خواننده رپ نبود، اما در سال 2016 بدون وصیت نامه درگذشت. شش سال درگیری در دادگاه به طول انجامید و به خانواده او تمام شد 10 میلیون دلار هزینه حقوقی تا اموال 156 میلیون دلاری خود را با یک شرکت ضبط تسویه کند. نتیجه؟ پس از مالیات و هزینه های قانونی، مابقی دارایی او برای وارثان خواهر و برادر ناتنی اش 6 میلیون دلار درآمد داشت. اگر پرنس وصیت می کرد، اعضای خانواده اش بیشتر دریافت می ،د.

برنامه ریزی املاک منجر به ثروت نسلی می شود

رپر Jay-Z در مورد توزیع دارایی خود و گسترش ثروت نسلی صحبت می کند. آهنگ او “میراث“با دخترش، بلو آیوی شروع می شود، که می پرسد، “بابا، وصیت نامه چیست؟” پاسخ جی زی:

آن پول ها را بردارید و به خانواده های متقابل ت،یم کنید، خواهرانم، هاتی و لو، برادرزاده ها، پسرعموها و TTEric، بقیه را به B برای هر کاری که می خواهد انجام دهد، او ممکن است یک موسسه راه اندازی کند، او ممکن است بچه های فقیر را در مدرسه بگذراند، سهام من در Roc Nation باید به سراغ شما برود، یک قطعه برای خواهر و برادرتان بگذارید تا به فرزندان خود نیز بدهند

امیدواریم که جی زی خواسته های خود را با وصیت نامه و وصیت نامه معتبر به صورت مکتوب بیان کرده باشد و انتظار نداشته باشد که دادگاه وثیقه به اشعار موسیقی او احترام بگذارد. وصیت نامه باید کتبی باشد و به امضای شخصی که وصیت کننده نامیده می شود، باشد. اگر واقعاً قصد دارد پول خود را برای نسل های آینده نگه دارد، باید یک نقشه املاک و مستغلات تنظیم کند.

یک طرح املاک یا برنامه ای برای پرداخت مالیات و هزینه ها بسازید

در یک مصاحبه 2016 با Business Insiderاسنوپ داگ، خواننده رپ، ایده برنامه ریزی املاک را رد می کند و می گوید:

“وقتی بمیرم من یک f— نمی دهم. در مورد چه چیزی می خواهم “f—” بدهم؟

او بعداً می گوید که می خواهد به ،وان یک پروانه تناسخ پیدا کند تا ببیند چه ،ی بر سر پول او دعوا می کند. واضح است که این یک استراتژی درست نیست زیرا او یک زن و چهار فرزند دارد. بدون برنامه ریزی صحیح املاک، بسیاری از پول او صرف پرداخت مالیات و هزینه های وثیقه می شود و به نفع خانواده اش نخواهد بود.

برای مثال، ارزش خالص اسنوپ داگ بیش از 150 میلیون دلار گزارش شده است. به ،وان یک ،ن لس آنجلس، املاک او ممکن است بیش از 188000 دلار به ،وان وکیل ایالتی و حق الوکاله فقط برای 25 میلیون دلار اول پرداخت کند. دادگاه در مورد هزینه 125 میلیون دلار باقی مانده تصمیم می گیرد. بدون برنامه ریزی دقیق، املاک نیز احتمالا مشمول مالیات بر املاک فدرال می شود. مالیات بر املاک فدرال بر اساس نرخ پایه و درصد پس از معافیت مالیاتی املاک مح،ه می شود که در سال 2023 برابر است با 24 میلیون دلار در میان زوج های متاهل. بنابراین، در اعداد تقریبی، املاک اسنوپ داگ ممکن است مالیات پایه 345800 دلاری به اضافه 40 درصد از مبلغ مشمول مالیات را پس از معافیت مالیاتی فدرال بپردازد.

با این حال، اگر وصیت کند و برای کاهش دارایی مشمول مالیات خود، تراست های قابل فسخی ایجاد کند، ثروت خود را برای خانواده خود حفظ می کند.

همانطور که Jay-Z می گوید، “ثروت نسلی کلید است”

برنامه ریزی من، املاک به همان اندازه که به محافظت از دارایی ها مربوط می شود، به همان اندازه که از ذینفعان شما محافظت می کند. مالیات ها و هزینه های وثیقه را کاهش می دهید و دارایی های خود را برای عزیزان خود نگه می دارید.

بسیاری از این رپرها و هنرمندان هیپ هاپ که می خواهند ثروت خود را با نسل های آینده ت،یم کنند، آن را با وصیت آ، به صورت مکتوب درج کرده اند. شما باید همین کار را انجام دهید.

شما مجبور نیستید این را به تنهایی حل کنید – از یک وکیل کمک بگیرید

ملاقات با یک وکیل می تواند به شما در درک گزینه های خود و چگونگی محافظت از حقوق خود کمک کند. از … ما دیدن کنید دایرکتوری وکیل برای پیدا ، یک وکیل در نزدیکی شما که بتواند کمک کند.


منبع: https://www.findlaw.com/legalblogs/estate-planning/what-rappers-can-teach-you-about-estate-planning/