آنچه وکلا باید بدانند


این را تصور کنید: شما در حال باز ، یک فایل جدید هستید که آماده برنامه ریزی استراتژی خود هستید.

در میان چیزهای دیگر، شما به اطلاعات و اسنادی که از موکل و وکیل مخالف خود نیاز دارید و زمان‌بندی واریز وجه و تاریخ محاکمه فکر می‌کنید. البته، شما نیازها و اه، نهایی مشتری خود را در این ملاحظات استراتژیک قرار می دهید.

هنگامی که سؤالاتی مطرح می شود (یا نیاز به نظر دوم است)، طبیعتاً برای مشاوره به همکاران یا مربیان خود مراجعه می کنیم. این ممکن است مست،م ضربه زدن به درب یکی دیگر از همکاران یا پینگ ، آنها به Slack باشد تا با هم مشکلی را حل کنند.

با این حال، با خودکار GPT، جدیدترین تکرار هوش مصنوعی مستقل (AI) که می تواند به سرعت تغییر کند.

چرا؟ Auto-GPT یکی از جدیدترین تکرارهای هوش مصنوعی است که نه تنها به پرسش‌ها پاسخ می‌دهد، بلکه از فناوری تکراری برای رسیدگی به وظایف و کار از طریق استراتژی برای حذف کار از صفحه مربیان انس، و تصمیم‌گیری استراتژیک استفاده می‌کند.

بنابراین، چه چیزی باید در مورد این شکل جدید هوش مصنوعی بد،د؟ در زیر، ما به Auto-GPT می پردازیم و توضیح می دهیم که چیست، چگونه با ChatGPT مقایسه می شود، و این پیشرفت ها برای وکلا چه م،ایی دارند.

وکیل با استفاده از هوش مصنوعی

Auto-GPT چیست؟

Auto-GPT در 30 مارس 2023 منتشر شد و به ،وان “[a]n تلاش منبع باز تجربی برای مستقل ، کامل GPT-4. این فناوری که در حال توسعه از طریق همکاری منبع باز، هنوز در مراحل اولیه خود است، اما در حال حاضر دنیای هوش مصنوعی را طوفان کرده است.

هدف ظاهری Auto-GPT ایجاد برنامه‌ای است که بتواند به تنهایی به کارهای پیچیده فکر کند.

به ،وان یک مثال (بسیار فرضی)، یک وکیل می تواند Auto-GPT را با یک “هدف” ارائه دهد (به ،وان مثال، ایجاد یک استراتژی قانونی برای یک پرونده خاص).

در پاسخ، Auto-GPT از «عامل‌های هوش مصنوعی» استفاده می‌کند که درخواست‌های GPT-4 را به‌طور خودکار انجام می‌دهد، وظایف خاصی را انجام می‌دهد، و تصمیم‌گیری را طبق اه، و قو،نی که در ابتدا توسط مربی انس، تعیین شده است، اتخاذ می‌کند.

نه تنها این، بلکه Auto-GPT می‌تواند با پرسیدن اینکه در مرحله بعد چه کاری باید انجام دهد و چگونه تا رسیدن به هدف نهایی، مراحل لازم را «فکر کند».

بنابراین، به طور فرضی، با استفاده از Auto-GPT، یک وکیل می‌تواند یک استراتژی قانونی کامل برای یک پرونده با توصیه‌ها و بینش‌های هوشمندانه در مورد چگونگی بهبود استراتژی مذکور ایجاد کند.

Auto-GPT در مقابل ChatGPT

تفاوت بین Auto-GPT و سایر پلتفرم های محبوب هوش مصنوعی مانند ChatGPT چیست؟ ساده ترین راه برای تمایز آنها با مثال است.

ChatGPT به درخواست های خاص یک مربی انس، پاسخ می دهد. بنابراین، برای مثال، ممکن است از ChatGPT بخواهید «یک خط‌مشی در محل کار درباره استفاده از ChatGPT ایجاد کند» یا «یک ایمیل تبریک بنویسد». [name of coworker] در مورد تبلیغ آنها، که ChatGPT با یک محصول کاری به آن پاسخ خواهد داد.

Auto-GPT با توانایی خود در استفاده از عوامل هوش مصنوعی و تصمیم گیری هوشمندانه آن را یک قدم جلوتر می برد. بنابراین، در عوض، ممکن است از Auto-GPT بخواهید که استراتژی ،ب و کار شما را توسعه دهد. Auto-GPT سپس فرآیندهای شما را بررسی می کند، تحقیقات انجام می دهد و برای حوزه های بهبود یا ابتکارات استراتژیک تصمیم می گیرد.

بارگذاری …

محتوای بیشتری مانند این می خواهید؟

در وبلاگ ما مش، شوید و پست های وبلاگ ما را به صندوق ورودی خود تحویل بگیرید!

Auto-GPT و آینده قانون

در حالی که Auto-GPT هنوز در مرحله توسعه است، پتانسیل بسیار زیادی برای خدمت به حرفه حقوقی در آینده دارد.

همانطور که هر وکیلی می‌داند، وکالت کاری بسیار بیشتر از خواندن و درک قانون است – همچنین شامل تصمیم‌گیری استراتژیک بی‌شماری در مورد نحوه اجرای یک پرونده تا نتیجه‌گیری در عین همسویی با اه، موکل است.

و در پایان روز، ارائه یک تجربه مشتری محور کلید اجرای یک عمل موفق است.

خطرات و ملاحظات برای وکلایی که از هوش مصنوعی استفاده می کنند

مانند بسیاری از گزینه های هوش مصنوعی دیگر در بازار، هوش مصنوعی جایگزین کاملی برای تجربه و ،د یک وکیل نیست. همچنین Auto-GPT کاملاً آماده نیست که حرفه حقوقی را طوف، کند – در این مرحله، استفاده از پلتفرم نیاز به دانش کدنویسی دارد.

به علاوه، همانطور که قبلاً اشاره کردیم، هنوز ناشناخته های زیادی در مورد اینکه آیا و چه زم، برای حرفه حقوقی من، است که هوش مصنوعی را با در نظر گرفتن ملاحظات اخلاقی، از جمله دقت هوش مصنوعی، امنیت، حریم خصوصی مشتری و مسائل مربوط به امتیازات، بپذیرد، وجود دارد.

آنچه ما می د،م این است که فناوری هوش مصنوعی به سرعت در حال پیشرفت است. حرفه وکالت نیز باید به سرعت حرکت کند تا تعیین کند که چگونه از این پیشرفت‌های تکنولوژیک بهره می‌برد و چه محدودیت‌هایی را برای استفاده از آنها باید ایجاد کند.

نظرات نهایی در مورد Auto-GPT

Auto-GPT پیشرفت دیگری در هوش مصنوعی به ارمغان می آورد که پتانسیل فوق العاده ای برای شکل دادن به آینده قانون دارد. با این حال، از آنجایی که Auto-GPT هنوز در مراحل ابتدایی است، تنها زمان مشخص خواهد کرد که این فناوری چه نقشی در حرفه حقوقی ایفا خواهد کرد.

مثل همیشه، ما وکلا را تشویق می کنیم که چشم خود را به این فضا معطوف کنند و اگر از فناوری هوش مصنوعی در محل کار خود استفاده می کنند، از فناوری مسئولانه استفاده کنند و همیشه استانداردهای مسئولیت اخلاقی و حرفه ای خود را حفظ کنند.

آیا مشتاق هستید در مورد تأثیر هوش مصنوعی بر صنعت حقوقی بیشتر بد،د؟ مطمئن شوید که محل خود را در ایمن کنید ClioCon 2023. ما از جمله موارد دیگر، ChatGPT، هوش مصنوعی و آینده قانون را پوشش خواهیم داد.

ما این پست وبلاگ را در می 2023 منتشر کردیم. ا،ین به روز رس،: .

طبقه بندی در: فناوری


منبع: https://www.clio.com/blog/auto-gpt/