آیا بردن نام بایدن به نفع یک کودک نیست؟


در سراسر قانون خانواده، دادگاه‌ها تمایل دارند که نتایج یا ترتیباتی را در نظر بگیرند که به نفع کودک است.” بر این اساس، زم، که والدین خود را در دادگاه بر سر حضانت، حمایت از کودک یا موارد دیگر درگیر می‌کنند، استدلال‌ها معمولاً در چنین مواردی مطرح می‌شوند. شرایط، حتی اگر والدین به دنبال منافع خودخواهانه خود باشند.

با این به ،وان پس زمینه، من پیدا کردم این نیویورک پست گزارش در مورد پرونده های اخیر در یک درگیری دادگاهی بین پسر رئیس جمهور بایدن، هانتر، و مادر دخترش که خارج از ازدواج به دنیا آمده است، بسیار جالب است. ظاهراً یکی از مسائلی که بین آنها وجود دارد این است که آیا باید به فرزند بایدن اجازه داده شود نام بایدن را یدک بکشد.

از گزارش:

هانتر بایدن از قاضی درخواست کرد که دختر 4 ساله اش را از بردن نام خانوادگی او رد کند – با این ادعا که این یک تیر برق برای انتقاد است و “وجود صلح آمیز” را از کودک ربوده است.

درخواست پسر اول در 6 ژانویه در بحبوحه یک پرونده در حال انجام پدری علیه او در ایندیپندنس، آرک صورت گرفت، جایی که بایدن در حال مبارزه برای کاهش هزینه های حمایت از کودک خود است. مامان عزیزم لوندن رابرتز برای فرزند عشقشان، نیروی دریایی جوآن رابرتز.

رابرتز، 31 ساله، در 27 دسامبر از قاضی دادگاه منطقه ای هالی مایر خواست تا به دخترشان اجازه دهد نام بایدن را برگزیده و مدعی شد که این نام به نفع دخترشان است زیرا “اکنون این نام مترادف با تحصیلکرده، موفق، از نظر مالی قوی و از نظر سیاسی قدرتمند است.” . . .

[Hunter Biden’s] وکیل هفته بعد درخواستی را برای درخواست از قاضی برای رد درخواست رابرتز انجام داد و استدلال کرد که دخترش باید خودش تصمیم بگیرد زم، که “تحقیر نام بایدن به اوج خود نرسید.”

هانتر بایدن پدر بودن جوآن رابرتز نیروی دریایی را انکار کرده بود تا اینکه آزمایش DNA نشان داد که او پدر نیروی دریایی جوآن است. لوندن رابرتز مدعی است که اجازه دادن به نیروی دریایی جوآن برای استفاده از نام بایدن به “تصحیح” “بی توجهی” هانتر بایدن به دخترش کمک می کند. وکلای بایدن ادعا می کنند که تلاش رابرتز “جنگ سیاسی” علیه خانواده بایدن است و به این واقعیت اشاره می کند که لوندن رابرتز قبلاً با تغییر نام و شناسایی اطلاعات پرونده های دادگاه به دنبال محافظت از حریم خصوصی دخترشان بوده است.


منبع: https://reason.com/volokh/2023/01/15/is-taking-the-biden-name-not-in-a-childs-best-interests/