آیا بیمارستان ها باید با نزدیکان خود مشورت کنند؟


در صورت تصادف یا ناتو، ناگه، چه ،ی می تواند برای شما تصمیم گیری در مورد مراقبت های بهداشتی بگیرد؟ ممکن است فکر کنید که انتخاب منطقی این است که پزشکان با خانواده شما تماس بگیرند، اما آیا بیمارستان ها موظفند قبل از انجام هر گونه درم،، به اعضای خانواده (بستگان نزدیک) اطلاع دهند و با آنها مشورت کنند؟

اساسنامه نزدیک به خویشاوندان چیست؟

ا،ر ایالت ها قو،ن مربوط به خویشاوندان را دارند، به این م،ی که متخصصان مراقبت های بهداشتی باید با اعضای نزدیک خانواده در مورد یک بیمار مشورت کنند، اگر نمی توانند خودشان صحبت کنند. اگر بیمار بیهوش باشد و دستورالعمل مراقبت های بهداشتی را در اختیار نداشته باشد، بیمارستان ممکن است با موارد زیر مشورت کند:

  • یک همسر یا شریک خانگی
  • یک خواهر و برادر بالغ
  • یک کودک بالغ یا یک نوه بالغ
  • یک پدر و مادر
  • سایر بستگان بالغ

برخی از قو،ن ایالتی شامل اقوام بالغ یا دوستان نزدیک می شود. با این حال، به دلیل افزایش قو،ن حفظ حریم خصوصی HIPAA، حتی نزدیکان ممکن است قادر به دریافت اطلاعات بیمار یا تصمیم گیری در مورد درمان بدون دستورالعمل مراقبت های بهداشتی نباشند.

چه اتفاقی در ایالت‌های بدون قو،ن خویشاوندی می‌افتد؟

ایالت‌هایی که قو،ن مربوط به خویشاوندان را ندارند، مجبور نیستند خواسته‌های اعضای خانواده را برای درمان بیمار ناتوان در نظر بگیرند. بنابراین، برای مثال، اگر یک بیمار بیهوش بود و از دستگاه تنفس مصنوعی استفاده می‌کرد، بیمارستان می‌تواند تصمیم بگیرد که آن را خارج کند، حتی اگر خانواده بخواهند به حمایت زندگی ادامه دهند.

کالیفرنیا یکی از این ایالت ها بود، تا اینکه قانون مربوط به خویشاوندان در 1 ژانویه 2023 اجرا شد. قبل از آن، اگر یک بیمار دستورالعمل مراقبت های بهداشتی یا وکالت نامه مراقبت های بهداشتی را نداشت، بیمارستان ها می توانستند برای بیمار تصمیمات پزشکی بگیرند، حتی اگر اعضای خانواده با آن مخالفت کنند.

اگر ایالت من یک قانون نزدیک به خویشاوندان دارد، چرا به یک جانشین مراقبت های بهداشتی نیاز دارم؟

بسیاری از مردم تصور می کنند که در صورت داشتن اعضای خانواده به دستورالعمل مراقبت های بهداشتی یا جانشین مراقبت های بهداشتی نیازی ندارند. اما اگر این سند را در طرح املاک خود نداشته باشید، نمی تو،د کنترل کنید که کدام یک از اعضای خانواده تصمیمات مراقبت بهداشتی شما را می گیرند.

به ،وان مثال، در قانون جدید توسط کالیفرنیا تصویب شد، یک مرکز پزشکی می تواند فرد را برای تصمیم گیری در مورد مراقبت های بهداشتی انتخاب کند. ابتدا، آنها دستورالعمل مراقبت های بهداشتی یا جایگزین مراقبت های بهداشتی را بررسی می کنند، و اگر آنها را پیدا ن،د، ممکن است یکی از موارد زیر را انتخاب کنند:

  • همسر یا شریک خانگی بیمار
  • یک کودک بالغ یا یک نوه بالغ
  • پدر یا مادر یا خواهر و برادر بالغ
  • یکی دیگر از خویشاوندان بالغ یا دوستان نزدیک شخصی

این فهرست به ترتیب اولویت نیست، بنابراین یک متخصص پزشکی ممکن است خواسته‌های والدین را نسبت به خواسته‌های همسر یا شریک خانگی دنبال کند.

علاوه بر این، برخی از قو،ن ایالتی فقط به همسران متاهل یا خویشاوندان خونی اجازه می دهد تا در مورد وضعیت پزشکی شما صحبت کنند و تصمیمات پزشکی را بررسی کنند. بنابراین اگر 20 سال با همسر مجرد خود زندگی کرده اید، ممکن است در درمان های مراقبت های بهداشتی شما نظری نداشته باشند.

دستورالعمل مراقبت های بهداشتی چیست؟

اگر چه دستورالعمل‌های مراقبت‌های بهداشتی حیاتی هستند، اگر نمی‌تو،د تصمیمات پزشکی خود را بگیرید، تنها یک سوم بزرگسالان ایالات متحده دستورالعمل‌های مراقبت‌های بهداشتی دارند که به ،وان دستورالعمل‌های پزشکی پیشرفته، دستورالعمل مراقبت‌های بهداشتی پیشرفته، دستورالعمل‌های اولیه یا اراده زنده نیز شناخته می‌شوند. دستورالعمل مراقبت های بهداشتی شما را مسئول مراقبت های پزشکی خود می کند، حتی زم، که نمی تو،د خواسته های خود را بیان کنید. در دستورالعمل مراقبت های بهداشتی، می تو،د موارد زیر را انجام دهید:

  • شخصی را به ،وان نماینده مراقبت های بهداشتی یا جانشین مراقبت های بهداشتی خود نام ببرید
  • دستورالعمل هایی را در مورد اینکه چه درمان های پایداری را می خواهید یا نمی خواهید بگذارید

جانشین مراقبت های بهداشتی شما اطلاعاتی در مورد وضعیت شما به دست می آورد، به سوابق پزشکی دسترسی دارد، به نفع شما تصمیم می گیرد و با خانواده شما ارتباط برقرار می کند. آنها همچنین ممکن است مقدمات یک خانه سالمندان یا مرکز مراقبت طول، مدت را فراهم کنند. با وجود دستورالعمل مراقبت های بهداشتی، می تو،د:

  • خواسته های خود را اعلام کنید و این کار را برای عزیزانتان در فرآیند تصمیم گیری آسان تر می کند. به جای تصمیم گیری (و بحث) در مورد آنچه می خواهید، آنها می توانند در احترام به دستورات شما دلداری دهند.
  • نام بردن از یکی از عزیزان به ،وان تصمیم گیرنده از دستورالعمل های متناقض به ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی جلوگیری می کند.
  • بیمارستان ها می توانند بدون دستورالعمل مراقبت های بهداشتی یا فرم HIPAA از بحث درباره اطلاعات پزشکی با خانواده یا عزیزان خودداری کنند.
  • بدون هیچ گونه دستورالعمل پزشکی، متخصصان پزشکی باید اقدامات قهرمانانه ای را برای طول، ، عمر انجام دهند. به ،وان مثال، اگر یک زن 88 ساله مبتلا به آ،ایمر در مرحله آ، دچار حمله قلبی شود، ممکن است سعی کنند او را احیا کنند. اگر این را نمی خواهید، می تو،د آن را در دستورالعمل مراقبت های بهداشتی خود قرار دهید.
  • شما می تو،د خواسته های خود را برای درمان و مداخلات حفظ کننده زندگی، داروهای درد و آسایش، ترجیحات مذهبی، وضعیت بدن، تصمیمات پایان زندگی و اهدای عضو را درج کنید.

دستورالعمل مراقبت های بهداشتی بخش مهمی از طرح املاک شما است

بسیاری از مردم می دانند که وصیت نامه برای عزیزان شما هنگام مرگ مفید است. با این حال، دستورالعمل مراقبت های بهداشتی جزء مهمی از طرح املاک یا برنامه ریزی مراقبت های قبلی شما در زم، است که زنده هستید. هنگام ایجاد طرح املاک خود، اضافه ، دستورالعمل مراقبت های بهداشتی را در نظر بگیرید تا خانواده و دوستان شما بتوانند خواسته های شما را برای درمان پزشکی و مراقبت های پایان عمر برآورده کنند.

شما مجبور نیستید این را به تنهایی حل کنید – از یک وکیل کمک بگیرید

ملاقات با یک وکیل می تواند به شما در درک گزینه های خود و چگونگی محافظت از حقوق خود به بهترین شکل کمک کند. از … ما دیدن کنید دایرکتوری وکیل برای پیدا ، یک وکیل در نزدیکی شما که بتواند کمک کند.


منبع: https://www.findlaw.com/legalblogs/estate-planning/do-،spitals-have-to-consult-with-next-of-kin/