آیا شما به اشتباه به عنوان یک مدیر طبقه بندی شده اید؟


ارتقاء به مدیری که به تازگی دریافت کرده اید فوق العاده است. شما اکنون حقوق دارید، بنابراین حقوق شما ثابت خواهد بود و ساعات اضافی که انتظار می رود کار کنید ارزش آن را دارد. یا آنها هستند؟ ممکن است تعجب کنید که بد،د کارفرمایان به طور فزاینده ای به کارکنان غیرمدیریت به ،وان مدیران بر،ب اشتباه می زنند تا از قو،ن دستمزد اضافه کاری فدرال اجتناب کنند. در اینجا چیزی است که شما باید بد،د.

چه زم، باید اضافه کاری دریافت کنید؟

کارفرمایان باید به کارگران ساعتی پس از 40 ساعت کار در هفته و به ا،ر کارگران حقوق بگیری که حقوق آنها زیر 35500 دلار در سال است، اضافه کار را با نرخ یک و نیم زمان پرداخت کنند. شرکت ها می توانند از پرداخت اضافه کاری به کارمندان حقوق بگیر که مدیر، هستند که بیش از این مبلغ درآمد دارند، اجتناب کنند.

اخیرا کاغذ منتشر شده توسط دفتر ملی تحقیقات اقتصادی توضیح می‌دهد که چگونه شرکت‌ها به طور فزاینده حقوق‌هایی را درست بالاتر از آستانه فدرال پرداخت می‌کنند و در عین حال کارگر، را که هیچ مسئولیت مدیریتی واقعی به ،وان مدیران ندارند، برای اجتناب از اضافه کاری بر،ب اشتباه می‌زنند.

طبق این مقاله، ،اوین مدیران در یک پایگاه داده بزرگ آگهی‌های شغلی، تقریباً پنج برابر بیشتر از کارگر، که برای اضافه کاری اجباری در آستانه حقوق فدرال بودند یا کمی بالاتر از آن بودند، نسبت به کارگر، که درست زیر این آستانه بودند، رایج بود.

نویسندگان مقاله ،ن می زنند که بر،ب نادرست کارگران به ،وان مدیران برای انکار اضافه کاری تقریباً 4 میلیارد دلار در سال برای کارگران هزینه دارد، مبلغی که برابر با 3000 دلار برای هر کارمند اشتباه بر،ب گذاری شده است. این مقاله نشان می‌دهد که شرکت‌هایی که از نظر مالی با مشکل مواجه هستند، نسبت به شرکت‌هایی که در زمینه‌های مالی محکم هستند، بیشتر مستعد طبقه‌بندی اشتباه کارگران به ،وان مدیران هستند. این عمل در صنایعی که به طور سنتی دستمزدهای پایینی می پردازند، مانند ،ده فروشی رایج است.

دعوی قضایی

دعوای حقوقی در مورد اجتناب از اضافه کاری غیر معمول نیست. نویسندگان به یک اقدام ک،ی اشاره می کنند طرح دعوی در دادگاه در دعوی، 1424 مدیر فروشگاه ادعا ،د که آنها فقط وظایف مدیریتی گاه به گاه را انجام می دهند. «مدیران» 60 تا 90 ساعت در هفته را صرف انجام کارهای غیرمدیریتی می‌،د، مانند «ذخیره ، قفسه‌ها، راه‌اندازی صندوق‌ها، تخلیه کامیون‌ها و نظافت». در نهایت، به کارمندان 35.6 میلیون دلار برای اضافه کاری بدون حقوق تعلق گرفت.

در سال 2010، استیپ، با پرداخت 42 میلیون دلار برای تسویه حساب چند نفر موافقت کرد دعاوی حقوقی ادعا ، به کارگر، که به اشتباه به ،وان «دستیار مدیران فروشگاه» برای جلوگیری از پرداخت اضافه کاری بر،ب زده شده اند.

در سال 2017، JPM، Chase با پرداخت 16.7 میلیون دلاری پس از یک توافق موافقت کرد طرح دعوی در دادگاه که مدعی شد دستیاران شعب در برخی از شعب بانک های ،ده فروشی خود را به اشتباه طبقه بندی کرده است و به آنها برای اضافه کاری پرداخت نمی کند.

قانون استانداردهای کار منصفانه

قانون استانداردهای کار منصفانه (FLSA) قانون فدرال است که نحوه پرداخت حقوق کارکنان را تنظیم می کند. به ،وان معاف از شرایط اضافه کاری تحت آن معافیت اجرایی، معافیتی که تعریف مدیر را مشخص می کند، یک کارمند باید:

  • با نرخ حداقل 684 دلار در هفته بر اساس حقوق، غرامت دریافت کنید
  • وظیفه اصلی مدیریت شرکت یا مدیریت بخش یا بخش فرعی مؤسسه به طور معمول شناخته شده است.
  • به طور معمول و منظم کار حداقل دو یا چند کارمند تمام وقت دیگر یا معادل آنها را هدایت می کند
  • صلاحیت استخدام یا ا،اج سایر کارمندان یا تأثیرگذاری در فرآیند استخدام، ا،اج، ارتقاء، ترفیع یا هر تغییر وضعیت سایر کارکنان را داشته باشد.

اگر اضافه کاری به شما بدهکار است چه باید بکنید

و، کار ایالات متحده دارای یک مشاور امنیت اضافه کاری برنامه ای که اطلاعاتی را برای درک شرایط اضافه کاری فدرال در اختیار کارفرمایان و کارمندان قرار می دهد.

تو می تو، شکایت کنید با بخش دستمزد و ساعت (WHD) و، کار ایالات متحده اگر احساس می کنید در دسته دستمزد من، نیستید.

WHD همچنین پس از وقوع تخلف، دستمزدهای پرداخت نشده را از طرف کارمندان بازیابی می کند. می‌تو،د بررسی کنید که آیا حقوق معوقه‌ای که توسط WHD جمع‌آوری شده به شما بدهکار است یا خیر پایگاه داده حاوی اسامی کارگر، است که برای آنها پول جمع آوری کرده اند.

قو،ن کار فدرال پیچیده است. علاوه بر انجام مراحل ذکر شده در بالا، اگر فکر می کنید به اشتباه به ،وان مدیر طبقه بندی شده اید و اضافه کاری به شما بدهکار است، با یک وکیل آگاه در قانون کار تماس بگیرید تا شما را در مورد هر گونه شرایط قانونی برای بازیابی راهنمایی کند.

نوشته آیا شما به اشتباه به ،وان یک مدیر طبقه بندی شده اید؟ اولین بار در .


منبع: https://www.findlaw.com/legalblogs/law-and-life/are-you-mistakenly-cl،ified-as-a-manager/