آیا قوانین پرچم قرمز برای جلوگیری از خودکشی مناسب تر است؟


در حالی که قو،ن پرچم قرمز اسلحه، یا قو،ن خطر شدید، مدتهاست که مورد استفاده قرار نگرفته اند، این مقررات در 19 ایالت، به علاوه واشنگتن، دی سی، که در حال حاضر آنها را در دست دارند، جذابیت بیشتری یافته است.

به دنبال تیراندازی دسته جمعی نژادپرستانه در بوفالو، قانونگذاران ایالتی در ماه می تغییرات قانونی در قانون پرچم قرمز نیویورک اعمال ،د. کانکتیکات قانون پرچم قرمز خود را در ژوئن اصلاح کرد. با این حال، به‌روزرس،‌ها تاکنون عمدتاً پیشگیری از خودکشی را هدف قرار داده‌اند.

کانکتیکات قانون جدید به اعضای خانواده یا خانواده یا متخصصان پزشکی اجازه می‌دهد در صورتی که «با حسن نیت خود باور داشته باشند که فردی خطر آسیب شخصی قریب‌الوقوع به خود، خود یا شخص دیگری را به همراه دارد، برای بررسی حکم حفاظت از خطر به دادگاه مراجعه کنند».

طبق گفته قضات ایالتی، بین روز اجرایی شدن قانون به روز شده کانکتیکات در ژوئن تا اوایل نوامبر، 418 حکم حفاظت از خطر توسط قضات ایالتی تایید شد. داده های به دست آمده توسط آینه سی تی.

نیل درایف، رئیس پلیس کنتیکت که رئیس انجمن روسای پلیس کنتیکت است، به CT گفت: “من می گویم احتمالاً بیش از 90 درصد از دستورات تهدید به خودکشی است که در آن فرد می گوید قصد دارد به خود آسیب برساند.” آینه.

با موفقیت قانون اصلاح شده کانکتیکات، سایر ایالت های دارای پرچم قرمز می توانند برای ایجاد تغییرات مشابه جذب شوند.

وارن ا،، دانشیار دپارتمان علوم سیاسی کالج جان جی، گفت که قو،ن پرچم قرمز عموماً «در حاشیه» مؤثر هستند، اما می توانند «در مورد خودکشی نسبت به جاهای دیگر مؤثرتر باشند».

پس از حمله به یک کلوپ شبانه دگرباشان ، در ک،ادو در ماه نوامبر، قانونگذاران ایالتی بحث درباره قو،ن پرچم قرمز را تجدید ،د، که برخی گفتند پس از انتشار سوابق دستگیری مرد مسلح، اندرسون لی آلدریچ، 22 ساله، می توانست از وقوع این تراژدی جلوگیری کند.

سوابق نشان می دهد که آلدریچ قبلاً تهدید به بمب گذاری کرده بود و می خواست “قاتل دسته جمعی بعدی” باشد. به دست آمده توسط KKTV 11 News.

به گفته ا،، اما این پرونده بسته شد و هیچ اتهام رسمی وجود نداشت، موانعی که نشان می دهد چرا قو،ن پرچم قرمز از نظر طراحی به طور بالقوه در جلوگیری از خودکشی موثرتر از سایر تراژدی ها هستند.

ا، گفت که در پرونده های جنایی مانند این، ا،ر آنها اعتراض می کنند، یا مانند پرونده آلدریچ، سوابق خود را مهر و موم می کنند، که می تواند مانع از جلوگیری موثر از اعمال خشونت آمیز با هدف قرار دادن افراد دیگر توسط قانون پرچم قرمز شود.

بر اساس دانشکده بهداشت عمومی هاروارد تی چان، افرادی که با خودکشی می میرند بیشتر در خانه هایی با اسلحه زندگی می کنند.

علاوه بر این، یک 2007 مطالعه از دانشکده بهداشت عمومی هاروارد دریافتند که میزان خودکشی در 15 ایالت با سلاح زیاد در مقایسه با شش ایالتی که کمترین تعداد اسلحه را داشتند، تقریباً دو برابر بیشتر بود، حتی اگر خودکشی بدون سلاح گرم تقریباً برابر بود.

مطابق با UC Davis Healthاز حدود 40000 مورد مرگ ناشی از سلاح گرم در ایالات متحده در سال 2019، 60 درصد خودکشی بوده است. در سال 2019، کمتر از 24000 نفر در ایالات متحده بر اثر خودکشی با سلاح گرم جان خود را از دست دادند. تقریباً در نیمی از خودکشی ها از اسلحه استفاده شده است.

به گفته ا،، علیرغم اقداماتی که قو،ن پرچم قرمز می توانند برای جلوگیری از خودکشی و سایر فجایع انجام دهند، کافی نیست.

ا، گفت: «این یکی از ابزارهایی است که باید یک جعبه ابزار بسیار پیچیده باشد.


منبع: https://thecrimereport.org/2022/12/22/are-red-flag-laws-better-suited-to-prevent-suicides/