اتصال PTO زمانی قانونی است که کارمندان سهمیه بهره وری، قوانین مدار سوم را از دست بدهند


پیام خارج از دفتر برای تعطیلات.

ممکن است فکر کرده باشید که PTO شما مقدس است، اما کارمند، که حداقل سهمیه کاری دارند اکنون باید محتاط باشند. یک دادگاه استیناف فدرال به تازگی حکم داده است که کارفرمایان می توانند مرخصی حقوق بگیران (PTO) را در صورت عدم رعایت سهمیه بهره وری از آنها بگیرند.

شامل کارکنان یک مرکز خانه سالمندان، مورد هیگینز در برابر مراقبت های بهداشتی خانگی بایادا، شرکت، یک برد برای کارفرمایان است این حکم به وضوح نشان می‌دهد که PTO یک مزیت جانبی است که از حقوق پایه یک کارمند قابل تفکیک است و در صورت عدم رعایت سهمیه قابل ،ر است.

پیشینه دعوی

گروهی از کارمندان در مراقبت‌های بهداشتی خانگی بایادا مستقر در نیوجرسی علیه این شرکت در سال 2016 شکایت ،د و ادعا ،د که قو،ن دستمزد فدرال را برای ،ر PTO در زم، که از سهمیه‌های بهره‌وری خود کم می‌کنند، نقض کرده است. بایادا یک مرکز خانه سالمندان است که خدمات پزشکی و سایر خدمات پشتیب، را برای بیماران در خانه هایشان ارائه می دهد. کارکن، که این خدمات را ارائه می دهند شامل پرستاران ثبت نام شده، فیزیوتراپیست ها و کاردرمانگران هستند. شش شاکی نامبرده در این دعوی در زمان‌های مختلف بین سال‌های 2008 و 2018 در آنجا کار کرده‌اند.

اگر کارمندان بایادا از سهمیه خود فراتر می رفتند، غرامت اضافی دریافت می ،د. اگر آنها کوتاه می آمدند، بایادا از PTO در دسترس خود کنار می رفت تا تفاوت بین امتیازاتی را که به دست آورده بودند و آنچه را که انتظار می رفت ،ب کنند، تکمیل کند. کارفرمایان حقوق تضمینی دریافت می‌،د، اما انتظار می‌رفت که هر هفته تعداد معینی از «امتیازات بهره‌وری» را ،ب کنند. هر امتیاز معادل حدود 1.33 ساعت کار بود. به ،وان مثال، بازدید از خانه یک بیمار یک امتیاز ارزش داشت.

در شکایت از بیادا، شاکیان استدلال ،د که آنها نباید از پرداخت اضافه کاری معاف شوند زیرا سیستم امتیاز کل غرامت آنها را به میزان ساعات کار آنها مرتبط می کند. آنها همچنین ادعا ،د که این شرکت عمدا آنها را گمراه کرده است که تصور کنند در صورتی که امتیازات تولیدی خود را برآورده نکنند و PTO آنها تمام شود، دستمزد آنها متوقف خواهد شد.

تصمیم دادگاه

در 15 مارس، دادگاه تجدیدنظر ناحیه سوم رای داد که طبق قو،ن فدرال دستمزد، PTO بخشی از حقوق کارمند نیست. بنابراین، آنها نتیجه گرفتند، اگر کارمندان نتوانند سهمیه کاری خود را برآورده کنند، کارفرمایان می توانند از PTO ،ر کنند – تا زم، که ،رها بر حقوق پایه تضمین شده آنها تأثیری نداشته باشد.

این حکم تصمیم یک قاضی در سال 2021 مبنی بر اعطای قضاوت اجمالی به بایادا را تأیید می کند و اولین بار از یک دادگاه استیناف فدرال پرسیده شد که آیا PTO به ،وان بخشی از حقوق یک کارمند محسوب می شود یا خیر. این سوال مهم است زیرا اگر PTO به ،وان حقوق در نظر گرفته شود، اگر کارفرمایان از دستمزد خود ،ر کنند، کارگران می توانند واجد شرایط دریافت اضافه کاری شوند.

بنابراین، اگر شغلی با سهمیه بهره‌وری دارید و نتوانستید آن‌ها را برآورده کنید، توجه داشته باشید که کارفرمای شما حق دارد مرخصی با حقوق شما را بگیرد.

شما مجبور نیستید این را به تنهایی حل کنید – از یک وکیل کمک بگیرید

ملاقات با یک وکیل می تواند به شما در درک گزینه های خود و چگونگی محافظت از حقوق خود به بهترین شکل کمک کند. از … ما دیدن کنید دایرکتوری وکیل برای پیدا ، یک وکیل در نزدیکی شما که بتواند کمک کند.


منبع: https://www.findlaw.com/legalblogs/law-and-life/docking-pto-is-legal-when-employees-miss-،uctivity-quotas-third-circuit-rules/