از دستور ثابت قاضی آنا ریس (DDC)، راهنمای مفیدی برای اشارات قاضی


دستورات دائمی قاضی عموماً شامل دستورالعمل های مختلفی برای وکلا در مورد مسائل رویه ای است. در اینجا یک مورد از p. 4 مورد از دستورات ثابت 10 صفحه ای قاضی آنا ریس، که به تازگی به دادگاه منطقه ای ایالات متحده در ناحیه کلمبیا منصوب شده است. من برخی از مطالب قبلی را برای زمینه اضافه می کنم:

f. کنفرانس پیش از حرکت اگر یکی از طرفین بخواهد درخواست مخالفت کند، باید از دادگاه بخواهد که یک کنفرانس پیش از طرح را تعیین کند. برای چنین درخواستی، طرف متحرک باید یک اخطار کوتاه از طریق ECF ارسال کند که از شش صفحه با فاصله بیشتر نباشد و مبنای حرکت پیش‌بینی‌شده، از جمله استانداردهای قانونی و ادعاهای مورد بحث را مشخص کند. سایر احزاب باید ظرف یک هفته با تسلیم سندی با طول مشابه که پاسخ‌های پیش‌بینی‌شده خود را به پیشنهاد پیشنهادی نشان دهد، پاسخ دهند. دادگاه هر گونه پیشنهاد قضاوت اجمالی پیش بینی شده را در کنفرانس پیش آگهی بررسی و با وکیل مورد بحث قرار خواهد داد. این ا،ام در مورد اصحاب دعوی زند، اعمال نمی شود.

g استدلال شفاهی.

من. یکی از طرفین می‌تواند درخواست استدلال شفاهی را در پیشنهاد، مخالفت یا پاسخنامه خود بگنجاند و اگر این درخواست پذیرفته شود، وکیل از تاریخ استدلال مطلع خواهد شد. LCvR 7(f) را ببینید. برای اطلاعات بیشتر در مورد استدلال شفاهی به 6(d) فوق مراجعه کنید.

ii دادگاه درک می کند که به دلایل غیر قابل درک، همه وکیل م،ع بوستون رد ،س نیستند. با این حال، وکیل باید آگاه باشد که دادگاه ممکن است در طول بحث شفاهی به لحظات کلیدی در تاریخ رد ،س اشاره کند. مراجع ممکن است شامل موارد زیر باشد: (الف) دزدی دیو رابرتز. (ب) کارلتون فیسک گام-آف هومران. (ج) آ،ین ضربه خفاش تد ویلیامز. و، از جمله، (د) دیوید اورتیز “این ماست [bleep] شهر” سخنر،. هرگونه اشاره به بازی 6 سری جه، 1986 اکیدا ممنوع است….

با تشکر از آرتور اسپیتزر برای اشاره.


منبع: https://reason.com/volokh/2023/05/07/from-judge-ana-reyes-d-d-c-standing-order-a-helpful-guide-to-the-judges-allusions/