استارت‌آپ هوش مصنوعی حقوقی مخفیانه، هاروی، 5 میلیون دلار از راه دور به رهبری OpenAI جمع‌آوری کرد


یک استارت‌آپ قانونی هوش مصنوعی که تا آن زمان مخفیانه بود، امروز از سایه بیرون آمد اخبار از طریق TechCrunch 5 میلیون دلار سرمایه به رهبری صندوق راه اندازی OpenAI، شرکتی که سیستم های هوش مصنوعی شبکه عصبی پیشرفته مانند GPT-3 و DALL-E 2 را توسعه داده است، جمع آوری کرده است.

استارت آپ، تماس گرفت هاروی، بر اساس فناوری GPT-3 ساخته خواهد شد تا وکلا را قادر می سازد اسناد حقوقی ایجاد کنند یا با ارائه دستورالعمل های ساده با استفاده از زبان طبیعی، تحقیقات حقوقی را انجام دهند.

این شرکت توسط وینستون واینبرگ، سابقاً یکی از همکاران شرکت حقوقی O’Melveny & Myers و گابریل پریرا، قبلاً یک دانشمند محقق در DeepMind و اخیراً مهندس یادگیری ماشین در Meta AI بود.

تامین مالی توسط صندوق راه اندازی OpenAI، که از طریق آن OpenAI و شرکای آن در حال سرمایه گذاری در شرکت های هوش مصنوعی در مراحل اولیه هستند که معتقد است “تأثیر عمیق و مثبتی بر جهان خواهند داشت.”

اگرچه این شرکت در اعلام تامین مالی خود از مخفی کاری خارج شده است، اما Pereyra و Weinberg آمادگی نشان دادن محصول خود را به مردم ندارند.

با این حال، می‌توانم به شما بگویم که نسخه اولیه محصول تحت تحریم را دیده‌ام، و فکر می‌کنم که وقتی محصول منتشر شود، ارزش انتظار را داشت و به طور بالقوه می‌تواند یک تغییر دهنده بازی باشد.

در حال حاضر نمی توانم بیشتر در مورد محصول بگویم. مقاله TechCrunch شامل این نقل قول از Pereyra است:

او گفت: “ما از هاروی می خواهیم که به ،وان یک واسطه بین فناوری و وکیل، به ،وان رابط زبان طبیعی با قانون عمل کند.” هاروی وکلا را کارآمدتر می کند و به آنها امکان می دهد کار با کیفیت بالاتری تولید کنند و زمان بیشتری را صرف بخش های با ارزش شغل خود کنند. هاروی یک رابط یکپارچه و شهودی برای تمام گردش‌های کاری قانونی ارائه می‌کند و به وکلا اجازه می‌دهد تا وظایف را به زبان ،یسی ساده به جای استفاده از مجموعه‌ای از ابزارهای پیچیده و تخصصی برای وظایف خاص توصیف کنند.

پریرا در ایمیلی به من توضیح داد:

“هدف ما رقابت با فناوری های حقوقی موجود (مانند Westlaw یا LexisNexis) یا جایگزینی وکلا نیست، بلکه هدف ما این است که آنها را به طور یکپارچه تر با هم کار کنیم. ما می خواهیم هاروی به ،وان یک واسطه بین فناوری و وکیل، به ،وان رابط زبان طبیعی با قانون عمل کند. ما آینده‌ای را می‌بینیم که در آن هر وکیلی یک شریک است – می‌تواند کارهای پرمشغله حرفه وکالت را به هاروی محول کند و بر جنبه‌های خلاقانه کار و آنچه مهم‌تر است، ی،ی مشتریانشان تمرکز کند.»

Pereyra همچنین سه نقل قول از وکلایی که نسخه بتای محصول را دیده اند به من ارائه کرد:

در ابزار جدید هوش مصنوعی، معروف به هاروی، این پتانسیل برای کمک به ارائه خدمات حقوقی با کیفیت بالا، نجات دهنده و تأیید کننده زندگی به جوامع کم درآمدی که نیاز به نمایندگی دارند وجود دارد تا از دسترسی آنها محافظت شود. به عدالت و دسترسی آنها به نیازهای اولیه زندگی. تنها از طریق سیستم حقوقی می توان به ،، که نیاز دارند این بنیادی ترین ارزش های دموکراتیک را تضمین کرد. من از سخاوت توسعه دهندگان این برنامه منحصربفرد الهام گرفته ام تا این دارایی بالقوه ارزشمند جدید را به صورت رایگان در اختیار سازمان های کمک حقوقی قرار دهم که هر روز برای رفع این شکاف ویرانگر عدالت تلاش می کنند. این یک هدیه قابل توجه از عدالت و انصاف است.»

دیوید لش، مشاور مدیریت Pro Bono و خدمات منافع عمومی در O’Melveny & Myers LLP. (لش گفت که این فقط نظر شخصی او را منع، می کند و به شرکت او که فقط برای اه، شناسایی نامگذاری شده است قابل انتساب نیست.)

وکلای کوین امانوئل از نسخه اولیه استفاده می‌کنند و هاروی بسیار امیدوارکننده است و آینده بهترین شرکت‌های مولد هوش مصنوعی در ک، را نشان می‌دهد.

سم استیک، شریک و رئیس مش، گروه تمرین هوش مصنوعی در کوین امانوئل.

هوش مصنوعی این قدرت را دارد که حرفه وکالت را مختل کند و اساساً نحوه ارزش افزوده وکلا را بهبود بخشد. پیشنهاد هاروی، حتی اگر در مراحل اولیه خود باشد، در حال حاضر وعده‌های باورن،ی در تأثیرگذاری و کارآمدتر ، وکلا را نشان می‌دهد و این پتانسیل را دارد که هزینه‌های تحقیقات حقوقی را برای دپارتمان‌های حقوقی داخلی و شرکت‌های حقوقی به طور ی،ان کاهش دهد.»

جان لابار، معاون مشاور کل در Snowflake Inc.

منتظر تحولات بعدی باشید.


منبع: https://www.lawnext.com/2022/11/stealth-legal-ai-s،up-harvey-raises-5m-in-round-led-by-openai.html