اعلام برندگان اولین قانون هدایای نویسندگان بعدی و شروع دومین هدیه ما در ماه می


در فوریه، به ،وان راهی برای ایجاد انگیزه بازی‌سازی شده برای نویسندگان برای کمک به مقالات در کتابخانه منابع راهنمای فناوری حقوقی LawNext، ما فرصتی را برای نویسندگان اعلام کردیم که برای مقالاتی که بیشترین بازدید را داشته اند کارت هدیه برنده شوند.

اکنون، ما برندگان دور اول را اعلام می‌کنیم – و همچنین دور دوم را برای ماه می آغاز می‌کنیم، با فرصت‌های جدید برای نویسندگان برای مشارکت در مقالات و برنده شدن کارت‌های هدیه.

اجازه دهید با برندگان دور فوریه شروع کنم. سه مقاله ای که بیشترین بازدید را داشتند عبارتند از:

  1. مصنوعی بودن عملی: چگونه هوش مصنوعی در قانون به طور فزاینده ای کاربردی شده است، توسط مارک لوریتسن، رئيس جمهور، سیستم های تمرین Capstone. (مارک یک کارت هدیه 300 دلاری دریافت می کند.)
  2. ، های تشنه را بیابید: پذیرش فناوری قانونی در مورد ارزش شخصی است، توسط شریل ویلسون گریفین، مشاور اصلی، مشاوران فنی حقوقی. (شریل یک کارت هدیه 150 دلاری دریافت می کند.)
  3. ChatGPT ممکن است همه ما را به “مردم متفکر” تبدیل کند، توسط ایسوسا سی اوهونبا، بنیانگذار Layman Ltd. و دانشجوی حقوق در دانشکده حقوق دانشگاه نیویورک. (Esosa یک کارت هدیه 50 دلاری دریافت می کند.)

به همه تبریک می گویم.

هدیه ماه مه

با موفقیت اولین اهدای مشارکت کننده ما، دوباره این کار را انجام می دهیم. ایده ساده است: مقاله ای در مورد فناوری حقوقی در کتابخانه منابع LawNext Legal Tech Directory ارائه دهید و با فرصتی برای ،ب یک کارت هدیه ،ده فروشی پاداش دریافت کنید.

سه مقاله ای که در دو هفته اول پس از انتشار بیشترین بازدید را داشته باشند، یک کارت هدیه 300 دلاری، 150 دلاری یا 50 دلاری برای انتخابی از ،ده فروشان دریافت خواهند کرد.

به دنبال چه نوع مقالاتی هستیم؟

ماموریت ما ارائه اطلاعات عملی به متخصصان حقوقی است که به آنها در درک بهتر فناوری حقوقی و تصمیم گیری آگاهانه تر برای ،ید کمک می کند. ما به دنبال مقالات اصلی هستیم که این مأموریت را بیشتر می کند:

  • بررسی محصول و مقایسه محصول
  • راهنمای ،یدار برای انواع محصولات.
  • راهنمای نحوه تولید محصول و بهترین شیوه ها.
  • مطالعات موردی استقرار یا استفاده از محصولات.

نویسندگان می توانند هر ،ی با تجربه یا تخصص در فناوری حقوقی باشد، از جمله متخصصان حقوقی که از محصولات در کار خود استفاده کرده اند، متخصصان حقوقی متخصص در فناوری، مشاوران فناوری حقوقی، و فروشندگان فناوری حقوقی.

می تو،د اطلاعات کاملی در مورد هدایا و دستورالعمل های ارسال پیدا کنید در این صفحه.

این یک هدیه حساس به زمان است. پیشنهادها باید حدا،ر تا 24 می و مقالات تا 31 می ارسال شوند.

همانطور که قبلاً گفتم، هر مقاله ای که در LawNext ارائه می شود برنده است، زیرا شما به همکاران خود در دنیای حقوقی کمک می کنید تا تصمیمات آگاهانه تری در مورد فناوری حقوقی بگیرند. اما اگر بتو،م یک ،صر سرگرم کننده به آن اضافه کنیم، چرا که نه؟

امیدوارم در نظر داشته باشید که در مقاله ای مشارکت کنید.


منبع: https://www.lawnext.com/2023/04/announcing-the-winners-of-the-first-lawnext-aut،rs-giveaway-and-the-s،-of-our-second-giveaway-during-may.html