انتشارات حقوق عملی، مجله، از چاپ به آنلاین می رود، فرکانس را افزایش می دهد


حقوق عملی مجلهمجله سه ماهه ای بود که توسط بخش حقوق عملی تامسون رویترز به صورت چاپی منتشر می شد، از امروز به صورت آنلاین منتشر شد و اکنون به ،وان بخشی از اخبار حقوقی رویترز به صورت ماهانه منتشر می شود.

در آن مکان وب جدید در وب‌سایت رویترز، بخش اخبار و رسانه‌های تامسون رویترز، دسترسی به این مجله بدون هزینه برای همه آزاد است، اگرچه ثبت ایمیل ا،امی است.

این مجله که از سال 2009 در ایالات متحده منتشر شده بود، طراحی شده است تا به ،وان همراهی برای خدمات حقوقی عملی خدمت کند و پوشش عمیقی از موضوعات معاملاتی و انطباق و مسائل کلیدی و تحولات در رویه و رویه دادرسی ارائه دهد.

ا،ر مقالات توسط پزشک، که در زمینه های خود متخصص هستند و سایر مقالات توسط وکیل-ویراستاران خود Practical Law نوشته شده است. سردبیر مجله است کریستین فیشر، که قبلاً یکی از همکاران مالی در Latham & Watkins بود.

امیلی کولبر، معاون مدیر محصول جه، برای قانون عملی، به من گفت که حرکت از چاپ به آنلاین به دلیل تمایل به مقیاس گسترده تر بینندگان مجله و افزایش چالش های لجستیکی توزیع یک مجله چاپی در دنیای حقوقی پس از همه گیری بود.

کولبر گفت، با توجه به اینکه رویترز در دو سال گذشته پوشش اخبار حقوقی خود را افزایش داده است، مجله این فرصت را دید که به صورت آنلاین در مک، حرکت کند که بتوان آن را به طور گسترده تری به اشتراک گذاشت و کیفیت و اعتبار و اعتبار سرمقاله خود را حفظ کرد.

پیگیری سازماندهی اخبار حقوقی رویترز، مجله دارای بخش هایی برای معاملات، دعاوی حقوقی، صنایع حقوقی و ،تی است. بخش معاملات و دعاوی هر کدام دارای مقالاتی است که توسط کارشناسان خارجی نوشته شده است.

ویژگی تراکنشی این ماه این است که بلاک چین: مسائل مربوط به حریم خصوصی داده ها و استراتژی های کاهشنوشته شده توسط وکلا در دیویس پولک و وار، و هنگل مو،. این به طور عمیق مسائل کلیدی بین استفاده از بلاک چین و پیروی از قو،ن حفظ حریم خصوصی داده ها را بررسی می کند.

این مجله دارای ستون های منظم نیز می باشد، مانند پرونده وکیل عمومی، که نمایه یک مشاور عمومی شرکتی است.

اگرچه برخی از مقالات به منابع اضافی در قانون عملی پیوند دارند، برای خواندن مجله نیازی به اشتراک قانون عملی نیست، و کولبر گفت که مقالات آن به خودی خود در پوشش موضوعات کامل هستند.


منبع: https://www.lawnext.com/2023/01/practical-laws-publication-the-journal-moves-from-print-to-online-increases-frequency.html