اکنون می توانید با استفاده از ویژگی جدید گپ ConvoAI Agiloft با قراردادهای خود گفتگو کنید.


اعتراف کنید: شما همیشه می خواستید با قراردادهای خود گفتگو کنید. خوب، اکنون می تو،د به لطف ConvoAI، یک ویژگی که امروز توسط آن معرفی شده است آگیلوفت، شرکت مدیریت چرخه عمر قرارداد، در طول خود Agiloft Summit 23 کنفرانس برای کاربران و شرکا در ، وگاس.

این ویژگی به کاربران اجازه می دهد تا با قراردادها در یک رابط چت مانند تعامل داشته باشند و سوالاتی را به زبان طبیعی بپرسند تا به راحتی جزئیات را در قراردادهای خود بیابند. Agiloft می‌گوید که برای استفاده توسط هر فردی در سازمان طراحی شده است، نه فقط متخصصان حقوقی یا قراردادی، و می‌توان از طریق پلتفرم CLM Agiloft یا برنامه مایکروسافت تیمز به آن دسترسی داشت.

Agiloft این ویژگی را با همکاری شرکت فناوری هوش مصنوعی توسعه داده است شناسنده، استفاده كردن نابغه Cognizer برنامه جستجوی قرارداد


در فهرست راهنمای فناوری حقوقی LawNext درباره Agiloft بیشتر بیاموزید.


اندی ویشارتمدیر محصول Agiloft گفت که ConvoAI راه جدیدی را برای سازمان‌ها فراهم می‌کند تا قفل اطلاعات در قراردادهای بدون ساختار را باز کنند.

«ویژگی جدید ConvoAI ما نه تنها به متخصصان عملیات قراردادی امکان می‌دهد اطلاعات را راحت‌تر جستجو و پیدا کنند، بلکه به این متخصصان کمک می‌کند تا با ارائه روشی بصری به کاربران تجاری برای استعلام قراردادهایی که مسئول آن هستند، پذیرش بیشتری از CLM در سراسر شرکت داشته باشند. ویشارت گفت، و داده های مورد نیاز خود را برای سرعت بخشیدن به خلق ارزش در سازمان خود بیابند.

ConvoAI برای همه مشتریان جدید و فعلی استاندارد خواهد بود و از رابط کاربری Agiloft CLM و Agiloft برای تیم های مایکروسافت قابل دسترسی است.

Agiloft می‌گوید که به‌ویژه دو ویژگی ConvoAI را برای جستجوی قراردادها منحصر به فرد می‌کند:

  • سریعتر یاد می گیرد. ConvoAI از موتور بردار عصبی قشر Cognizer استفاده می‌کند که شامل مدل‌های ترانسفورماتور هوش مصنوعی با زبان بزرگ است که ابتدا با خواندن پایگاه‌های دانش عظیم و میلیون‌ها قرارداد تجاری آموزش داده شده و سپس بر روی صدها نوع قرارداد، بند و شرایط در 500000 نمونه حاشیه‌نویسی تنظیم شده است. در مقایسه با محصولات هوش مصنوعی CLM که از شبکه‌های عصبی نسل قبلی استفاده می‌کنند، ConvoAI در حال حاضر «هوشمندتر» است و می‌تواند با مثال‌های کمتر و تلاش کمتر انس،، بندها و اصطلاحات جدیدی را یاد بگیرد. با اضافه شدن انواع جدیدی از بندها و اصطلاحات کلیدی به مدل‌ها، انواع سؤالاتی که ConvoAI می‌تواند به آنها پاسخ دهد افزایش می‌یابد.
  • جور دیگری فکر می کند. Genius داده‌هایی را که می‌آموزد در یک نمودار دانش ذخیره و سازماندهی می‌کند، فناوری پایگاه‌داده‌ای که ارتباطات و روابطی را بین داده‌ها و مفاهیم مرتبط ایجاد می‌کند، به این م،ی که مدل می‌تواند به سؤالات زبان طبیعی در مورد همه قراردادها در نمودار دانش پاسخ دهد، مانند تعداد قراردادها. یک بند یا ویژگی خاص دارند. این با راه حل های دیگر CLM AI متفاوت است، که داده ها را در فیلدهای یک پایگاه داده استاندارد است،اج و پر می کند و از پاسخگویی این راه حل ها به سوالات زبان طبیعی جلوگیری می کند، زیرا داده ها به گونه ای ترسیم نشده اند که سیستم بتواند اطلاعات مورد نیاز را بازیابی کند.

ویشارت در اوایل این هفته در یک جلسه توجیهی به من گفت: “هوش مصنوعی ،یبی به کاربران و مشتریان ما امکان می دهد تا با قراردادهای خود به زبان طبیعی گفتگو کنند.” ما این کار را برای همه کاربران Agiloft، نه فقط متخصصان عملیات قرارداد، بلکه همه کاربران، افرادی که در تجارت کار می‌کنند، آسان می‌کنیم تا بتوانند به چیزی که می‌خواهند به روشی که فکر می‌کنند برسند. در باره.”

Wishart گفت که کاربران می توانند مستقیماً سؤالاتی مانند “چند قرارداد حاوی بند فسخ برای نقض است؟”، “فسخ برای ارائه نقض در یک قرارداد خاص چیست؟”، یا، “چند قرارداد دارای قدرت هستند؟” بند ماژور؟»

این ویژگی دارای یک رابط چت مانند خواهد بود که پس از پرسیدن یک سوال، یک صفحه جستجو باز می شود که در آن کاربر می تواند سوالات بعدی را برای اصلاح نتایج بپرسد.

همانطور که اشاره شد، این ویژگی در برنامه تیم‌های Agiloft نیز موجود است، که Wishart می‌گوید به راحتی برای مدیران و سایر افراد در تجارت خارج از متخصصان قراردادی قابل دسترسی است.

Wishart گفت، اگرچه برنامه توسط API ها هدایت می شود، اما قراردادهای مشتریان هرگز از پلت فرم خدمات مدیریت شده Agiloft خارج نمی شوند.

او گفت: «این برای مشتریان ما واقعاً مهم است و رویکردی به ما می‌دهد که واقعاً کارها را از منظر حفظ حریم خصوصی داده‌ها ساده می‌کند». “محتوای مشتریان هرگز از سرویس های مدیریت شده Agiloft خارج نمی شود.”

ConvoAI از ماه مارس برای مشتریان آمریکایی خود در خدمات مدیریت ابری خود در دسترس خواهد بود و سپس اندکی پس از آن برای مشتریان در بریت،ا و اروپا عرضه خواهد شد.

با وجود اینکه این ویژگی جدید توسط هوش مصنوعی پیشرفته هدایت می شود، ویشارت گفت که هدف کلی Agiloft تمرکز بر هوش مصنوعی نیست، بلکه بیشتر روی کارهایی است که می تواند برای مشتریان خود انجام دهد، به طوری که هوش مصنوعی به طور موثر پنهان شود.

“چشم انداز ما برای هوش مصنوعی در Agiloft این است که هوش مصنوعی در همه جا وجود داشته باشد، زیرا ما چشم انداز بلندمدت خود را به سمت قراردادهای کاملاً مستقل و خودمختار اجرا می کنیم – هوش مصنوعی زیربنای بسیاری از این موارد خواهد بود. اما چیزی که واقعا برای ما حیاتی است این نیست که هوش مصنوعی را به چیزی تبدیل کنیم. هوش مصنوعی فقط از آنچه مشتری در تلاش برای رسیدن به آن است حمایت می کند. بنابراین هوش مصنوعی باید همه جا باشد، اما در عین حال، به نظر من نباید هیچ جا باشد.”


منبع: https://www.lawnext.com/2023/01/now-you-can-have-a-conversation-with-your-contracts-using-agilofts-new-convoai-chat-feature.html