اگر برای هیئت منصفه فراخوانده شوم و نتوانم خدمت کنم چه؟


اگر گواهینامه رانندگی، ثبت نام رأی دهندگان یا شناسه ایالتی دارید، ممکن است در برخی مواقع از شما خواسته شود تا برای انجام وظیفه هیئت منصفه در ایالت خود گزارش دهید. دریافت احضاریه برای انجام وظیفه هیئت منصفه به اندازه بلیط راهنمایی و رانندگی مورد استقبال قرار می گیرد.

با این حال، خدمت به ،وان هیئت منصفه وظیفه مدنی شما است، و نادیده گرفتن وظیفه هیئت منصفه می تواند منجر به عواقب جدی مانند بی احترامی به دادگاه، جریمه نقدی و مدت زندان شود. اما اگر احضاریه از شما بخواهد زم، که در تعطیلات هستید یا مراقب کودکان ،دسال هستید، حاضر شوید؟

اگر نتوانم زمان برنامه ریزی شده را انجام دهم چه می شود؟

هنگامی که احضار هیئت منصفه خود را دریافت می کنید، دادگاه به شما تاریخ حضور می دهد. آنها یک شماره تلفن یا وب سایت به شما می دهند، بنابراین می تو،د دستورالعمل های دقیق و زمان گزارش را بررسی کنید.

اگر درگیری دارید مانند خارج از شهر بودن، می تو،د ظاهر خود را تغییر دهید. ا،ر دادگاه‌ها روش‌هایی دارند که می‌توانند به‌صورت آنلاین یا با دادگاه برای تاریخ‌های بعدی برنامه ریزی مجدد کنند. با دادگاه تماس بگیرید تا تاریخ گزارش خود را تغییر دهید و تاریخ جدیدی دریافت کنید.

اگر نتوانم در هیئت منصفه حضور داشته باشم چه؟

تعداد زیادی از هیئت منصفه بالقوه دلیل موجهی برای عدم حضور در هیئت منصفه ندارند که به طور کامل از وظایف هیئت منصفه معاف شوند. با این حال، اگر بهانه معتبری دارید، ممکن است ارزش آن را داشته باشد. به ،وان مثال، اگر شما یک دانش آموز تمام وقت یا مراقب اولیه کودکان ،دسال هستید، دلایل معتبری دارید که چرا نمی تو،د خدمت کنید. شما باید برای عذر حضور خود، دعوای عسر و حرج را به دادگاه ارائه دهید.

چند نمونه از دعاوی عسر و حرج عبارتند از:

  • شما یک وضعیت پزشکی جدی دارید.
  • شما از وابستگ، مانند کودکان ،دسال (زیر 6 سال) مراقبت می کنید.
  • شما از دیگر افراد وابسته مراقبت می کنید و ترتیبات جایگزینی برای مراقبت از آنها ندارید.
  • حمل و نقل ندارید
  • مشکل مالی دارید.

اگر می‌خواهید برای انجام وظیفه هیئت منصفه ادعای عسر و حرج کنید، باید با دادگاه تماس بگیرید و دلایل خود را برای اینکه چرا نمی‌تو،د برای انجام وظیفه هیئت منصفه حاضر شوید، با دادگاه تماس بگیرید. ممکن است مجبور شوید پرسشنامه ای را پر کنید یا مدرکی دال بر وضعیت پزشکی یا مشکلات مالی ارائه دهید.

توجه داشته باشید که حتی اگر معافیت سختی دریافت کنید، باز هم می تو،د در تاریخ بعدی احضار هیئت منصفه را دریافت کنید.

چه چیزی می تواند من را به ،وان هیئت منصفه رد صلاحیت کند؟

احضار هیئت منصفه تضمینی برای محاکمه شدن شما نیست. رد صلاحیت های خودکار برای وظایف هیئت منصفه و همچنین مواردی وجود دارد که ممکن است شما را از خدمت معاف کنند.

رد صلاحیت های خودکار از خدمات هیئت منصفه

اگر یکی از اعضای فعال ارتش ایالات متحده، یکی از اعضای مجری قانون، یک آتش نشان یا یک کارمند ،تی هستید، از خدمت معاف هستید. سایر معافیت های خودکار در صورتی است که:

  • قبلاً در 12 تا 24 ماه گذشته به ،وان هیئت منصفه خدمت کرده است (بسته به مکان)
  • شهروند ایالات متحده نیستند
  • زیر 18 سال سن دارند
  • نمی تواند ،یسی صحبت کند
  • محکومیت جنایی داشته باشید یا در حال حاضر به یک جنایت متهم هستید
  • یک وضعیت جسمی یا روحی رد صلاحیت کننده داشته باشید

رد صلاحیت از طریق Voir Dire

شما همچنین ممکن است از طریق ا،اج شوید ببین بگو. این فرآیندی است در حین انتخاب هیئت منصفه که در آن هیئت منصفه بالقوه به سؤالاتی در مورد سابقه و تجربیات خود پاسخ می دهند.

وکلای دادستان و م،ع (و همچنین قاضی) از شما سؤالاتی خواهند پرسید. آنها هیئت منصفه آینده نگر بی طرف می خواهند. در طول فرآیند انتخاب، آنها می خواهند در مورد شغل و تجربیات شما بدانند و تعیین کنند که آیا شما می تو،د مغرضانه باشید.

به ،وان مثال، آنها ممکن است بپرسند که آیا شما قرب، یک جنایت بوده اید یا خیر. اگر در گذشته مورد ضرب و شتم و دزدی قرار گرفته اید، احتمالاً وکیل م،ع جنایی شما را در محاکمه هیئت منصفه که متهم به همان جرم متهم است، نمی خواهد. آنها همچنین ممکن است سؤالاتی بپرسند که آیا شما از مجازات اعدام حمایت می کنید یا به اندازه کافی در مورد این پرونده شنیده اید که نمی تو،د بی طرف بم،د.

من نمی توانم کار برای هیئت منصفه را از دست بدهم، ا،اج خواهم شد!

کارفرمایان نمی توانند شما را به دلیل خدمات هیئت منصفه ا،اج کنند. با این حال، آنها ممکن است موظف به پرداخت هزینه مرخصی شما نباشند. از کارفرمای خود در مورد خط مشی آنها برای وظیفه هیئت منصفه بپرسید.

احضار هیئت منصفه خود را نادیده نگیرید

فقدان وظیفه هیئت منصفه عواقب جدی دارد. نادیده گرفتن احضار و عدم حضور در معرض خطر جریمه و زندان است.

نظام قضایی مبتنی بر محاکمه در برابر 12 همتا است. در نظر بگیرید که آیا برای اتهامات جنایی در محاکمه بودید. مطمئناً خواهان یک محاکمه عادلانه و هیئت منصفه بی طرف هستید که در هیئت منصفه شما حضور داشته باشند.

شما مجبور نیستید این را به تنهایی حل کنید – از یک وکیل کمک بگیرید

ملاقات با یک وکیل می تواند به شما در درک گزینه های خود و چگونگی محافظت از حقوق خود به بهترین شکل کمک کند. از … ما دیدن کنید دایرکتوری وکیل برای پیدا ، یک وکیل در نزدیکی شما که بتواند کمک کند.


منبع: https://www.findlaw.com/legalblogs/law-and-life/what-if-i-get-called-for-jury-duty-and-cant-serve/