ایران وکیل وکالت و مشاوره حقوقی 24 ساعته ایران وکیل وکالت و مشاوره ایرانیان خارج از کشور-وکیل نجفی

بهترین وکیل ایران کسی است راز دار اسرار موکل خود باشد و ان قدر در رفتار خود حرفه ای عمل کند که موکل بی اصلا خجالتی همه ی اسرار و سوال ها پرونده را با او در بین بگذارد. در صورت تمایل به دریافت مشاوره حقوقی از دفتر وکیل مسعود محمدی و دفتر وکالت دادگران حامی و جهت هماهنگی و رزرو وقت مشاوره حقوقی حضوری و مشاوره حقوقی تلفنی، کلیک کنید. البته در همین مورد اگر فردی که مالک مال غیرمنقول است تبعه ایران باشد ولی خارج از کشور ایران ساکن باشد و این مال غیرمنقول در ایران واقع شده باشد، فرد مذکور می تواند با واگذاری وکالت به وکیل دادگستری از عواقب تعارض قوانین کشوری که در آنجا ساکن است و قوانین ایران که ممکن است در اثر آن به حق خود نرسد، جلوگیری به عمل آورد. می‌توان برای وکیل انتخابی حد و مرزی مشخص کرد که در چه زمینه‌ای اجازه وکالت از طرف شما دارد و در چه زمینه‌ای خود شخص باید برای آن کار حضور داشته باشد.

  • ایشان دارای مدرک کارشناسی حقوق قضایی و کارشناسی حقوق خصوصی از دانشگاه تهران، همچنین از دانشگاه مونتسکیو فرانسه دکترای حقوق خصوصی را دریافت کرده است.
  • بزرگترین دغدغه افرادی که در سن زیر 18 سال به خارج از کشور رفته‌اند یا به قید وثیقه از کشور خارج شده‌اند، رسیدگی به موضوع سربازی و دریافت کارت معافیت است.
  • در میانه این دو گروه هم مردم ایستاده‌اند که نمی‌دانند بالاخره به اولی‌ها اعتماد کنند یا به دومی‌ها.
  • الان هم کاملا ازشون راضی ام خیلی خوب و کاری و پیگیر هستند و اکثرا هم نتایج خوبی گرفتیم.
  • این ها فقط جزء کوچکی از سوابق درخشان آقای گودرز افتخار جهرمی بود که برای شما توضیح دادیم.

ببخشید اگر بخوایم وکیل در ایران بگیریم باید چطوری قرارداد امضا بشه ؟ و شما تضمینی بابت انجام کار میدید. جهت اطلاعات بیشتر از طریق واتساپ با شماره ۰۹۱۰۱۳۹۸۶۱۲ در ارتباط باشید. با توجه به اختلال سراسری اینترنت در ایران و عدم دسترسی به تلگرام و واتساپ، می توانید از طریق تماس تلفنی و پیامک با کارشناسان حقوقی ما در ارتباط باشید. من دو تا برادر دارم که با یکی از اقوام یه معامله ای انجام داددند و یه فقره سفته940 میلیونی دست فامیلمان داده اند.

لیست 5 تا از بهترین وکیل طلاق در رشت ⚖️【آپدیت1401】

، حقوقی در ایران جز مسائل بسیار مهمی میباشد که درصد زیادی از مردم برای حل مشکلات پرونده ی خود به دنبال انتخاب مجله خبری وکیل میباشند. مسلما انسان موجودی مختار به حساب می آید که این اختیار را دارد تا چگونگی انجام امور زندگی خود را تعیین کند. یکی از مهم ترین امور زندگی که تا حدودی انجام آن به یک فرد متخصص وابسته است، مسائل قانونی میباشد. همین موضوع نیز باعث شده است تا نقش وکیل در ایران بسیار پر رنگ باشد . افراد بسیار زیادی ترجیح lمی دهند تا با کمک یک وکیل در ایران که خبره و متبحر می باشد، امورات قانونی زندگی خود را مدیریت کنند.

توجه داشته باشید که ممکن است در برخی از پرونده ها و دعاوی که در دادگاه ها مطرح میشود، حق با شما باشد و با خود فکر کنید که به دلیل آشکار بودن این موضوع که حق با شما است، دیگر نیاز نیست تا با کمک یک وکیل و مشاوره با او روند دادرسی پرونده را طی کنید. متاسفانه همین تصور اشتباه نیز باعث شکست بسیاری از افراد در پرونده هایی شده است که مسلما حق با آنها بوده است و نتوانسته اند به خوبی از حقوق خود دفاع کنند و از قوانین مربوط به مسئله ی مربوط به خوبی آشنایی نداشته اند. شما در دادگاه گاهی برای اثبات ذی حق بودن هم به وکیل در ایران نیاز دارید. همانطور که رشته های مختلف در ایران دارای متخصصان زیادی می باشند . که در این رشته ها تحصیل کرده اند و کسب مهارت و تجربه داشته اند، رشته ی حقوق نیز در کشور ما یکی از رشته های پربازده و پر طرفداری میباشد که افراد بسیار زیادی آن را برای تحصیل انتخاب میکنند .

وجود وکیل در ایران ؛ دعاوی مدنی

این بیانیه در حالی منتشر شده است که مجله حقوق ما که از سوی فعالان حقوق بشر در اروپا منتشر می‌شود، از بازداشت هشت وکیل در شهر شیراز خبر داده است. ۴۰ تن از وکلا با انتشار بیانیه‌ای در حمایت از اعتراضات گفته‌اند، شهروندان با “ذات روحانیون حاکم آشنا شدند و دیگر فریب نمی‌خورند.” در این بیانیه از وکلا و حقوقدانان خواسته شده “به‌ عنوان فرزندان ملت به صحنه بیایند.” 4-طرح دعاوی باید بر علیه کلیه ایادی قبلی صورت پذیرد و منظور از ایادی افرادی است که در گذشته ملک را خرید و فروش نموده اند تا به آخرین خریدار برسد . 3-باید بررسی گردد که ملک موقوفه نبوده و یا اگر مربوط به خانه های مسکن مهر می باشد مالکیت زمین مشخص گردد . پ) طبق قوانین ایران موجبی برای منع یا موقوفی تعقیب یا موقوفی اجرای مجازات یا سقوط آن نباشد.

برای اطلاعات بیشتر در زمینه خدمات وکیل در ایران از طریق واتساپ با کارشناسان حقوقی دادسو در ارتباط باشید. آقای گودرز افتخار جهرمی وکیل پایه یک دادگستری، دارای مدرک دکتری تخصصی حقوق و اقتصاد کشورهای اسلامی و موفق به دریافت مدرک دکتری دولتی حقوق خصوصی از دانشکده حقوق پاریس شده اند. ایشان عضو اسبق هیئت علمی مرکز، عضو اسبق انجمن حقوق قضا، عضو اسبق انجمن بین الملل، عضو سابق کانون وکلای دادگستری مرکز، مدیر گروه رشته حقوق خصوصی دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات تهران و 32 سال متوالی رئیس دانشکده حقوق دانشگاه شهید بهشتی بوده اند. این ها فقط جزء کوچکی از سوابق درخشان آقای گودرز افتخار جهرمی بود که برای شما توضیح دادیم. تنها دو راه برای وکالت دادن ایرانیان خارج از کشور، به وکیل در ایران وجود دارد.

سید محمود علیزاده طباطبایی وکیل پایه یک دادگستری تهران متولد سال 1332 در نطنز بود. ایشان دارای تحصیلات فوق لیسانس الکترونیک هوایی از دانشگاه هوایی در سال 1353 و لیسانس اقتصاد از دانشگاه علامه طباطبایی در سال 1356 و لیسانس، فوق لیسانس و دکترای حقوق می‌باشد. ایشان عضو هیئت مدیره کانون وکلای مرکز، عضور شورای اول شهر تهران است.

آقای دکتر امیرحسین آبادی وکیل پایه یک دادگستری، حقوقدان، دارای مدرک کارشناسی ارشد حقوق قضایی و کارشناس ارشد حقوق خصوصی از دانشگاه تهران می باشند. همچنین ایشان موفق به دریافت مدرک دکتری حقوق خصوصی از دانشگاه مونتسکیو فرانسه شده اند. از طرف دیگر به مدت 20 سال عضو هیئت علمی دانشکده حقوق دانشگاه شهید بهشتی بوده اند. دکتر کارن روحانی، وکیل پایه یک دادگستری تهران و عضو اصلی و نائب رئیس هیئت مدیره وکلای دادگستری مرکز و استادیار حقوق بین‌الملل می‌باشد.

مطالب بیشتر…

بعد از ثبت نام باید با وکیل خود یک قرارداد الکترونیک تنظیم و آن را امضا کنید. در هر صورت می‌توانند به وکلای پایه یک دادگستری در ایران وکالت دهند تا کار طلاق بدون نیاز به حضورشان در ایران انجام شود. یکی از اموری که وکیل در ایران می‌تواند انجام دهد انجام انواع طلاق بدون نیاز به حضور زوجین در ایران است. منظور از انواع طلاق، طلاق یک‌طرفه از سمت آقا یا خانم و طلاق توافقی است.