این موارد جانبی مورد تقاضا هستند – اما حرکت نمی کنند: دقیقه صبح


LOGJAM جانبی – تقاضا برای کاندیداهای جانبی در منطقه خلیج همچنان قوی است، اما دستمزد بالا مانع از حرکت‌های جانبی واقعی می‌شود. جسی یونت از Law.com گزارش می دهد. میانگین دستمزد شریک در منطقه خلیج در سال گذشته حدود 1.5 میلیون دلار بود که بالاتر از میانگین ملی 1.12 میلیون دلاری بود. تحلیلگران Macrae کل 112 حرکت جانبی در منطقه خلیج را در سال 2022 پیش بینی می کنند. این در مقایسه با 131 حرکت در سال 2021، 114 حرکت در سال 2020 و 118 در سال 2019 است. سوزان کین، استخدام‌کننده قانونی Macrae، گفت: «شرکت‌ها از پولی که در سال 2021 به دست آوردند استفاده ،د و شرکای خود را با غرامت‌های هنگفت قفل ،د. به ،وان یک ،یدار، می‌تو،د از یک کندی کوچک در استخدام استفاده کنید، اما پاداش هنوز بسیار با،ت. یک سال بعد، ممکن است گفتگوی متفاوتی داشته باشیم.»

قضاوت کنید نه؟ – یک دادگاه استیناف در تحقیقات بی سابقه قاضی کلم کانولی، رئیس ناحیه ایالت متحده در ناحیه دلاور در مورد بودجه دعوی حقوقی نهاد ادعای حق ثبت اختراع (PAE) مداخله کرده است تا مشخص کند… خوب، اساسا، آیا او باید به تجارت خود اهمیت دهد یا خیر. مانند اسکات گراهام از Law.com گزارش می دهد، PAE ها Connolly را به تجاوز از اختیارات خود متهم می کنند و به نظر می رسد یکی از متهمان نقض کننده در مورد سطح شفافیتی که Connolly به دنبال آن است نگر، هایی دارد. شریک شاو ک،، اندرو راسل، که پرونده ها را در وبلاگ IP/DE خود شرح می دهد، گفت که گفتن اینکه مدار فدرال چه کاری انجام خواهد داد، سخت است، اگرچه او توجه داشت که دادگاه “بسیار سریع” توقف را صادر کرد – یک روز پس از آن دادخواست کتبی تشکیل شد او همچنین خاطرنشان کرد که مدار فدرال فقط دستور افشا را حفظ کرده است، و نه هیچ گونه رسیدگی اضافی یا جلسات آتی مربوط به صاحبان پتنت های مختلف.

در رادار – کریستین اس، آرایشگر چهره مشهور و شرکت او، کریستین اس. طرح دعوی نقض قرارداد علیه Maesa LLC روز سه شنبه در دادگاه منطقه مرکزی کالیفرنیا. این دعوا از قرارداد مشارکتی ناشی می‌شود که براساس آن به مائسا حقوق انحصاری برای فروش محصولات مراقبت از مو تحت برند کریستین اس اعطا شد. شکایتی که توسط کولی ارائه شده است، Maesa را متهم می کند که علیرغم ارزش بیش از 40 میلیون دلار از فروش شرکت خودداری کرده و تغییرات متعددی را انجام داده است که به اعتبار برند آسیب رسانده است. هنوز وکیل م،ع متهم حاضر نشده است. مورد 2:22-cv-08553 است، اس و همکاران v Maesa LLC. اساز آ،ین معاملات و دعاوی حقوقی با جدید مطلع شوید رادار Law.com.


انتخاب سر دبیر

ممکنه خوشت بیاد

5 دقیقه مطالعه کنید

6 دقیقه مطالعه کنید

4 دقیقه مطالعه کنید

5 دقیقه مطالعه کنید

بیشتر از ALM

اشتراک حق بیمه

با این اشتراک، دسترسی نامحدودی به محتوای ممتاز با کیفیت بالا، آنلاین و درخواستی از اساتید محترم صنعت حقوق دریافت خواهید کرد. این برای وکلای دارای مجوز در حوزه های قضایی متعدد یا برای وکلایی که ا،امات CLE خود را برآورده کرده اند، اما نیاز به دسترسی به اطلاعات منبع برای حوزه های کاری خود دارند، عالی است.
اکنون مشاهده کنید

حساب های تیم

خدمات اشتراک حساب تیم ما برای تیم های حقوقی از چهار وکیل یا بیشتر است. به هر وکیل اجازه دسترسی نامحدود به محتوای ممتاز با کیفیت بالا و درخواستی از اعضای هیئت علمی معتبر در صنعت حقوقی همراه با دسترسی اداری برای مدیریت آسان CLE برای کل تیم داده می شود.
اکنون مشاهده کنید

اشتراک های بسته

با 2 گزینه بسته ما به برخی از آگاه ترین و با تجربه ترین وکلا دسترسی پیدا کنید! بسته‌های انطباق ما توسط مشاوران CLE تنظیم می‌شوند و شامل موضوعات و چالش‌های قانونی فعلی در صنعت می‌شوند. گزینه دوم ما به شما امکان می دهد بسته نرم افزاری خود را بسازید و محتوایی را که به نیازهای شما مربوط می شود را به صورت استراتژیک انتخاب کنید. قیمت هر دو گزینه ی،ان است.
اکنون مشاهده کنید

GlobeSt. INDUSTRIAL 2022

08 دسامبر 2022 – 09 دسامبر 2022
اسکاتسدیل، AZ

این کنفرانس تاثیرگذارترین و آگاه ترین مدیران املاک صنعتی این صنعت را گرد هم می آورد

بیشتر بد،د

وکیل املاک

Berchem Moses PC، یک شرکت حقوقی برجسته کانکتیکات با دفاتر در میلفورد و وستپورت، به طور فعال در حال جذب نامزدها برای میلفورد ما است.

هم اکنون درخواست دهید ›

در Law.com مش، شوید

اخبار و اطلاعات مهمی را که برای اتخاذ تصمیمات قانونی آگاهانه نیاز دارید، از دست ندهید. اکنون به Law.com بپیوندید!

دسترسی نامحدود به Law.com

دسترسی به انتشارات رایگان ALM اضافی

هر 30 روز یک مقاله* رایگان در سراسر شبکه اشتراک ALM

تخفیف های انحصاری در رویدادها و نشریات ALM




منبع: https://feeds.feedblitz.com/-/720177666/0/law/legal-news/