بایگانی‌ها شیراز وکیل نوین سامانه معرفی وکیل تخصصی در کشور-وکیل نجفی

مردم عزیز و دوست داشتنی شیراز اگر به دنبال یک وکیل متخصص و خبره در این شهر می باشند بهتر است در وب سایت هایی که با این عنوان وجود دارد، وکیل مورد نظر خود را پیدا کرده و به راحتی به صورت آنلاین از روزمه کاری، تحصیلی، تعداد پرونده هایی که قبول کرده، تعداد پرونده هایی که پیروز شده و تعداد پرونده هایی که در دست انجام دارد مطلع شوید. با آگاهی از این اطلاعات می توان به راحتی وکیل مورد نظر خود را انتخاب نمایید. ضمنا به خاطر داشته باشید که برای انتخاب یک وکیل خوب در شیراز می توانید از موکلینی که مشکل شما را داشته و به واسطه وکیل به موفقیت رسیده اند نیز کمک بگیرید. همچنین هرگز به تبلیغات و بزرگ نمایی هایی که برای برخی وکلا انجام می شود توجه نکنید و همیشه به دنبال مستندات و واقعیت های موجود در رزومه وکیل مورد نظرتان باشید. زن یا مرد بودن، پیر یا جوان بودن، قدیمی یا جدید بودن وکیل دلیلی بر متبحر بودن آن نمی شود و هر کدام از این مشخصات می تواند هم دلیل بر خوب بودن یا بی تجربه بودن آن ها باشد.

  • حسن مهرآسا، وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی، عضو کانون وکلای شیراز، آخرین مدرک تحصیلی وی حقوق خصوصی از دانشگاه حقوق و علوم سیاسی تهران است.
  • شما می توانید با کلیک بر روی نام هر وکیل مشخصات کامل آن وکیل را در صفحه شخصی اش مشاهده کنید.
  • جدا از موضوعات کاری که مطرح شد، یک وکیل موفق باید بتواند به خوبی با موکلش ارتباط برقرار کند و صداقت را در درجه اول در اولویت کاری اش قرار دهد و به هیچ عنوان به موکل یا متقاضیانی که برای مشاوره به او مراجعه می کنند وعده تو خالی ندهد، بلکه باید با مطالعه پرونده و اطلاع از جزییات آن، شرایط فعلی و میزان موفقیت پرونده را به موکل توضیح دهد.
  • رشته تحصیلی ایشان کارشناسی ارشد حقوق خصوصی بوده است و آمادگی ارائه انواع خدمات حقوقی در پرونده های کیفری، خانوادگی، بیمه، تجاری، مالی، مواد مخدر، قتل های ناموسی، مواد مخدر، ورزشی، دیوان عدالت اداری، شهرداری، امور گمرک، تعزیرات و … را دارند.
  • مجید قربانی، وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی، عضو کانون وکلای شیراز، آخرین مدرک تحصیلی وی کارشناسی حقوق خصوصی است.

بسیاری دیده شده است که افرادی که به بهانه های مختلف مانند زیاد بودن حق الوکاله یا سخت بودن انتخاب یک وکیل و … از داشتن یک وکیل امتناع نموده اند، این افراد خسارت های جبران ناپذیری را تجربه کرده اند. وکیل هایی که به قول معروف حاذق بوده و به پیچ و خم های قانون و مقررات اشراف خوبی دارند، با یک نگاه به کل ماجرا می توانند توصیه های بسیار کارامدی به شما ارائه نمایند. در این صورت باید قبل از هر کاری از بهترین مشاور حقوقی در شیراز کمک گرفته تا به نتایج دلخواه خود برسید. وکیل پایه یک دادگستری می باشد و سابقه بالا و درخشانی در زمینه وکالتی دارد. ایشان در زمینه های ملکی، خانوادگی، ثبتی، کیفری و غیره فعالیت می کند و به عنوان بهترین وکیل در شیراز از نگاه مردم شناخته شده است. تعرفه حق الوکاله وکیل دادگستری برای دریافت اطلاعات بیشتر در موردلیست وکلا شهرستان شیراز​​​در کانال تلگرام آیین دادرسی و ادله اثبات دعوا عضو شوید .

خسارات قراردادی

از این وکیل در مواردی استفاده می شود که فرد به صورت معمولی با پرداخت هزینه بخواهد از فردی به عنوان حقوق دان اد جهت انجام روال پرونده و پیگیری موارد به او کمک کند. دعاوی خانواده آن دسته از دعاوی است که راجع به امر ازدواج و زناشویی یا ناشی از آن باشد. حق وکالت در تمام پرونده های قضایی،با استثنای پرونده هایی که آرای صادره در آنها قابل تجدیدنظر در دیوان عالی کشور و یا قابل فرجام است و پرونده هایی که خواسته آن ها بیش از مبلغ پانصد میلیون ریال تقویم شده باشد. هرچند وکیل در زمینه تمامی علوم و فنون متبحر نیست اما بهتر آن است که درمورد سایر رشته ها هم اطلاعاتی کسب کند،اطلاعاتی که به کار آیند و در جریان دادرسی تاثیرگذار باشند.هرچه علم و دانش وکیل در زمینه های مختلف بیشتر باشد در زمان دادرسی و دفاع در صحن دادگاه روند بهتری را طی کرده و می تواند از آن بهره جوید. تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به سایت وکیل نوین می باشد و هرگونه کپی برداری غیر قانونی محسوب خواهد شد.

وکیل شهرداری در شیراز

حسن مهرآسا، وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی، عضو کانون وکلای شیراز، آخرین مدرک تحصیلی وی حقوق خصوصی از دانشگاه حقوق و علوم سیاسی تهران است. دارای شماره پروانه 2650 است که از سوی کانون وکلای دادگستری صادر شده است. دعاوی خانواده و هویت قانونی شامل دعاوی خانواده، دعاوی ارث و میراث، دعاوی ثبت احوال، سرپرست و قیم، اعمال منافی عفت و اخلاق شامل جرایم ضد عفت و اخلاق عمومی، شرب خمر، زنا، لواط، تجاوز، روابط نامشروع، دعاوی ملکی و ثبتی از جمله دعاوی مجله خبری وکیل است که به وی واگذار شده است. مهدی سمیعی، وکیل پایه یک دادگستری شیراز و مشاور حقوقی، دارای 18 سال سابقه درخشان در زمینه وکالت می‌باشد که در این مدت وکالت خویش توانسته با مهارت در وکالت و فن بیان شیوا و رسا، رازداری در مورد مسائل خصوصی پرونده موکل خویش خود را در بین وکلای خوب شیراز قرار دهد. وی موفق به کسب رتبه اول دانشکده حقوق در ورودی سال 1375 شیراز گردیده است. وکیل مهدی سمیعی در کلیه دعاوی حقوقی، کیفری و خانوادگی، قبول وکالت می‌نماید.

وکیل خیانت در امانت در شیراز

خانم راستی از وکلای با سابقه شیراز هستند، ایشان بیشتر از 11 سال سابقه وکالت دارند و عضو کانون وکلای استان فارس می باشند. یکی از وکلایی هستند که به طور کامل با موکل خود در ارتباط بوده و تمامی نتایج دادگاه و گفته های قاضی را در اختیار موکل قرار می دهند. ایشان با تجربه ای که دارند بهترین نتایج را در پرونده های کیفری (کلاهبرداری، جعل اسناد، تصادفات و دیه ناشی از آن و … )، خانواده (طلاق، طلاق توافقی، حضانت فرزند، مهریه، نفقه، و … )، حقوقی (مطالبه چک و سفته، ابطال و فسخ قراردادها و … ) به دست می آورند.