برنامه ریزی مالی برای وکلا: آنچه باید بدانید


با نزدیک شدن به پایان سال، روزهای بسیاری از وکلا با گردهمایی مشتریان، مهم، های تعطیلات شرکتی و ،ید هدیه پر می شود. در میان شلوغی فصل جشن، مهم است که برای یک کار مهم نیز وقت بگذارید: برنامه ریزی مالی.

برای بسیاری از حقوقدانان، سال 2022 از نظر مالی یک سال مثبت بوده است. این تا حد زیادی به دلیل افزایش تقاضا برای خدمات حقوقی، همراه با اختلالات کمتر ناشی از همه گیری است. در واقع Clio’s گزارش روندهای حقوقی 2022 نشان داد که نرخ تحقق به 84 درصد و نرخ جمع آوری به 89 درصد در سال 2021 افزایش یافت (به ترتیب از 81 درصد و 86 درصد در سال 2019). این ارقام در سال 2022 ثابت ماندند.

برنامه ریزی مالیچه شخصی و چه حرفه ای-می تواند کمک کند وکلا با ورود به سال 2023 به این صعود ادامه می دهند. اگر مطمئن نیستید از کجا شروع کنید، نگران نباشید. ما مقدمه ای در مورد چگونگی پذیرش برنامه ریزی مالی برای وکلا گردآوری کرده ایم.

برنامه ریزی مالی برای وکلا: چه چیزی را باید در نظر گرفت

برنامه ریزی مالی برای بسیاری از وکلا می تواند ،ره آور باشد. از این گذشته، با افزایش حجم کار و سیل وظایف اداری، پیدا ، زمان برای اولویت بندی سلامت مالی خود دشوار است.

برای کمک به شما برای شروع، ما یک نمای کلی در سطح بالا از ملاحظاتی که باید هنگام ساختن برنامه مالی خود به خاطر بسپارید، ایجاد کرده‌ایم.

یک بررسی دما انجام دهید

همانطور که آستین های خود را بالا می زنید و برنامه مالی خود را ایجاد می کنید، ممکن است وسوسه انگیز باشد که فوراً بزرگترین آرزوهای خود را فهرست کنید. قبل از اینکه انجام دهید – م، کنید. اولین مرحله در برنامه ریزی مالی برای وکلا، بررسی وضعیت فعلی شما است. به طور خاص، شما باید درک کاملی از مقدار پول نقد به شرکت شما و همچنین هزینه های خود داشته باشید.

بودجه ابزاری ارزشمند برای راهنمایی شما در این مرحله است. ما تشریح کرده ایم مراحل ایجاد بودجه برای شرکت حقوقی شما.

از KPI برای درک شرکت حقوقی خود استفاده کنید

مجموعه ای از شاخص های کلیدی عملکرد (KPI) می تواند بینش قدرتمندی را در مورد عملکرد شرکت شما ارائه دهد. اما در نهایت، سه عامل اصلی به ،وان شاخص های برتر برجسته می شوند: نرخ بهره برداری، میزان تحقق و نرخ وصول. بیایید به طور خلاصه به هر یک نگاه کنیم:

  • نرخ بهره برداری تعداد ساعات کار قابل پرداخت ت،یم بر تعداد ساعات کار در یک روز کاری هشت ساعته است.
  • میزان تحقق تعداد ساعات قابل پرداخت صورتحساب ت،یم بر تعداد ساعات کار است.
  • نرخ جمع آوری است تعداد ساعات جمع آوری شده ت،یم بر تعداد ساعات صورتحساب.

هنگامی که این اعداد را ،د کردید، درک قوی تری از سلامت مالی شرکت خود خواهید داشت. همچنین ممکن است برخی از مسائلی را که شرکت شما با آن مواجه است را کشف کنید – به شما این امکان را می دهد که به طور فعال اقداماتی را برای غلبه بر آنها اجرا کنید.

به ،وان مثال، آیا هر ماه مقدار زیادی از ساعات قابل پرداخت را از دست می دهید؟ ارزش نگاه ، را دارد راه حل نرم افزار قانونی با ویژگی های زمان سنجی به شما کمک می کند بدون دردسر ساعت های قابل پرداخت بیشتری را بدون توجه به جایی که هستید ثبت کنید.

آیا مجموعه ها تبدیل به نقطه اصطکاک عمده با مشتریان می شوند؟ راه حل های قانونی پردازش پرداخت مانند پرداخت های کلیو با پذیرش انواع مختلف پرداخت و گزینه های پرداخت جایگزین، دریافت پول را آسان کنید. در کنار بهبود مجموعه‌ها، چیزهای بیشتری نیز ارائه خواهید داد خدمات مشتری محور با اجازه دادن به مشتریان خود بهترین روش پرداخت را برای آنها انتخاب کنید.

غذای آماده؟ با کمک به شما در درک عملکرد شرکت شما و شناسایی زمینه های بهبود، KPIها اجزای ضروری استراتژی های مالی قوی هستند.

داده های خود را جمع آوری کنید

وکیلی که از داشبورد Clio Matters برای بررسی گزارش های مالی استفاده می کند

جدای از KPIها، اطلاعات زیادی وجود دارد که می تو،د هنگام ایجاد برنامه مالی خود به دست آورید. اینها شامل صورت‌های مالی (مانند صورت‌حساب درآمد، ترا،مه و صورت جریان نقدی)، صورت‌های مالیاتی و قراردادهای فروشنده است.

این به شما کمک می کند تا با تج، شما به درک سود و تعهدات خود، برای موفقیت در سال آینده آماده شوید. راه حل های نرم افزاری حقوقی مانند Clio نیز می توانند در اینجا کمک کنند. مثلا، داشبورد کلیو به شما امکان می دهد سود و بهره وری را در سطح شرکت و سطوح فردی پیگیری کنید. این ویژگی است که وکیل کریستن شنک آن را به ویژه در شرکتش قدرتمند تشخیص داده است.


او توضیح داد: «گزارش‌دهی Clio، از جمله عملکردهای داشبورد، به شخصی مانند من – که معمولاً یک شخص تجاری متبحر نیستم – اجازه می‌دهد تا بتواند بفهمد ما از نظر سود و بهره‌وری در کجا هستیم.»

اه، مالی خود را مشخص کنید

با داشتن تصویری واضح از امور مالی شرکت حقوقی خود، اکنون آماده هستید تا در مورد اه، خود فکر کنید. هدف اصلی شما در اینجا این است که درک کاملی از آنچه می خواهید در سال 2023 به دست آورید به دست آورید.

شاید با استخدام کارکنان اضافی شرکت شما را گسترش دهد. شاید بخواهید با پذیرش مشتریان جدید، شرکت خود را افزایش دهید. یا می‌تو،د با فن‌آوری‌های حقوقی جدید، کارایی خود را بهبود ببخشید. شانس این است که اه، شما با قیمتی همراه باشد.

این زمان ایده آلی برای جمع آوری اطلاعات بیشتر در مورد منابعی است که برای تحقق بخشیدن به آنها نیاز دارید. برای مثال، اگر تصمیم به پیاده‌سازی نرم‌افزار جدید گرفته‌اید، درباره فروشندگان بالقوه تحقیق کنید و اطلاعات مربوط به قیمت‌گذاری را در اوایل جمع‌آوری کنید. این به شما امکان می دهد تصمیمات آگاهانه ای بگیرید که می تواند در برنامه شما گنجانده شود.

نقشه راه خود را ایجاد کنید

حالا شما آماده هستید که همه چیز را کنار هم بگذارید. با نگاهی به سودها و هزینه‌های شرکت، استراتژی‌ها، داده‌ها و اه،ی که کشف کرده‌اید، می‌تو،د یک مسیر مالی برای سال 2023 بسازید. می‌خواهید مراحل مختلفی را که برای رسیدن به موفقیت هر هدف باید انجام دهید، مشخص کنید. به ،وان مثال، اگر به دست آوردن مشتریان جدید اولویت اصلی است، به این فکر کنید که چگونه به این هدف خواهید رسید. این ممکن است به م،ای افزایش تلاش‌های بازاریابی شرکت حقوقی شما یا خودکار ، وظایف معمول برای ارائه خدمات به مشتریان بیشتر باشد.

مهم است که در مورد نقشه راه خود با همه سهامداران شرکت حقوقی خود صحبت کنید. مطمئن شوید که همه تغییرات در فرآیندها را درک می کنند و مهمتر از همه، با برنامه شما موافق هستند.

در صورت نیاز یاد بگیرید و تطبیق دهید

نقشه راه هر شرکت حقوقی متفاوت به نظر می رسد. آنها همچنین ممکن است سال به سال نوسانات قابل توجهی داشته باشند – و این خیلی خوب است. با گذشت ماه‌ها، شرایط گاهی تغییر می‌کند و وکلا به طور طبیعی نیاز به تعدیل دارند.

به یاد داشته باشید: برنامه ریزی مالی برای وکلا باید به ،وان یک راهنما عمل کند، نه یک استراتژی ثابت. اگر سال‌های اخیر چیزی به ما آموخته است، این است که نمی‌تو،م آینده را پیش‌بینی کنیم. در حالی که مهم است که به بهترین شکل ممکن به اه، خود پایبند باشید، زم، که تغییرات نیاز به اجرا دارند، دلسرد نشوید.

به ،وان راهنمای شرکت حقوقی ضد شکننده می‌گوید: «یک شرکت حقوقی ضدشکننده شرط‌بندی می‌کند، از نتایج درس می‌گیرد و به سرعت مسیر خود را تغییر می‌دهد. اگر شرایط خارجی تغییر کند، شرکت می‌تواند توجه خود را به شرط‌های برنده معطوف کند.» پاداش: برنامه ریزی مالی برای وکلا از خانه شروع می شود

در طول این پست، ما بر چگونگی ایجاد یک برنامه مالی برای شرکت حقوقی خود تمرکز کرده ایم. با این حال، اگر به ارزش برنامه ریزی مالی شخصی اشاره نکنیم، فرصت بزرگی را از دست خواهیم داد.

فراتر از بررسی عملکرد مالی شرکت حقوقی خود، زم، را برای ایجاد استراتژی مالی اختصاص دهید. به هر حال، استراتژی های سالم از خانه شروع می شود. با استرس مالی کمتری که در بشقاب خود دارید، می تو،د راحت تر روی استراتژی و اه، شرکت خود تمرکز کنید.

این امر به ویژه مهم است زیرا وکلا اغلب ملاحظات برنامه ریزی مالی منحصر به فردی از جمله بدهی دانشجویان و براکت های درآمد بالاتر برای اه، مالیاتی دارند. به این ترتیب، استراتژی مالی شخصی باید حداقل شامل نگاهی به موارد زیر باشد:

  • جریان نقدی و بدهی
  • سرمایه گذاری ها
  • استراتژی های مالیاتی
  • پس انداز بازنشستگی
  • برنامه ریزی املاک

با صرف زمان برای بررسی مجدد یا ساختن برنامه مالی شخصی خود، در مسیر تحقق رویاهای خود خواهید بود – خواه بازنشستگی زودهنگام باشد یا ساختن یک صندوق در روزهای بار،.

نظرات نهایی در مورد برنامه ریزی مالی برای وکلا

هیچ زم، بهتر از زمان حال برای تمرکز بر برنامه ریزی مالی برای وکلا وجود ندارد. با برداشتن گام‌هایی برای ایجاد یک برنامه مالی امروز، سال 2023 را با قدرت شروع می‌کنید.

جدیدترین Clio را دانلود کنید گزارش روندهای حقوقی برای بینش عمیق در مورد عملکرد مالی شرکت حقوقی از سال گذشته – و نگاهی اجمالی به آنچه در آینده خواهد داشت.

ما این پست وبلاگ را در دسامبر 2022 منتشر کردیم. ا،ین به روز رس،: .

طبقه بندی شده در: حسابداری


منبع: https://www.clio.com/blog/financial-planning-for-lawyers/