به روز رسانی قوانین شاهدانه اورگان: Drive-Thru، تحویل


ماه گذشته، جسی موندری، همکار پرتلند من و دادخواه تجارت حشیش، پستی با ،وان شاهدانه اورگان: پایان فروش ماریجوانا درایو-Thru؟ روز جمعه 16 دسامبر، پاسخ آن سوال را گرفتیم. پاسخ، خوشحالم که گزارش دهم، «در حال حاضر نیست». این تصمیم از طریق کمیسیون ،ات الکلی و حشیش اورگان (OLCC) به دست آمد. جزئي اتخاذ برخی اصلاحات قو،ن پیشنهادی.

تغییرات مورد بحث در خلاصه شده است بولتن CE2022-04 (“بولتن”). لطفاً توجه داشته باشید که بولتن فقط به فروش درایو-آپ یا درایو-از نمی‌پردازد. به موضوع حیاتی تحویل در محل نیز می پردازد.

هنگام رانندگی، جسی نوشت:

OAR-025-1300(g) دارندگان مجوز را از فروش اقلام ماری جوانا از طریق یک پنجره درایو یا پیاده رو منع می کند. اما در دسامبر 2021 همه‌گیری COVID-19 باعث شد OLCC تصویب شود قو،ن موقت که اجازه می داد اقلام ماری جوانا را به شخصی در پارکینگ فروشگاه، شخصی در جلوی ورودی فروشگاه یا شخصی که در ویترین فروشگاه قرار دارد تحویل دهد. بنابراین، برای نزدیک به دو سال، ،ده فروشان، بیماران و مشتریان به داشتن گزینه استفاده از درایو برای تحویل ماری جوانا عادت کرده اند (در صورتی که توسط یک قانون محلی منع نشده باشد).

اکنون که به نظر می رسد بیماری همه گیر رو به پایان است، به نظر می رسد OLCC آماده است تا قاعده قبلی را تا حدی با ممنوع ، تحویل خودرو از طریق رانندگی و اجازه دادن به تحویل از پنجره پیاده روی، بازگرداند. این قانون جدید ممکن است بگوید: مجوز نمی‌تواند هیچ اقلام ماری جوانا را از طریق درایو به فروش برساند. یا پیاده روی پنجره پیشنهادی OAR 845-025-1300.

همانطور که می تو،م از جلسات ماه گذشته تأیید کنیم، مردم در مورد این یکی حرف های زیادی برای گفتن داشتند. نگر،‌های ایمنی و دسترسی در اولویت بودند. به نظر می رسد OLCC این بازخورد را جدی گرفته است و نتیجه گیری می کند:

در طول جلسات کمیته مشورتی قو،ن و دوره نظرات عمومی قو،ن، آشکار شد … که یک فرآیند قانونگذاری جداگانه با تمرکز صرفاً بر قو،ن تحویل در محل و تحویل در محل مورد نیاز است. ما آن را در سال جدید آینده برنامه ریزی خواهیم کرد.

قدرت به مردم! اگر هنوز اینجا هستید و روی بولتن کلیک نکرده اید، من زندگی شما را آسان تر می کنم. در اینجا کلید برش و ،باندن است:

چه چیزی ثابت می ماند؟

  • OLCC به اجرای ممنوعیت پنجره‌های درایو بالا ادامه خواهد داد. حوزه‌های قضایی محلی (شهرها و شهرستان‌ها) همچنان می‌توانند رانندگی را از طریق فعالیت در زمان، مکان و مقررات منع کنند.
  • ،ده‌فروشان می‌توانند به ارائه گزینه‌های تحویل در محل برای مصرف‌کنندگان ادامه دهند (مثلاً – سفارش از قبل، تحویل به وسیله نقلیه در پارکینگ کنترل‌شده). .

چه تغییری می کند؟

  • این بسته قانون ممنوعیت پنجره راه رفتن را حذف کرد، به این م،ی که می‌تو،د به استفاده یا اضافه ، گزینه‌های پنجره راه‌اندازی در فروشگاه‌های ،ده‌فروشی ادامه دهید.
  • برای تحویل در محل یا تحویل خودرو، قانون جدیدی اضافه شده است که تحویل به خودرو را در صورت حضور افراد زیر سن قانونی ممنوع می‌کند، مگر اینکه ،دسالان همراه والدین یا قیم باشند. این فقط برای تحویل به وسیله نقلیه اعمال می شود. افراد زیر سن قانونی هنوز اجازه ورود به فروشگاه های ،ده فروشی را ندارند.

خیلی ساده است و ما هیچ مشکلی با هیچ یک از آن نداریم. برای هر،ی که این کار را انجام می‌دهد یا می‌خواهد از حق ادامه‌دار ارائه فروش درایو و تحویل همانطور که در حال حاضر مجاز است دفاع کند، منتظر فرآیند قانون‌گذاری جداگانه‌ای باشید که OLCC اکنون در سال 2023 پیشنهاد می‌کند.

در ضمن، مثل همیشه، ما شما را تشویق می کنیم که تک تک بولتن های انطباق با OLCC را با دقت بخو،د و در OLCC ثبت نام کنید. هشدارهای ایمیل. شاید حتی کمیسیون را در مورد هر یک از آنها دنبال کنید رسانه های اجتماعی آن. آنها بدترین حساب ها نیستند.


منبع: https://harrisbricken.com/cannalawblog/oregon-cannabis-rules-update-drive-thru-delivery/