بیانیه ۴۰ وکیل دادگستری: اکثریت مطلق مردم ایران، دیگر نظام جمهوری اسلامی را نمی‌خواهند

لذا در حال حاضر ۲ تشکیلات موازی و جداگانه با ساختار متفاوت در امور وکالتی کشورمان وجود دارد؛ یکی «کانون‌های وکلاء دادگستری» و دیگری «مرکز امور مشاوران و وکلاء قوه‌ی قضائیه» که هر یک از این دو تشکل، وکلاء متعددی را تحت نظر و نظارت خود دارند. وکلاءِ هر دو تشکل موصوف در مجموع اختیارات و وظایف مشابهی داشته و امور وکالتی و مشاوره‌ای را به انجام می‌رسانند و در دادگاه‌ها به انجام وکالت اشتغال دارند. ۳٫ وکیل تسخیری ـ در جرائمی که مجازات آنها حسب قانون، قصاص نفس، اعدام، رجم و حبس ابد می باشد چنانچه متهم شخصاً وکیلی معرفی ننماید، تعیین وکیل از طرف دادگاه رسیدگی کننده، الزامی است، که به چنین وکیلی وکیل تسخیری می گویند.

در صورتی که برای پرونده حضانت فرزند نیاز به وکیل در ایران دارید، وکلای دادسو می توانند این کار را برای شما به بهترین صورت انجام دهند. اعضای تحریریه در جهت افزایش آگاهی و اطلاعات کاربران سایت، همه روزه مقالات کاربردی در حوزه فعالیت‌های دادسو منتشر و بروز رسانی می نمایند. لازم به ذکر است که این مقالات هیچ وقت جای مشاوره با وکیل متخصص را نخواهد گرفت. شما می‌تواند برای امور مربوط به انحصار وراثت، طلاق توافقی و یک‌طرفه، مهریه، کارهای بانکی، دانشگاهی، اداری خود به وکیل وکالت دهید. در وکالت‌نامه‌ای که تنظیم می‌کنید می‌توانید حدود اختیارات وکیل خود را مشخص کنید.

  • منظور از توانستن توانایی حقوقی است نه توانایی مادی و مفهوم آن گسترده تر از داشتن اهلیت است به عبارت دیگر موکل علاوه بر اهلیت باید توانایی انجام موضوع وکالت را داشته باشد توضیح آنکه وکالت باید در امری داده شود که خود موکل بتواند آن را بجا آورد .
  • یکی از مناسب‌ ترین راه‌ ها برای انتخاب بهترین وکیل، مراجعه به موسسات حقوقی است.
  • حتی پیش بینی نیز نمیتواند نتیجه قطعی هر پرونده‌ای باشد چرا تصمیم گیری نهایی و صدور رای برعهده وکیل نیست.
  • به دستمزدی که بهترین وکیل ایران در صورت قبول وکالت و پیگیری پرونده در مراجع قضایی از موکل خود دریافت می کند، حق ‌الوکاله گفته می شود.
  • وکلای مهاجرت ایرانیا همانآی آی ال (‌iiL)یکموسسه مهاجرتیبوده که به دنبال فعالیت های تخصصی حقوقی و تجاری درموسسه حقوقی بین المللی اریکه عدلمتولد شده است.
  • کلیه وکلای دادگستری دارای پروانه وکالت هستند و این پروانه براساس گذراندن آزمون وکالت و دوره‌های تخصصی در این زمینه به دست می‌آید.

شایع ترین دعاوی ملکی الزام به تنظیم سند، دعاوی مربوط به قرارداد های مشارکت در ساخت و دعاوی موجر و مستاجرین و… میباشد. این دعاوی با طرح دادخواست در دفتر خدمات قضایی شروع و با ارجاع به دادگاه حقوقی پیگیری میگردد. این دفتر با دانش لازم و سابقه پرونده های متعدد، این امید را می دهد که موکلین در اسرع وقت و با طرح صحیح خواسته به نتیجه مطلوب رسیده و احقاق حق گردد.

انواع وکالت[ویرایش]

بهترین وکیل ایران در امور حقوقی، یک وکیل پایه یک دادگستری است که به مشاوره ی افراد در امور مدنی می پردازد. بهترین وکیل ایران در خصوص دعاوی حقوقی فعالیت می کند و به قوانین حقوقی مانند، قانون حمایت خانواده، قانون امور حسبی، قانون مدنی، قانون آیین دادرسی مدنی، قانون تجارت و غیره آگاهی دارد. خانه وکلا، مؤسسه‌ حقوقی و قانونی پشتیان وکلای دادگستریبهترین وکلای ایران برای گرفتن عنوان پایه یک دادگستری نیز همین مسیر را طی کرده‌اند. آنان قادر هستند، در تمامی محافل و محاکم کیفری و حقوقی اعم از دادگاه‌ها، حوزه‌ها و کانون‌های حقوقی اقدام به انجام دفاعیه از موکلان خود کنند و در تمامی مراحل رسیدگی به پرونده‌های حقوقی طبق نظر قضات دادگاه حضور داشته باشند. وکلای پایه یک دادگستری هیچ‌گونه محدودیتی در پذیرش وکالت اشخاص اعم از حقیقی یا حقوقی نخواهند داشت.

داشتن وب سایت وکالت

یکی از مناسب‌ ترین راه‌ ها برای انتخاب بهترین وکیل، مراجعه به موسسات حقوقی است. موسسات حقوقی معمولا با تعداد وکلای بسیاری به همکاری میپردازند و در هر حوزه‌ای میتوانند چندین گزینه را به شما معرفی کنند. پروانه وکالت وی متعلق به شهر تهران باشد، حق الوکاله مناسبی را متناسب با شرایط پرونده و توان مالی شما پیشنهاد دهد. همانطور که میدانید شهر تهران بدلیل کثرت جمعیت در زمینه دعاوی حقوقی هم نسبت به بقیه شهر ها حجم بیشتری از پرونده های حقوقی را دارد. انتخاب بهترین وکیل در تهران از مهم‌ ترین اقداماتی است که برای حل مشکلات حقوقی باید در نظر گرفت.

حال در کنار این واژه، کلمه دیگری هم به چشم میخورد و این کلمه موکل است، موکل به شخصی میگویند که قصد دارد کارهای حقوقی خود را به وکیل واگذار کند. آوای رهنما طی سالیان تجاربِ پیوسته، توسط حقوقدانان مجرب، برنامه‌ریزان موفق و مشاوران خوش فکری که همواره وفادار به اصول اساسی وحرفه‌ای بوده‌اند، آماده است تا با ارائۀ بهترین خدمات به مراجعین محترم، آرامش را به جامعه پیشکش کند. باهمت و تلاش مصدّق در روز هفتم اسفندماه لایحه استقلال کانون وکلا تصویب و نهاد وکالت مستقل شد؛ که این روز در تاریخ وکالت دارای اهمیّت خاص است و بعدها هم روز هفتم اسفند به‌عنوان روز «وکیل مدافع» نام‌گذاری شد و هفتۀ منتهی به هفتم اسفند ماه هر سال به عنوان هفته وکیل مدافع یاد می‌شود.

از آنجایی که بر اساس قانون حق طلاق با مرد است اگر دادخواست طلاق از طرف مرد باشد مراحل طلاق راحت تر خواهد بود اما برای جاری شدن طلاق مرد باید تمامی حق و حقوق قانونی زن را از قبل مهریه، نفقه، اجرت المثل و در شرایطی حق التنصیف را پرداخت کند. دعاوی خانواده یکی از گسترده ترین مسائل حقوقی است که مواردی همچون طلاق، ازدواج، فسخ نکاح، حضانت، مهریه، نفقه، اجرت المثل و … در آن مطرح می شود. درهر ساعت از شبانه روز میتوانید عدد ۱۱۱ را به شماره ۸۷۲۰-۶۰۰-۰۹۱۲ پیامک فرمایید تا همکاران را از نیاز حقوقی خود مطلع فرمایید. یک وکیل، درآمد ثابتی نداره بطور مثال هیچگاه نمیتوان گفت یک بقال یا قصاب چقدر درآمد دارد یک وکیل هست که 200 هزار تومان پول میگیرد در ماه،یک وکیل هم هست که 200 میلیون تومان میگیرد در ماه.