تقویم مبتنی بر قوانین: ضرب‌الاجل‌ها آسان شده است


چه چیزی اصحاب دعوا را در شب بیدار نگه می دارد؟ بسیاری احتمالاً می گویند “ترس از دست دادن یک ضرب الاجل”.

از دست دادن مهلت دادگاه می تواند تأثیر قابل توجهی بر شرکت ها و مشتریان آنها داشته باشد. شرکت ها به طور بالقوه ممکن است متحمل اقدامات انضباطی شوند، در حالی که شهرت آنها نیز آسیب خواهد دید – هم با وکیل مخالف و هم در جامعه حقوقی گسترده تر. از همه نگران کننده تر، مشتریان حتی ممکن است حقوق خود را در مورد یک مورد خاص از دست بدهند.

این موضوع در حال حاضر بیش از هر زمان دیگری با توجه به ماهیت دور از دسترس کار حقوقی نگران کننده است – آمارهای اخیر نشان می دهد که 70 درصد وکلا حداقل بعضی اوقات از خانه کار کنید. وکلایی که از راه دور کار می کنند باید مطمئن شوند که به تقویم خود وصل هستند و به روز است. در غیر این صورت، یک ضرب الاجل کلیدی ممکن است از بین برود.

راه حل؟ نرم افزار تقویم مبتنی بر قو،ن این ابزارهای مبتنی بر اتوماسیون به وکلا کمک می‌کنند تا بدون توجه به اینکه چقدر مشغله هستند، همیشه از ضرب الاجل‌ها مطلع باشند. بیایید بررسی کنیم که نرم افزار تقویم مبتنی بر قو،ن چیست و توضیح دهیم که چگونه می تواند برای دادخواهی شما مفید باشد.

وکیل در حال بررسی مهلت در ساعت

تقویم مبتنی بر قو،ن چیست؟

تقویم مبتنی بر قو،ن به شما امکان می دهد تا به طور خودکار مهلت های دادگاه را در تقویم خود پیگیری کنید. به طور خودکار رویدادهای دادگاه مرتبط را برای یک حوزه قضایی مشخص پیدا کنید و آن تاریخ ها را به تقویم خود اضافه کنید.

برای مثال، اگر نرم‌افزار حقوقی تقویم مبتنی بر قو،ن شما تاریخ محاکمه آینده را بداند، به‌طور خودکار تقویم شما را به‌روزرس، می‌کند تا از قبل از تاریخ‌های کلیدی شروع به کار مطلع شوید (مثلاً تبادل فهرست شاهدان، کنفرانس‌های پیش از محاکمه، و سایر موارد پیش از محاکمه). -مسائل محاکمه).

مزیت یک سیستم تقویم مبتنی بر قو،ن در ابزار مدیریت پرونده چیست؟

یکپارچه‌سازی سیستم‌های مدیریت پرونده با نرم‌افزار تقویم حقوقی مبتنی بر قو،ن به شرکت‌ها این امکان را می‌دهد تا به طور یکپارچه ضرب‌الاجل‌های دادگاه را برای موضوعات خاص پیگیری کنند. برای مثال، اگر با برنامه‌ای مانند Clio Manage تاریخ محاکمه‌ای را برای موضوع خاصی برنامه‌ریزی کنید، تقویم مبتنی بر قو،ن به‌طور خودکار رویدادهای دادگاه مرتبط را برای حوزه قضایی مشخص‌شده پیدا می‌کند و مهلت‌های پیش از محاکمه مربوطه را به تقویم شما اضافه می‌کند.

علاوه بر این، این به هر دو طرف می رود. تصور کنید که یک سپرده گذاری را برنامه ریزی کرده اید. در این مورد، می‌تو،د تقویم‌های مبتنی بر قو،ن را تنظیم کنید تا به‌طور خودکار در مهلت‌هایی که پس از تکمیل سپرده‌گذاری دنبال می‌شوند، به‌روزرس، شوند.

تقویم مبتنی بر قو،ن با Clio Manage آسان شده است

Clio Manage نرم‌افزار تقویم‌سازی مبتنی بر قو،ن ایده‌آل برای شرکت‌هایی است که به دنبال مهلت‌های بی‌پایان هستند. ادامه مطلب را بخو،د تا بد،د چرا.

سرمایه گذاری Clio در تقویم مبتنی بر قو،ن

کلیو درک می کند که ضرب الاجل ها برای وکلا چقدر مهم است. یک مهلت از دست رفته می تواند یک پرونده، یک مشتری و به طور کلی شرکت را ،اب کند. به همین دلیل است که در سال 2021، ما CalendarRules، یک نرم افزار تقویم قانونی مبتنی بر قو،ن را ،یداری کردیم تا تجربه تقویم یکپارچه تری را برای مشتریان خود فراهم کنیم.

CalendarRules تقویم خودکار مبتنی بر قو،ن دادگاه را برای شرکت های حقوقی فراهم می کند. اکنون که بخشی از خانواده کلیو است، ویژگی قو،ن دادگاه کلیو را به طور کامل تقویت می کند.

قو،ن بیشمار دادگاه در دستان شماست

کلیو قو،ن دادگاه ویژگی تقویم خودکار مبتنی بر قو،ن را برای شرکت شما از کتابخانه ای از قو،ن دادگاه در سراسر کشور فراهم می کند 50 ایالت ایالات متحده و 1800 حوزه قضایی. همچنین در کانادا برای دادگاه فدرال، دادگاه عالی بریتیش کلمبیا و دادگاه دادگستری انتاریو در دسترس است و موارد بیشتری در راه است.

درباره تنظیم قو،ن دادگاه بیشتر بد،د اینجا.

تاریخ های محدودیت قانونی برای همه پرونده های شما

خواستن تعیین تاریخ محدودیت های قانونی برای موارد شما در Clio؟ اگر چنین است، مشکلی نیست. به سادگی یک کارت Matter را باز کنید، روی “ویرایش” کلیک کنید و تاریخ را در ،مت Statute of limits وارد کنید. به همین راحتی است.

دیگر هرگز یک مهلت مهم تشکیل پرونده را از دست ندهید، و از خود در برابر ادعاهای بالقوه آسیب رسان محافظت کنید.

ادغام بدون زحمت بین تقویم ها

ادغام‌های Clio به شما این امکان را می‌دهد تا با همگام‌سازی تقویم‌ها، تاریخ‌های مهم (و هر چیز دیگری را که در لیست کارهایتان قرار دارد) به‌طور یکپارچه پیگیری کنید.

Clio Calendar همگام‌سازی می‌شود با Google، Office365 و برنامه Outlook Desktop، بنابراین می تو،د بسته به نیاز خود از یک تقویم کار کنید یا بین تقویم ها حرکت کنید.

سفارشی ، یادآور مهلت

Clio به کاربران این امکان را می دهد یک یادآوری زمان ماشه ایجاد کنید هنگام افزودن قو،ن دادگاه به تقویم پیش‌فرض یک ساعت قبل از زمان شروع است، اما می‌تو،د بر اساس هر گزینه‌ای که برای شما من،‌تر است، آن را سفارشی کنید. از ادعاهای اشتباه خودداری کنید و مطمئن شوید که زمان کافی برای پاسخگویی به تعهدات طبق قو،ن دادگاه دارید.

ضرب الاجل ها را در صورت نیاز تنظیم کنید

ضرب‌الاجل‌های قانونی به ندرت تعیین می‌شوند – قاضی ممکن است دستوری صادر کند که ضرب‌الاجل‌ها را تغییر دهد، یا ممکن است محاکمه به تعویق بیفتد. قبل از آزمایش، نمی خواهید زمان را برای مح،ه مجدد ضرب الاجل تلف کنید. خوشبختانه، شما مجبور نیستید.

کاربران Clio می‌توانند تاریخ/زمان راه‌اندازی قو،ن دادگاه را با گزینه‌ای برای مح،ه مجدد مهلت‌های مربوط به قانون دادگاه مربوط به آینده ویرایش کنند، نه اینکه به‌طور دستی همه رویدادها را جابجا کنند یا رویدادهای مربوط به قو،ن دادگاه را حذف و دوباره راه‌اندازی کنند.

وکیل در حال آماده سازی موکل در دادگاه

نرم افزار تقویم حقوقی مبتنی بر قو،ن: یک ضرورت برای وکیل دادگستری مدرن

نرم افزار تقویم قانونی مبتنی بر قو،ن به طور خودکار ضرب الاجل ها را ردیابی می کند تا مجبور نباشید. علاوه بر این، خطای کاربر را حذف می‌کند و از شرکت شما در برابر ادعاهای اشتباه محافظت می‌کند.

قو،ن دادگاه Clio Manage، تقویم قابل اعتماد و دقیق مبتنی بر قو،ن را فراهم می کند. تنها با یک کلیک به کتابخانه گسترده ای از قو،ن دادگاه دسترسی داشته باشید، تاریخ های محدودیت قانونی را تعیین کنید، بین تقویم ها ادغام کنید، یادآورهای مهلت را سفارشی کنید، و در صورت نیاز آنها را تنظیم کنید.

کنترل تقویم خود را به صورت خودکار در دست بگیرید و دیگر هیچ مهلتی را از دست ندهید.

همانطور که جیمز دیویی، کارکنان پشتیب،، Katchko Vitiello و Karikomi PC می‌گویند:

Clio همیشه به ما کمک می کند زمان خود را پیگیری کنیم و در کل فرآیند صورتحساب کمک می کند. اما اخیراً از تقویم و ویژگی‌های تماس کلیو نیز استفاده می‌کنیم. اما باید بگویم که تقویم Clio کمی زیباتر از Outlook است. این بسیار کمتر دست و پا گیر است، و تقویم مهلت دادگاه را نسیم می کند!».

Clio را به صورت رایگان امتحان کنید

بیاموزید که چگونه می‌تو،د کارهای قابل پرداخت بیشتری انجام دهید، خدماتی را که مشتریانتان می‌خواهند ارائه دهید، و پرداخت با Clio را برای مشتریان آسان‌تر کنید.

شروع کنید

ما این پست وبلاگ را در دسامبر 2022 منتشر کردیم. ا،ین به روز رس،: .

طبقه بندی در: فناوری


منبع: https://www.clio.com/blog/rules-based-calendaring-software-law-firms/