جاده مالکیت فروشگاه ماری جوانا برای افرادی که محکوم به ماری جوانا هستند


تلاش برای اعطای مالکیت به افرادی که دارای محکومیت ماریجوانا هستند در اولین ،ب و کارهای باز تفریحی ماری جوانا در ایالت نیویورک با مسدود ، قانونی توسط قانونگذاران نیویورک آغاز شد که به درستی به نگر، های مربوط به حقوق صاحبان سهام رسیدگی نمی کرد.

اکنون، سه سال بعد، اولین فروشگاه ،ده‌فروشی باز می‌شود، سرکوب ،ب‌وکارهای غیرقانونی ماری‌جوانا به تازگی آغاز شده است و 122 مجوز دیگر برای ،، که محکومیت‌های مرتبط با ماری‌جوانا دارند هنوز صادر نشده است.

تاریخچه طول، قانونگذاری

در اوایل سال 2019، گروهی از قانون‌گذاران سیاه‌پوست، فرماندار سابق اندرو کومو را از قانونی ، ماری‌جوانای تفریحی تا زم، که به درستی به نگر،‌های برابری برای ،، که قبلاً تحت تأثیر جرم‌انگاری ماری‌جوانا و نابرابری‌های نژادی که از طریق جنگ ایالات متحده علیه مواد مخدر به وجود آمده بود، رسیدگی کرد، مسدود ،د.

پس از یک سال مذاکره، کومو با قانونگذاران با تصویب قانون مقررات و مالیات بر ماریجوانا (MRTA) و ایجاد دفتر مدیریت جدید شاهدانه (OCM) و ایجاد یک برنامه عدالت اجتماعی قوی در مارس 2021 برای ارائه به نیویورکی های سیاه و قهوه ای نیویورک به توافق رسید. و سایرین متاثر از جرم انگاری ماری جوانا، بخشی از به طور بالقوه صنعت 3 میلیارد دلاری

سناتور لیز کروگر، سناتور ایالت نیویورک، لیز کروگر، گفت: «وقتی این لایحه در نهایت رأی گیری و امضا شود، نیویورک می تواند بگوید که ما بالا،ه قو،ن زیان آور عدالت کیفری را که نتیجه ای جز نابود ، زندگی مردم نداشت، لغو کرده ایم». گفت نیویورک تایمز زم، که آنها معامله را در مارس سال گذشته تضمین ،د.

جاده ای به اولین ویترین ،ده فروشی

برنامه عدالت اجتماعی، که اولین برنامه در کشور است که به افرادی که به جرم ماری جوانا محکوم شده اند، اولین مجوزهای ،ده فروشی در ایالت را می دهد، 150 مجوز را به افرادی که سابقه محکومیت قبلی دارند و افرادی که یکی از اعضای نزدیک خانواده دارند اعطا می کند. که محکوم شد

50 عدد دیگر به سازمان های غیرانتفاعی تعلق می گیرد. در حال حاضر، با برنامه های کاربردی برای برنامه ای که مجوزها را توزیع می کند استفاده مشروط بزرگسالان مجوزهای ،ده فروشی، یا مجوزهای CAURD، پس از بسته شدن دوشنبه، 26 سپتامبر، 36 مجوز اول صادر شد. 28 مورد به افراد مبتلا به محکومیت ماری جوانا و 8 مورد به مؤسسات غیرانتفاعی با سابقه کمک به افراد زند، داده شد.

انجام این درخواست ها برای 900 متقاضی که با موفقیت مدارک خود را ارسال ،د، آسان نبود.

الی نورثاپ، شورای سیاستگذاری م،عان بران،، به گزارش جنایی گفت: «در اصل این مشکلی بود که ما شاهد آمدن آن بودیم.

این هاب به ،وان پروژه ای در Bronx Defenders، با مشارکت بنیاد جامعه بران،، ایجاد شد تا برای افرادی که علاقه مند به درخواست برای این مجوزها بودند، اما به کمک نیاز داشتند، پشتیب، قانونی رایگان ارائه دهد.

پس از غربالگری 600 نفر، هاب به 40 نفر کمک کرد تا درخواست دهند و 30 نفر از این افراد درخواست های خود را به موقع دریافت ،د. Northup می گوید که برنامه ها اساساً به کمک وکلا و سایر منابع در طول کل فرآیند نیاز داشتند.

می‌د،، این مانند جمع‌آوری اسناد است، فهمیدن آنچه از شما می‌خواهند. این اشکال وجود دارد، آنها فقط توسط افراد غیر عادی قابل تفسیر نیستند. مثل اینکه من به ،وان یک وکیل جنایی به شما می گویم، من یک وکیل عمومی هستم، من کارهای سیاسی انجام می دهم … اما من نشسته بودم، نمی توانستم خودم آن درخواست را پر کنم، نمی فهمیدم چگونه این کار را انجام دهم. نورث آپ گفت.

نورثاپ گفت، در حالی که در مورد فرآیند درخواست اولیه تأمل می کنیم، «نکته تاسف بار این است که ما واقعاً یکی از تنها گروه هایی بودیم که کار را انجام می دادیم. “من فکر می کنم که باید حمایت های بیشتری وجود داشت.”

وضعیت فعلی برنامه عدالت اجتماعی

در ماه اکتبر، دفتر فرماندار نیویورک اعلام کرد که 20 داروخانه تجاری ممکن است تا پایان سال 2022 باز شوند، هدفی که Northup آن را بعید می داند.

از 14 دسامبر، یک اجاره محل ،ده فروشی توسط اعلام شده است اداره خوابگاه ایالت نیویورک (DASNY) در خیابان 125 غربی 248، درست روبروی تئاتر آپولو، گزارش ها شهر، اما نام ،ب و کار هنوز اعلام نشده است.

DASNY بوده است انتقاد کرد به دلیل عدم شفافیت در مورد نحوه تخصیص پول در صندوق 200 میلیون دلاری شاهدانه.

مرکز شاهدانه برون، سه نفر از 28 گیرنده اخیراً دارای مجوز را داشت که از هاب خارج شدند. نورث آپ توضیح داد: «حالا، منظورم این است که سه نفری که مجوز دریافت ،د، اساساً بخش دوم برنامه وجود دارد که باید آن را تکمیل کنند. “[The three license recipients] حتی در مورد محل قرار گرفتن داروخانه های آنها اطلاعی دریافت نکرده اند.”

سایر موانع برای دریافت کنندگان بالقوه مجوزها شامل تصمیم 10 نوامبر 2022 از یک قاضی فدرال است که به طور موقت محدود می کند. بروکلین و منطقه مید هادسون که وست،تر و سایر شهرستان‌ها را در شمال شهر نیویورک در بر می‌گیرد از دریافت مجوز.

مجوز این شهرستان پس از آن صادر شد که شرکت Variscite NY One مستقر در میشیگان استدلال کرد که شرایطی که متقاضیان ،ده‌فروشی هم «حضور چشمگیر» در نیویورک داشته باشند و هم سابقه کیفری برای محکومیت مرتبط با ماری جوانا بر اساس قو،ن ایالتی، منجر به «خسارت غیرقابل جبران» می‌شود. به شرکت میشیگان مالک ا،ریت Variscite NY One دارای محکومیت مرتبط با ماریجوانا در میشیگان است و مایل به دریافت مجوز نیویورک است، اما طبق قو،ن فعلی واجد شرایط نیست.

مشاور سابق انطباق، آلیسیا بوری، که اکنون بر روی CBD و برند سبک زندگی خود ی،ی Based Goods LLC تمرکز کرده است، با چندین نفر از 900 متقاضی اول از طریق انجمن صنعت کانابیس شهر نیویورک/هادسون ولی (NYC/HVCIA) و می‌گوید که در حال حاضر تأثیر شکایت را می‌بیند: «مناطق زیادی هستند که کنار گذاشته شده‌اند. تکذیب کرد”

به طور مشابه، Northup و Bronx Cannabis Hub حداقل دو نفر را داشتند که به آنها کمک ،د تا از طریق OCM به آنها اطلاع داده شود که آنها مدعیان اصلی در منطقه برای دریافت مجوز هستند، اما مجوز در آن منطقه به دلیل شکایت صادر نشد.

تایید شدن متقاضیان تنها چیزی نیست که ناظر، مانند Burey می خواهند در یک برنامه موثر برابری اجتماعی ببینند.

Burey به The Crime Report گفت: «من به دنبال برابری از نظر مالکیت، پیشنهادات تجاری مختلف و مکان‌ها و قیمت‌ها و فقط انواع محصولاتی هستم که ارائه می‌شوند. بوری گفت که او به پایداری صنعت به ،وان یک کل نیز نگاه می کند.

یک تهدید برای طول عمر ،ب و کارهای تجاری جدید ماری جوانا، پاسگاه های غیرقانونی ماری جوانا در شهر نیویورک است که هنوز شاهد انبوهی عظیم در سطح شهر نبوده اند. این یکی از انتقادات بزرگ به عرضه تفریحی ماری جوانا در کالیفرنیا بود که برای سال‌ها شاهد محدودیت‌های سست برای مشاغل غیرقانونی بود.

ا،ل برنابه، رئیس دفتر مدیریت حشیش در ایالت نیویورک گفت اخبار بلومبرگ حاکی از آن است که هجوم اخیر فروشندگان غیرقانونی اکنون با سرکوب سریع‌تری نسبت به نظارت تنظیم‌کنندگان در کالیفرنیا مواجه خواهد شد.

اگر با 20 پنجره پاپ آپ رقابت کنید، نمی تو،د یک ،ب و کار پایدار داشته باشید [illegal marijuana businesses] یک بلوک،” برناب گفت.

Northup که به کار با متقاضیان و ،، که از طریق مرکز حشیش برون، مجوز گرفته اند ادامه خواهد داد، همچنان مثبت است.

نورثاپ گفت: «این بسیار مهم است که این امر در نیویورک موفق شود، زیرا اگر این اتفاق نیفتد، فکر نمی‌کنم در جایی موفق شود». «نیویورک یک قانون عالی دارد. آنها افرادی را در دفتر مدیریت شاهدانه دارند که به این چیزها اهمیت می دهند، اما با این وجود، شما در مقابل سال ها نژادپرستی و سرمایه داری هستید.


منبع: https://thecrimereport.org/2022/12/15/the-road-to-marijuana-s،p-owner،p-for-people-with-marijuana-convictions/