جستجوی وکیل ـ وکیل پایه یک-وکیل نجفی

وکلا معمولا با توجه به سختی ، پیچدگی و ارزش و اهمیت پرونده حق الوکاله را تعیین می کنند. شما از طریق سایت عدل و حق می توانید با مناسب ترین هزینه به حل مشکلات حقوقی بپردازید. شاید در نگاه او اینطور بنظر بیاید که دستمزد مجله خبری وکیل برای برخی از افراد سنگین است.در چنین مواقعی نیز قانون راه حل های مختلفی برای این افراد ناتوان در نظر گرفته است ( وکیل تسخیری، وکیل معاضدتی و….). مرجع حقوقی ایران از سال 1394 با هدف جمع آوری و انتشار اطلاعات علمی حقوقی صحیح، جامع و دقیق به عنوان عضوی از زیر مجموعه مرجع دانش ایران (سیویلیکا) فعالیت می کند. لطفا با کارشناسان حقوقی موسسه دادسو در تماس باشید تا شما را راهنمایی کنند.

  • شما هم می توانید جهت مشاوره حقوقی ابتدایی با بهترین وکیل ایران با شماره های داخل سایت تماس بگیرید و در صورت تمایل به دادن پرونده به گروه وکلای آریا دادیار به دفتر ما مراجعه کنید.
  • ایشان پرونده های مشهور سیاسی و اقتصادی بسیار زیادی را انجام داده است و موفق به کسب دهها پرونده حقوقی در زمینه های مختلف بوده است.
  • همچنین ایشان عضو پیوسته انجمن ایرانی حقوق و جزا، حقوق شناسی ایران، عضو در نهاد شورایاری شهر تهران و عضو در کمیسیون حقوق شهروندی شورای شهر تهران بوده اند.
  • یک وکیل، درآمد ثابتی نداره بطور مثال هیچگاه نمیتوان گفت یک بقال یا قصاب چقدر درآمد دارد یک وکیل هست که 200 هزار تومان پول میگیرد در ماه،یک وکیل هم هست که 200 میلیون تومان میگیرد در ماه.

گروه وکلای ایران با سابقه اجرای رأی دادگاه های خارجی از جمله امارات متحده عربی، قطر، عمان، کویت، بحرین و ترکیه و تجربه داوری بین المللی آماده ارایه خدمات حقوقی به شما سروران ارجمند می باشد. اگر شخصی تحصیل کرده رشته حقوق باشد ولی پروانه وکالت نداشته باشد و بخواهد به صورت اتفاقی برای حل مشکلاتی که بستگان نزدیک او در مراجع قضایی دارند، با طی مراحل قانونی و پرداخت هزینه مربوط می‌تواند به این امر اقدام کند. شخصی که با این روش وکالت موردی برای دفاع از حقوق بستگانش گرفته‌است را وکیل اتفاقی گویند.

مطالب حقوقی

چرا که فاقد شب نمی تواند معطی آن باشد به این معنا که وقتی موکل صلاحیت و اختیار انجام عملی را ندارد نمی تواند وکیل خویش را در این خصوص صاحب اختیار نماید و امری را که خود صلاحیت انجام آن را ندارد که الواسطه انجام دهد. لیکن توانایی مادی شرط صحت وکالت نیست بنابراین شخصی که بیماری جسمی دارد و نمی تواند به مجلس عقد برود می تواند در این خصوص وکیل تعیین نماید . مشاوره داشتن با یک وکیل در امر حقوقی و کیفری کمک بسیار شایانی می تواند به موکل بنماید . مثلا برخی پرونده ها، دارای سختی و پیچیدگی های زیادتری نسبت به سایر پرونده ها می باشند و یا برخی پرونده ها، زمان زیادی را از وکیل گرفته و ممکن است به طور کلی زمانبر باشند.

انواع وکالت[ویرایش]

خصوصا در ایران که نیاز به بهترین وکیل در ایران الزامی می باشد زیرا ممکن است حداقل برای یک بار هم که شده است درگیر مشکلات ملکی، کیفری، خانوادگی، طلاق، ثبتی و غیره شویم، بنابراین نیاز به کسی داریم تا پرونده های حقوقی را بهترین شکل ممکنه مدیریت کند. با وجود پیچیده بودن پرونده ها و زمانبر بودن آن ها، تنها یک وکیل خوب و خبره است که می تواند پرونده های حقوقی را به پیش ببرد و دفاعیات خیلی خوبی را در دادگاه به عمل آورد و از ضررهای مالی موکل جلوگیری به عمل آورد. آقای دکتر احمد قنبرپور وکیل پایه یک دادگستری و دارای بیش از 20 سال سابقه در حرفه وکالت هستند. ایشان مدرک دکتری حقوق کیفری و جرم شناسی را از دانشگاه تهران به دست آورده اند و مسلط به زبان انگلیسی هستند.

نکته دیگر اینکه متاسفانه مجلس با تصویب طرح تسهیل وکالت رو نابود کرد دیر نباشد که اثرات منفی این تصمیمات غلط هویدا شده و گریبانگیر مردم بشه. نکته آخر وکیل خوب اصلا ربطی به اینکه از کدام دانشگاه فارغ التحصیل شده نداره بلکه وکیل خوب کسیه که همواره مطالعه می‌کنه تا قوانین رو فراموش نکنه. خیلی وقتها بهترین دفاع رو می‌کنی و بهترین لایحه رو مینویسی اما قاضی بدون دانش کار رو خراب می‌کنه. از شما، بابت اینکه تجربه شخصیتان از کار حقوقی به وکلای معرفی شده در این لیست را با ما در میان گذاشتید، بسیار ممنون هستیم و امیدواریم در انتخاب وکیل خوب برای دیگر کاربران مفید باشد.

بسیاری از افراد زمانی که وارد دادگاه ها میشوند، تازه متوجه میشوند که کار وکالت دارای مجموعه و شاخه هایی است! از این رو در این مقاله”انواع وکیل در ایران” قصد داریم هر یک از انواع وکالت را تعریف نمائیم، و با مطالعه نکته پایانی درج شده در انتهای مقاله متوجه این موضوع میشویم که تا چه حد این اطلاعات لازم و ضروری است. شاید در ابتدا با خود فکر کنید قوانین کشورها به گونه ای طراحی شده اند که همه از ان اگاهی دارند . ولی حقیقت این است مفاهیم قانون دارای پیچیدگی های بسیار زیادی می باشند .