جلسه هیئت کنترل حشیش نیویورک اینجاست! 11 می


در 4 مه 2023، دفتر مدیریت شاهدانه نیویورک (OCM) رسما اعلام کرد یک هیئت کنترل شاهدانه (CCB) در 11 مه 2023. چرا این یک معامله بزرگ است؟ خوب، همانطور که در اینجا نوشتیم، رئیس ستاد OCM و مدیر ارشد سیاستگذاری ا،ل برنابه این پاسخ را به سوالی ارائه کرد. جان شرویر از گزارش بازار سبز در مورد چارچوب زم، قو،ن و مقررات نهایی مصرف حشیش برای بزرگسالان:

“بازه زم، برای نهایی شدن و انجام مقررات صنعت نیویورک چیست؟”

«مقرراتی که ما برای اظهار نظر عمومی ثبت کردیم، واقعاً در تلاش هستیم تا در جلسه هیئت مدیره 11 مه آنها را انجام دهیم. اگر تا آن زمان این کار را انجام دهیم، باید بتو،م تا پایان ماه اوت رجیستر نهایی را ثبت کنیم. سپس می‌تو،م دوره درخواست عمومی را ظرف چند ماه پس از آن باز کنیم.»

این ما را کجا رها می کند؟

بر اساس نظرات آقای برناب، ما امیدواریم که جلسه آتی CCB با انتشار قو،ن و مقررات بازنگری شده برای استفاده بزرگسالان پس از دوره اولیه نظرات عمومی 60 روزه که در فوریه 2023 به پایان رسید، برگزار شود. ما باید مطمئن باشیم که در یک روز یا بیشتر قبل از جلسه 11 مه، زیرا OCM معمولاً دستور جلسه ای را که منتهی به خود جلسه است منتشر می کند. در واقع، شانس خوبی وجود دارد که قو،ن و مقررات بازنگری شده چند روز قبل منتشر شوند، همانطور که زم، که قو،ن و مقررات اولیه استفاده از بزرگسالان در روزهای منتهی به جلسه CCB در 21 نوامبر 2022 منتشر شد، منتشر شد. .

برای به‌روزرس،‌های حشیش در نیویورک کجا بروید

هر ،ی که علاقه مند به درخواست مجوز مصرف حشیش برای بزرگسالان است، باید آن را بررسی کند وب سایت OCM (و وبلاگ Canna Law) با نزدیک شدن به جلسه 11 مه، و باید به شدت به تماشای خود جلسه (که پخش مستقیم می شود) فکر کنیم. گوش به زنگ باشید!


منبع: https://harrisbricken.com/cannalawblog/the-new-york-cannabis-control-board-meeting-is-here/